LCN-Girona…Estiu 2017, en busca de l' ombra !!!

A caseta!!!
Sense que serveixi de precedent, hem provocat que en Pere es tombes la ruta tot solet ... li hem fet creure que plouria i ha canviat el recorregut :excited::excited::excited: tot i així una ruta magnifica i agil "allegro ma non troppo".

En definitiva, bona companyia, bonica ruta i bon menjar ... que mes es pot demanar? Una coseta... Fonfron MILLORA'T !!! T'hem trobat a faltar.

Salut i fins la propera.
 
Doncs bé amics sortida feta !! Tal com s'havia quedat i a l'hora prevista allà estàvem en Pere, EnricP, Nissimo, jo mateix i en Xibeca que s'ha presentat sense apuntar-se, al que anomenem fer un Dalmau. Des d'aquí una abraçada per a Joan Dalmau, (Que per cert si algú sap alguna cosa que ens ho faci saber), que sempre es presentava sense apuntar-se a les sortides, d'aquí el de fer un Dalmau. La que no s'ha presentat és Pikiland que pel que sembla s'ho ha pensat bé, i ho entenc, a la sobre taula sempre es parla del mateix. Jajajaja. Encara que avui ens hem comportat !!.
Hem arribat al Restaurant a l'hora prevista, però aquesta vegada EL PRESI no ha fet els deures, el restaurant estava tancat, així que mitja volta i hem acabat esmorzant a Sant Hilari, Restaurant ca la Marta, esmorzar bé i bon preu. Veient l'amenaça de pluja i com es presentava el temps vam decidir canviar la ruta, la qual no direm, ja que els que no han vingut s'ho han perdut. Això si dic, ruta molt maca, divertida i bon ritme !! A més tot un encert ja que no ens ha caigut ni una gota ..

AHHH i la cerveseta en una terrasseta de Salt i per gentilesa de l'amic EnricP (Gràcies petitó)

Gràcies nens per compartir aquest matí
 
Doncs aixó, està tot dit..., la ruta prevista, la guardem per una propera ocasió...

Gràcies als que heu vingut, ben trobat a l'Enricp i Xibeca... i gràcies pel Fervestar gentilessa del Enric..

Frontom, t'hem possat falta, però cuidat...!
 
Bon dia nois/es,
Com que veig que ningu s'ha manifestat encara, proposo per dissabte esmorzar al Cau de Vilajuïga i una ruta per l'Alt Empordà i Rosello.
Si s'apunta algu, ho organitzo !!!



Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Jo, vaig de concert el divendres a Cap Roig i el dissabte al mati recullo a la pubilla al aeroport de barcelona, no podrem sortir en moto..., ja em sap greu perdreme-la.
Una abraçada i que vagi molt be.

A veure si es manifesta alguna de les nen@s..
 
Doncs nens a mi també em sap greu, però almenys dos dissabtes castigat sense moto !! Per això que està tan de moda :undecided:.... TITULITIS...... QUE SEMPRE HAS DE ESTAR AMB EL QUE LI DIUEN ACTUALITZACIÓ...:mad::mad:
 
Doncs nens a mi també em sap greu, però almenys dos dissabtes castigat sense moto !! Per això que està tan de moda :undecided:.... TITULITIS...... QUE SEMPRE HAS DE ESTAR AMB EL QUE LI DIUEN ACTUALITZACIÓ...:mad::mad:

Tu recicla't, no sigui que un Taikiri d'abans ara no es digui DAYKIRI de tota la vida....:D:D:D:D:D
 
Bon dia,

Una pregunta, com és que quan miro la data en que s'escriu un missatge, no surt la data real? l'últim missatge veig, registrat 25 juliol 2006!!
Es pot arreglar?
 
Ara quan he acabat d'enviar el missatge em surt: Registrat el 15 d'agost 2016:D:D:excited:
 
Siset emb sap greu, aquesta setmana estic futut amb antibiòtics....
 
...más bien un pedregal ...
DSC_0104.JPG
 
Demà festa major a Palafrugell!! Tot i que a mi ni fu ni fa :cool::cool:
 
Última edición:
Aquest dissabte tampoc pug sortir amb moto!! Encara que amb aquesta calor tampoc es que hem vingui massa de gust agafar la!!;);)
 
Eppp nens!!! Semblem :oops::oops: moteros d'estar per casa!! Ara perquè fa calor, que si sembla que plourà, que si fa fret,, Mare de déu.... tot són excuses!! :undecided::(:undecided:. Però lo meu encara es pitxor.... No ting ganes de matinar :oops::oops::oops:
 
Però ...... Si algú s'anima per a un esmorzar forquilla, a una hora decent, quedar directament al restaurant d'Ultramort i fer un bon esmorzar ...... amb una bona tertúlia..... acompanyat d'1 bon o 2 cigalos de l'innombrable ....
carajillo-ii.jpg
carajillo-ii.jpg
Siiiii que m'apunto!!
Seria això !!
Dissabte 29 ( Sta Marta)

Hora 9'30 al restaurant TERRA - Cato d'Ultramort :
https://goo.gl/maps/5tuJcCKbX382
Esmorzar tertúlia i cap a caseta abans de la caloreta!!

Apa Ja direu!!! i si no dieu, aniré a esmorzar solet i faré la tertúlia amb la cambrera rosseta !!
 
Última edición:
Molt bones nois

Doncs jo no en tinc prou... jejejeje
No deixaria gaire descansar la moto sinó fos per la feina

Aquest finde els deures laborals no em deixan escapar-me!!
Sinó de molt bon gust faríem un cafeto plegats!!


Skål!!!!
 
...com que no soc gelos et deixo la rosseta per tú i jo esmorzaré tranquilament a la vora de la pisci...
vil2_bronzette.gif

...pero gracies per la convocatoria !!!
 
Ufff, a aquesta hora estem tornant:undecided:..., vestir-se de romà per anar només a esmorzar i tornar cap a casa....? :mad:

Si hi ha algún canvi, t'aviso..., en principi NO MOTO ( Es Santa Marta...:excited:)
 
Eppp sabeu que?? Jo tampoc vinc :rolleyes: Farà molta calor i la veritat és que ting pocas ganes per no dir gens de ganes d'agafar la moto!!
AIXÍ QUE DEMÀ NO MOTO!!
Bon cap de setmana!!;);)
 
Nen@s, aquesta setmana no moto, cada dia del finde tinc un evento...que coincideixen en el seu objecte que es trobar-nos una colla d'amics i familia al voltant d'una taula plena de menjar i de beure..., aixi que NO MOTO....

Eg lo que tiene el Verano....:excited:
 
Semos a dijueves, algú vols sortir?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Semos a dijueves, algú vols sortir?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
Jo el dissabte anire a Camprodon, Podem quedar per esmorzar però perquè tu sol miris no és un bon plan, jajajaja

la gent està molt escampada .....
 
Arriba