GIRONA - LCN (Sortides Novembre 2012)

Ep malats de moto, aquí us deixo una prova de que la càmera d'en Siso encara funciona.

:D:D:D

Salut!

Cassa%20de%20la%20Selva.gif


Jo tinc els meus dubtes del que fa en Nissimo :shocked:

:lipsrsealed::lipsrsealed:...:rolleyes2::rolleyes2:...:cheesy::cheesy:



PEEEEP...!!!!!

Enhorabuena, me alegro mucho de tu nueva situación :shocked::shocked::shocked:
 
Ehhh..!

El dijous dia 6 DESEMBRE m'he agafat vacances.., es un dia laborable que m'agrada agafar festa....


Algu estaria interessat a sortir a fer un volt en moto.? sempre que no plogui..., es clar.....!!!:rolleyes2:


La idea es:


Sortida des de Figueres a les 10,30h allà on sempre, al parking del Dia.

Vermouth a Cadaqués sobre les 12h


i per acabar un arrosico a Can Narra de Llança sobre les 14,00 o 14,30h


Algú compra....?, si algú compra, que ho digui amb temps que s'ha d'encarregar, com a màxim demà a la tarda o dimecres al mati.....


Apa, Ja direu...!


01.- PERE & MARIONA DEAUVILLE
02.-
03.-
04.-
05.-

Si no s'apunta ningú cap problema, jo iré si tot va be en moto i si no en cotxe....! :)
 
Última edición:
Siso, gràcies per les fotos i, sobre tot, per organitzar la sortida. Va anar molt bé: inici a bona hora i amb bona feina, esmorzar a 2/4 de 10, i una ruta molt maca, revirada i amb un asfalt molt bo. Vam esquivar el fred i el glaç i vam gaudir d'una matinal magnífica.

M'ho vaig passar de primera.

Uhhh, l'arròs de Can Narra! Llàstima que sóc fora de viatge.
 
Ep!

A qui li pugui interessar, he deixat un link al bloc amb els radars fixes de tota Europa en format GPI

Als aparells Garmin es pot copiar el fitxer "Radars Garmin.gpi" directament a la carpeta dels pois

Salut! ;)

http://lacosanostragirona.blogspot.com/

Ei, i els que no anem amb Garmin que ?

Vale, vale, que ja ens espavilem ...

Abans els trobava a "katxoperro", després va ser "robser" i al cap d'un temps van començar a fer pagar, poc però és desagradable que uns paios s'aprofitin de la col·laboració de persones que els ho donen tot mastegat ubicant els radars, lleig, lleig.

Merci Panotxa !

edito: em sembla que els d'aquesta mateixa font m'aniran bé, els he trobat en kmz, a dins hi ha kml, amb el compe els convertiré a gpx, o bwpt, ... uuufff quin lio ;)
 
Última edición:
Ep!

A qui li pugui interessar, he deixat un link al bloc amb els radars fixes de tota Europa en format GPI

Als aparells Garmin es pot copiar el fitxer "Radars Garmin.gpi" directament a la carpeta dels pois

Salut! ;)

http://lacosanostragirona.blogspot.com/

Gràcies mestre ... ja ho he copiat a la carpeta POI del Garmin ... cal esborrar l'anterior fitxer ? :)

Salut !!!:cool2:
 
Última edición:
Anem per parts que sinó em lio...:lipsrsealed:

01.-Pere Deauville, ja m'agradaria vindre a Cadaqués i després a Can Narra a fer un arros, però em sembla que he gastat els cupons acumulats, que us vagi molt be i ja explicareu.:cry:

02.-Jesús al posar aquest fitxer GPI cal esborrar l'anterior, sinó et marcaran dos radars alhora. Està configurat per detectar tant sols els radars de velocitat i els de túnel, i avisa als 750m. Veureu-ho que hi surt una icona amb el límit de velocitat.;)

03.-Ramon, com que ets l'únic (de moment) que no vas amb Garmin, t'envio pel dropbox els arxius en CSV ;)

04.-He deixat al Bloc, i aquí, un petit vídeo musical de la sortida en BTT d'aquest diumenge, espero que us agradi (veure el Turri en malles no te preu) :D

Salut! ;)

[video=vimeo;54795454]https://vimeo.com/54795454[/video]
 
Eppp.. Biciclistes de LCV, gràcies per compartir , bones fotos, bons paisatges, bones cames, bona paella.... :cheesy: però no he vist en turri en mallas....:angry:
 
SORTIDA DISSABTE 08/12/12

Lloc de trobada : Can Met ( Mieres ) a les 09:00h per esmorzar.

Sobre les 10:00h farem aquesta ruta:

rutamieressvtorellomall.jpg


Finalment un fervestar a Mallorquines i cap a casa a dinar !!!

Asistents :

- JesusGS
-
-
-
-
-
-

Manifesteu-vos !!!
;)

 
Última edición:
Doncs aquesta setmana ni dijous ni dissabte, però moltes de gràcies per les propostes! :)
 
Ep!

A qui li pugui interessar, he deixat un link al bloc amb els radars fixes de tota Europa en format GPI

Als aparells Garmin es pot copiar el fitxer "Radars Garmin.gpi" directament a la carpeta dels pois

Salut! ;)

http://lacosanostragirona.blogspot.com/

gràcies per la informació. Per els de pre-escolar informàtics, no pots fer un tutorial?. Em fa por remenar coses del GPS i que desprès no pugui tornar a casa:cwmddd:
 
Bonas companys, merci nois por el reportatge del diumenge espero os haya gustado a todos y sobre todo los paisajes de un domingo frio de cu--on, y la paella que te peeee, merci y salud pa tos.
 
Arriba