LCN-Girona…Tardor 2017 !!!

Be, toni, ja he remenat el teu post i he inclós l'enllaç de la ruta, amb una petita variant que si vols la fem i si no, no, el tram que varem fer la setmana passada que va des de Hostalric a Arbucies però passat per Grions i Sant Feliu de Buixalleu, es molt divertit de fer, si vols, evitem el tall de recta fins a Arbucies, però es uns 10/15 minuts més, però tu manes.:excited:
 
Toni...ho tinc malament...estic cardat:oops: ..... aquest dissabte res de moto:_(
vagi bé la ruta !!;)

Cuidate julius....

emoticon_3d_gratis_msnanimal_com-64.gif
emoticon_3d_gratis_msnanimal_com-22.gif
emoticon_3d_gratis_msnanimal_com-114.gif
 
Només a esmorçar..? :mad:, recorda que aquest es de pagament ehhh..! :rolleyes:

:D:D:D:D:D:D

Ja vaig comentar que tenia feina ... venen els pintors dilluns i tinc que endreçar moltes coses... ja m'agradaria poder fer la ruta, ja... un altre dia serà... i pel fet de pagar l'esmorçar... no crec que hi hagi problema... de moment l'economia aguanta.:cool:
 
Be, toni, ja he remenat el teu post i he inclós l'enllaç de la ruta, amb una petita variant que si vols la fem i si no, no, el tram que varem fer la setmana passada que va des de Hostalric a Arbucies però passat per Grions i Sant Feliu de Buixalleu, es molt divertit de fer, si vols, evitem el tall de recta fins a Arbucies, però es uns 10/15 minuts més, però tu manes.:excited:

Gracies Pere per enllaçar la route, ahir nit, tot eren incidents amb el ordenata!
M'apunto la variant! ;)

De fet es possible que fem alguna variació de la "route" original, si fa molt fred al matí, per tal d'evitar possibles ensurts.
SURPRISE!!!:excited::excited:

SALUT I BENZINA !!!!!
 
...ostiiii qué bóóó !!! ...la 1ª d' en Norfeu...prepareu-vos !!!
f49b491a57c1751b01db4c3eeb690a01o.gif

...no puc confirmar res encara, pero si acabeu d' esmorzar i no m' he presentat...podeu marxar !!!

De fet es possible que fem alguna variació de la "route" original, si fa molt fred al matí, per tal d'evitar possibles ensurts.
SURPRISE!!!:excited::excited:
...tremoleu !!!

 
...ostiiii qué bóóó !!! ...la 1ª d' en Norfeu...prepareu-vos !!!
f49b491a57c1751b01db4c3eeb690a01o.gif

...no puc confirmar res encara, pero si acabeu d' esmorzar i no m' he presentat...podeu marxar !!!


...tremoleu !!!


giphy.gif


Jajajajajajajajajaja
 
EPPP nens aviat ens tornarem a veure !! He fet un kit-kat de moto
TgC_emoticon254.gif

Hauras de tornar a passar les probes d’acceptacio.., s’haura de tornar a votar la teva nova entrada al grup..., ara ens hem tornat molt exigents amb els membres, no accepten qualsevol individu...!:|:|
 
Gran día de sortida gràcies en Norfeu que s’hi ha dedicat en cos i ànima perque fos un bon dia! La crónica li deixo per ell!

Pocs, però benavinguts! :D

Un dia fantàstic però les curves o jo no estàvem per la labor :confused:. Una mica torpecita!
Però un bon retrobament amb el Montseny! :)

Ara esperar crónica, fotos i demés comentaris!
Fins la propera!

:rolleyes:
 
Be noi@s, sortida espectacular la d'avui, uns paisatges de tardor preciosos i una bona carretera, a algun lloc una mica humida, però molt divertida.
Bona companyia i bon ritme, bon esmorzar i bona tertulià, harmonia.. hem, criticat a tot bitxo que no ha vingut.

Gràcies Toni per muntar el sarao d'avui..!

us penjo quatre retratus que hem fet sobre la marxa.


La Ruta

IMG_0503.jpg

L'esmorzar
IMG_0506.jpg
IMG_0491.jpg
IMG_0489.jpg
IMG_0517.jpg
IMG_0494.jpg
IMG_0495.jpg
IMG_0502.jpg

Marxem..
IMG_0504.jpg

Paradeta a tocar del Turó de l'home, al Montseny núbols de cop

IMG_0512.jpg
 
Última edición:
Be noi@s, sortida espectacular la d'avui, uns paisatges de tardor preciosos i una bona carretera, a algun lloc una mica humida, però molt divertida.
Bona companyia i bon ritme, bon esmorzar i bona tertulià, harmonia.. hem, criticat a tot bitxo que no ha vingut.

Gràcies Toni per muntar el sarao d'avui..!

us penjo quatre retratus que hem fet sobre la marxa.



Ha estat GENIAL!!
Gracies a vosaltres!!!
Aixi dona gust fer proposta de ruta!!
El millor de tot, com sempre, la companyia !!:):)

I els que no han vingut... doncs mala sort!!

PD: Una forta abraçada JULIO!!!;);)
 
Bona crònica i bones fotos...
Eps Sensei ja et tornem a tenir entre nosaltres..ara hauràs de tornar a passar les proves i veurem veurem.........:excited::excited:
Pep
 

Te viene "como dedo al anillo"!!
I les ganes que tenies de tornar a vestir de cuir !!!:excited::excited:

Ja trigues a presentar-la en societat!!
 
Crec que aquest dissabte 25 la majoria ja el tenim compromès! Però el proper poso ruta per presentació de la Kawa !! I SI ALGUN VOL PUJAR DE PAQUET LI DONO UNA VOLTETA! :cool::cool::cool: :p:p:p
 
Crec que aquest dissabte 25 la majoria ja el tenim compromès! Però el proper poso ruta per presentació de la Kawa !! I SI ALGUN VOL PUJAR DE PAQUET LI DONO UNA VOLTETA! :cool::cool::cool: :p:p:p

Si, però abans parlem-ne (aquí, no) Sensei, que hi han membres LCN, que tenen rutes pendents i no es poden obviar, entenc tenen preferència...:rolleyes:
 
Arriba