LCN-Girona…Primavera 2017

Per la sortida de demà, és una bona idea, us ho confirmo avui.

SALUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Està en peu la sortida de dissabte a Andorra?
Ni és un tant kamikaze anar a Andorra en plena setmana santa i ultims dies d'sky?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Hola Nois..!

PROPOSO RUTA PER DIJOUS DE 13-04-2017

Primera proposta:

https://goo.gl/maps/CwB6ppaw3GN2


Segona proposta:

https://goo.gl/maps/32Mqd8Sdh5C2


Per tant, la que us vagi millor...tenim tot el dia per fer-les, dinar inclòs

HORA SORTIDA 8,45,00 H

LLOC: CUTRE HOTEL DE MEDINYA

HORA TROBADA AMB ELS DE ZONA DE FIGUERES : 9,30H

LLOC: ROTONDA CASTELLÓ D'EMPURIES

ASSISTENTS

01-Pere Deauville
02-Pikiland
03-Siset & Estrella..?
04-
05-

Ja direu, dinarem on s'escaigui.





Bona nit Gent!!!!
Ens apunte'm demà La nena i jo
Fins demà
 
Encara no sé si vindré acompanyat o sol, però d'una manera o altre, a les 9:30 h seré a la rotonda de Castelló.
Per tot un dia, amb dinar inclòs, m'agrada més l'opció de passar per Coll d'Ares, però qualsevol de les dues em va bé.
Fins demá ....
 
Ja som a casa !! Tantes ganes que arribi el dia de sortir i en un obrir i tancar els ulls ja hem tornat !! Però, el viscut viscut està !!
Ruta, paisatges i sobretot la companyia, Un DEU !!
Gràcies amics per compartir aquestes vivències que mai s'obliden !!
2017-04-09 11.57.16.jpg
2017-04-10 11.48.11.jpg
2017-04-10 11.48.03.jpg
 
Be nois Avui un bon dia per anar en moto.., poca gent però ben avinguts.. i molts kms, des de Girona a Girona, passant per Port Vendres i el Cabo Bear ...325 Kms aprox...

Siset, Gràcies per l'esmorçar, tot celebran el casament de la publilla, amb en Naxo, La Nena i la meva Piki...

La Ruta ha estat:

Girona, Medinyà, Cervia de Ter, Sant Jordi Desvalls, Colomers, Vilopriu, Sant Mori, Sant Miquel de Fluvia, Sant Pere Peixeter, Castellò d'empuries, Vilajuiga, bon esmorzar......( gràcies Siset) , Sant Pere de Roda, paradeta al Mas Ventós, Port de la Selva, LLança, Colera,Portbou, Cervera, Banyuls, Cabo Bear, Port-Vendres el Fervestar, Le Boulou, Céret, Amelie les Bains, Prats de Mollo, Molló, Rocabruna..., un bon dinar, amb invitació a cava brut ( quasi berru) d'en Naxo, per cel.lebrar que la Pubilla d'en Siso es casa..., pasem per Beget i arribem a fer unes quantes tòniques i algún Gin Tònic per pair... i cap a casa que hi falta gent...

us poso alguna foteli quan les tingui reduides.......
 
Mola molt el viatge.
Però vols dir que és aquest el fil adequat.
El viatge ni l'organitza ni el fa l'LCN.
Des del meu humil punt de vista no va aquí i es mereix un fil per a ell sol aquest viatge.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Mola molt el viatge.
Però vols dir que és aquest el fil adequat.
El viatge ni l'organitza ni el fa l'LCN.
Des del meu humil punt de vista no va aquí i es mereix un fil per a ell sol aquest viatge.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk

Si guapo posaré les fofos on tu diguis !! No veig la diferència de posar 25 fotos d'una sortida d'un dia a posar 25 fotos de la sortida d'uns quants dies !!
Això no és una crònica, són unes fotos d'uns quants amics de LCN compartint un viatge !!
PD: Però si a algú li molesta les trec immediatament !!!!
 
Nosaltres, els dos Xavis i jo, amb les respectives mestresses, farem una sortida el dilluns tot el dia.
Demà penjo la ruta i on dinarem, si algú ens vol acompanyà, nosaltres encantats.
 
Vi crec que no ens en faltarà
fb0d5f63b96f3db8e573adc24649210c.jpg
 
Nosaltres, els dos Xavis i jo, amb les respectives mestresses, farem una sortida el dilluns tot el dia.
Demà penjo la ruta i on dinarem, si algú ens vol acompanyà, nosaltres encantats.
Bona nit Siset i companys,
Demà us direm alguna cosa sobre dilluns
 
Bona tarda!!!!!
Siset i Estrella, enhorabona altre cop....els ninos molt macos.
Hi ha ruta per demà????
 
La proposta per demà és:

A 8:30 h sortirem de Figueres, a les 9 h esmorzar lleuger a la benzinera de Besalu. Quan acabem sortiren direcció Vallfogona, Ripoll, les Llosses, Borredà, Prats de Lluçanès, Muntanyola (on dinarem), Taradell, Viladrau, Arbúcies, Massanes, Les Mallorquines, A2 i fins a Figueres. Amb les parades i cervesetes que facin falta.
 
Si s'apunta algú, que ho digui per ampliar la reserva al restaurant
 
Nosaltres, els dos Xavis i jo, amb les respectives mestresses, farem una sortida el dilluns tot el dia.
Demà penjo la ruta i on dinarem, si algú ens vol acompanyà, nosaltres encantats.

Abans de res, la meva enhorabona i també de part de l 'Asun, per als que es casen !! Jo tinc dos fills casats que ja s'han separat !!
emoticons_triste_llorando_msnanimal_com-13.gif

Així que ànim i molta sort! Et ben asseguro que si tornés a néixer no em casaria.
emoticons_gestos_msnanimal_com-192.gif
I ho diu un que porta 40 anys casat
emoticons_gestos_msnanimal_com-125.gif


Sobre la sortida de demà ..... Gràcies Narcis, però, em sembla que jo ja estic servit de moto fins el proper més !! Ara toca revisió,. 21.000 km,. en un any i 4 mesos no està gens malament !!

Que tingueu bona sortida !!
emoticons_gestos_msnanimal_com-171.gif


V'sssss
Joan
 
Tros de vídeo , m'encanta, fins a tres cops l'he vist..
Això d'haver d'estar aturat......:_(
Gràcies..
Pep
 
Quin vídeo mes guapo. Moltes felicitats per la ruta , el treball de vídeo, però sobre tot per les estones d'amistat.
Una abraçada i fins diumenge
 
Va ser un viatge fantàstic. En Joan ens va portar per unes carreteres ideals per rutejar i vam fer unes vistes molt interessants. A més, el temps ens va respectar del tot, amb dies assolellats.

Va haver bona harmonia entre tots quatre i ho vam passar molt bé.

A punt per repetir-ho! :cool:
 
Si senyor !! el viatge molt xulo, però la companyia el millor !!
TgC_emoticon286.gif

Es va parlar gairebé de tot!!
TgC_emoticon240.gif
TgC_emoticon239.gif
 
Aquest dissabte hi ha sortida?

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Dissabte no sé si hi haurà, però, diumenge si hi ha Sortida !! Jo aquest cap de setmana moto parada !!
 
Si guapo posaré les fofos on tu diguis !! No veig la diferència de posar 25 fotos d'una sortida d'un dia a posar 25 fotos de la sortida d'uns quants dies !!
Això no és una crònica, són unes fotos d'uns quants amics de LCN compartint un viatge !!
PD: Però si a algú li molesta les trec immediatament !!!!

No molesta en absolut,només que aixafa les cròniques o sortides setmanals que es de lo que tracta el fils d'aquest post...
Però pot ser amb una petita crònica al apartat de "Viajes", molta gent ho agrairia.., donat que possiblement les rutes i els llocs que heu visitat, per molta gent es desconegut...
 
Si algú que no tingui compromisos familiars el dissabte i tingui ganes d'anar a fer un tomb que proposi, segur que algú s'hi apuntarà.
;)
 
No molesta en absolut,només que aixafa les cròniques o sortides setmanals que es de lo que tracta el fils d'aquest post...
Però pot ser amb una petita crònica al apartat de "Viajes", molta gent ho agrairia.., donat que possiblement les rutes i els llocs que heu visitat, per molta gent es desconegut...
Jo mai he dit que em molestés, només era una observació des del meu punt de vista i amb tot el respecte.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Arriba