LCN-Girona…a l’hivern també sortim !!!

Bé doncs tal com estava previst i a l'hora en punt ens hem trobat al Restaurant de Ultramor. Un lloc més per anar a esmorzar, del preu res a dir, tenint en compte el que s'ha menjat !, Això de pagar a parts iguals
emoticons_gestos_msnanimal_com-192.gif
el tindrem que posar sobre la taula abans de demanar perquè per uns ha estat molt barat i per a altres caríssim
.
emoticons_gestos_msnanimal_com-133.gif
Però bé com diu un que jo sé, algú ho havia de dir !!.

...
vil-oui.gif
ho ficarem a l' ordre del dia de la propera reunió !!!
vil-oui.gif
 
Be nen@s, veig que ahir vare-ho fer una gran sortida ( al menys per les grans fotos que heu ficat), gràcies per compartir-les... ;)
M'al.legro que tot hagi anat be i que ningú hagi pres mal al marron...(que si no es amb una moto per anar per marrón, a mi no m'hi veureu mai, abans giro cua..)

Apa
Per la propera, i que no sigui el Sensei qui la programi, a veure si surt algún voluntari mes....FRONTON....! ET TOCA....!
 
Be nen@s, veig que ahir vare-ho fer una gran sortida ( al menys per les grans fotos que heu ficat), gràcies per compartir-les... ;)
M'al.legro que tot hagi anat be i que ningú hagi pres mal al marron...(que si no es amb una moto per anar per marrón, a mi no m'hi veureu mai, abans giro cua..)

Apa
Per la propera, i que no sigui el Sensei qui la programi, a veure si surt algún voluntari mes....FRONTON....! ET TOCA....!

Val val d'acord, ja no poso mes rutes
emoticons_enojado_msnanimal_com-82.gif
 
Estic preparant la Ruta Romàntica 2017 i Dinar, decidim la data el proper dijous...

Dies possibles...11/02/2017 o be 18/02/2017, també podrà ser el 12/02/2017 o be el 19/02/2017, o sotmetrem a votació..., però recordeu que l'organitzador te l'última paraula...:cool:
 
Doncs si és un dissabte nosaltres no podem venir, la dona treballa, i una romàntica sense la meva dona com que no!
tag-coeur.gif
 
Ja tinc pensada la ruta, quan sàpiga clar el temps que tindrem la pujo.

Amic meu no sé quina ruta has pensat, segur que estarà bé, però, jo aquest dissabte no moto, diumenge si moto, així que posis la que posis i si saps comptar com diu el Presi, amb mi no compteu!
Ens veiem el diumenge !!
tanzend_0022.gif
 
Joan i resta de Companys ...aquest dissabte no moto....:(.diumenge marxem a Andorra i he de deixar-ho tot ben lligat
vagi be la ruta !
 
Senyors!
Jo tampoc podré anar dissabte en moto. Tasques doméstiques m'esperen. :(
Segur que gaudireu més que un servidor. Bona ruta!!!!;)

Vsssssssss!!!
 
Bé nois.
Com algú d'aquí ja sap en breu em someteré a un intervenció quirúrgica i com a precaució he decidit aparcar la moto fins el moment, sóc molt conscient de que el risc zero no existeix però no agafar la moto aquest dies sempre pot jugar al meu favor, sobretot en evitar agafar una galipàndria, o fins i tot eliminar l'eventual risc de caure.
En principi m'havia plantejat de venir enllaunat, això sí, a esmorzar amb vosaltres, però com que des de demà mateix estic a dieta preparatòria a base de batuts tampoc acabo de veure-ho.
Així mateix no descarto venir a veure com endrapeu!!! En especial si hi han cargols i ve en Julio :p
Calculo que estaré un mes i mig fora de joc però tornaré, esteu avisats o amenaçats com més us ho estimeu.
 
Ep Jordi, espero que no sigui res greu i que tot vagi molt bé!
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-13.gif

De tota manera ja saps, sempre que vulguis seràs ben rebut, encara que només sigui per esmorzar unes Torradetes amb oli d'oliva, que això segur que pots esmorzar !! Cuida't company que el camí ens sembla llarg però en qualsevol moment es fa curtíssim !!
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-10.gif

Una abraçada !!

V'SSS !!!
Joan
 
Ep Jordi, espero que no sigui res greu i que tot vagi molt bé!
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-13.gif

De tota manera ja saps, sempre que vulguis seràs ben rebut, encara que només sigui per esmorzar unes Torradetes amb oli d'oliva, que això segur que pots esmorzar !! Cuida't company que el camí ens sembla llarg però en qualsevol moment es fa curtíssim !!
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-10.gif

Una abraçada !!

V'SSS !!!
Joan
Batuts full time. Res de torradeta

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Bé nois.
Com algú d'aquí ja sap en breu em someteré a un intervenció quirúrgica i com a precaució he decidit aparcar la moto fins el moment, sóc molt conscient de que el risc zero no existeix però no agafar la moto aquest dies sempre pot jugar al meu favor, sobretot en evitar agafar una galipàndria, o fins i tot eliminar l'eventual risc de caure.
En principi m'havia plantejat de venir enllaunat, això sí, a esmorzar amb vosaltres, però com que des de demà mateix estic a dieta preparatòria a base de batuts tampoc acabo de veure-ho.
Així mateix no descarto venir a veure com endrapeu!!! En especial si hi han cargols i ve en Julio :p
Calculo que estaré un mes i mig fora de joc però tornaré, esteu avisats o amenaçats com més us ho estimeu.

Que vagi molt be Jordi (Xibeca, pels del forum), si necessites quelcom, ens ho dius, que dintre de les possibilitats de cadascú, et podrem ajudar...
Ànims i no deixis de seguir-nos...!
 
Jordi espero que tot vagi be.

La ruta pensada la paso pel dissabte 28.
 
36_12_18.gif
Nooo d'això res! Hi ha uns quants que sortirem el diumenge, no com altres !!
3d1_emoticon9_emotloader.com.gif


PD: Si no plou !!
 
Ànims Xibeca i que tot vagi molt bé !!!
Quan t'en vulguis donar compte, tornaràs està assegut a taula davant d'un bon esmorzar i la poketbike esperante al carrer.
 
Bon dia companys, Jordi desitgem que aquesta intervenció vagui molt bé. Ànims i si amb quelcom podem ajudar aquí estem, fins ben aviat.
 
man.jpg


A aquest li és igual que plogui !!
Però jo si a l'hora de sortir de casa plou, sentint-ho molt, no m'espereu que ja tinc una edat!

mi-villano-favorito-02.gif
 
Última edición:
molts ànims Jordi (Xibeca), que vagi molt bé......;)

ja veuràs com d'aquí quatre dies tornaràs estar entaulat i portant la minipocket
 
Última edición:
BE NOIS ESPEREM QUE EL TEMPS DEMA SIGUI BO Y FASI UNA PETITA TREGUA SENSE PLUJA, JULIO BONA ESTADA Y BONA NEVADA EN EL PRINCIPAT...!!!
 
A veure si teniu sort amb el temps

A mi, aquest dissabte em toca...

pintor-01.gif
 

Adjuntos

  • 29472845.jpg
    29472845.jpg
    26 KB · Visitas: 7
Xibeca

Que et vagi molt bé. Anims i endevant!!
Ens veiem aviat!!

Una abraçada
 
Doncs sembla que aquest dissabte tampoc hi haurà sortida !! De moment sembla que les previsions són
emoticons_artefactos_variados_msnanimal_com-79.gif
 
Arriba