LCN-Girona…Primavera 2017

Eppp nens !! Que ja gairebé estem a dissabte! I no veig proposta de sortida !!
Jo aquest dissabte no moto !!
smilies2-parstools-37.gif


Si m'arriben els materials i acabo la feina que tinc endarrerida aprofitaré per fer-li la revisió dels 20.000 km.,( Que ja porta 21.000) A la XR.
emoticon_3d_gratis_msnanimal_com-23.gif


V'ssss
Joan
 
Eppp nens !! Que ja gairebé estem a dissabte! I no veig proposta de sortida !!
Jo aquest dissabte no moto !!
smilies2-parstools-37.gif


Si m'arriben els materials i acabo la feina que tinc endarrerida aprofitaré per fer-li la revisió dels 20.000 km.,( Que ja porta 21.000) A la XR.
emoticon_3d_gratis_msnanimal_com-23.gif


V'ssss
Joan
Dons ja m'arribat els filtres i oli , així que demà aprofitaré per fer la revisió!;);)
 
Visita avui en moto a Montblanc, fira medieval... Ja s'acaba la lliga de tennis !!
Carreteres de corbes per Vallfogona de Riucorb i tornada pel Serral, la Llacuna, Sant Quintí de Mediona, Sant Sadurni, Gelida, Martorell... un sense parar de corbes i més corbes !!! 320 Kms divertidissims !!

Ozepe, que no sigui res !!!! ;-)
 
No sé si fer gaire cas de les previsions!! Avui diu el mateix que dissabte i ni una gota :oops:

Screenshot_20170503-124220.png
 
Última edición:
Jo aquest dissabte tinc briefing de la Rider1000

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Bona tarde nois!
Si el temps acompanya,m apuntaria per dema...posiblement tambe vindra un company amb una Yamaha.
Es queda al restaurant oi?
no se on es,pero j el trovarem!!
SALUTACIONS!!!;)
 
Doncs si, com se sol dir el que la segueix l'aconsegueix !! Ruta feta,.. no a la segona ni a la tercera, però, si a la quarta !! Encara que no ho tenia massa clar, pel temps..... Ha fet un bon dia per anar en moto !! Ja puc esborrar la ruta del GARMIN!!
emoticons_divertido_msnanimal_com-137.gif
emoticons_divertido_msnanimal_com-101.gif


20170329_111654-jpg.70043
 
Tot i que no hem anat al restaurant que tenia previst al principi !! Tal com posava la ruta d'avui hem anat al restaurant d'Ultramort! Esmorzar molt bé i preu correcte. Segurament repetirem !!

20170506_095959.jpg
20170506_115144.jpg
20170506_120412.jpg
20170506_172135.jpg


20170506_172241.jpg
Gràcies amics per compartir ruta i tertúlia !!
emoticons_amor_msnanimal_com-99.gif
 
Una gran sortida! Al final, Tettsui, hem fet la ruta :excited:

L'esmorzar molt bé, però l'all que hi havia a les seques m'acompanyat fins el llit :p:rolleyes:
 
Moooooolt bona pinta aquesta sortida!!
I el restaurant...mmmmm, en la línia LCN, no??
Tettsuy, ets el nostre guia espiritual!!
;);)
 
Eppppps, nois, veig que dissabte vare-ho poder fer la ruta, m'en alegro molt...., Gràcies per compartir retratus per fer-nos enveja.... sana, però ehhhh..!

a veure si puc el proper dissabte..
 
paquetepreview.jpg
Aquest dissabte per aqui no hi ha sortida !! Estem treballant per La Treffen!!
TgC_emoticon226.gif
 
Última edición:
Arriba