JULIO_ADVENTUR
Allá vamos
me se "preapunte" a la sortida de dissabte....si la costella diu que si...yo vinc

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ole tu!!!:excited:me se "preapunte" a la sortida de dissabte....si la costella diu que si...yo vinc![]()
Bones, aquest cap de setmana no moto, si caminada. divendres Rocacorba i dissabte el Castell de Montgrí.
Que vagui mol be i fins la propera.
Cronica de la ruta:Nois/es, quina enveja!
Comenceu a fer-me lloc que per principis d´any ja tindré moto.....desprès de 5 anys!!!
Ja no conec a ningú ;(
Nois/es, quina enveja!
Comenceu a fer-me lloc que per principis d´any ja tindré moto.....desprès de 5 anys!!!
Ja no conec a ningú ;(
Cronica de la ruta:
Cinc valents, no, ens hem trobat al Rally, hem fet una mica de ruta fins el Cau.
Un esmorzar de bandera, no ha quedat "titere sobre cabeza", traduint, hem criticat tant com hem sabut, i cap a casa.
El vent era serio i hem fet tombades series sense curva.
Resumint, el que hi érem ho hem gaudit i els que no, s'ho han perdut.
Fins un altre![]()
Ja ho crec...cinc valents..!!! ni amb tramuntana deixem de sortir...:excited:
LCN soms els millors...![]()
Fantastic video Toni. Una abraçada.A veure, doneu-li un cop d'ull...
Podeu reproduir en 720 HD
![]()
Mentre sigui bóxer!!!:excited:d'aqui poc anirem així ..:excited::excited:
![]()
Si inverteixes els rotors recull cargols segur.d'aqui poc anirem així ..:excited::excited:
![]()
Nissimo,
Apuntame para el sábado... pero solo haré ruta hasta Sant Feliu...no quiero llegar a las quinientas a comer. :excited:
V'sss
GesuS
...jo no podré, estaré ocupat:
![]()
...vagi be la sortida, ens veiem Diumenge !!!
Que rencoroso....Eii, llamar por telefono para reservar mesa, que la última vez un poco más y nos sentamos enncima de la barra ( creo que la organizó un)![]()
Si no llueve... bla,bla, bla...
Ehhh!! A mi no me grites!!!HOLA NOIS, ALS QUE VENEN AL DINAR DEL NADAL ESCUGIU EL SEGONS, GARRI DEL EMPORDA Y SUQUET DE PEIX, VAL, MERCI.
Salida SÁBADO 16-12-2017
Punto de encuentro: Can Cassoles
Hora de encuentro: 8:30 a.m.
Cerveza: Campllong
Ruta: Esta
Asistentes:![]()
1- Fontrom
2- Jesús
3- Pere Deauville (Si no llueve)
4- Siset
5-
6-
7-
93.- JULIO ADV
98- Nissimo
Nissimo!! Si no hay cambios me apunto para el sábado, desayuno y parte de ruta, a las 13 h., me toca guardia!!
Eeeiii, on en hi ha hagut, sempre en quedaNissimo!! Si no hay cambios me apunto para el sábado, desayuno y parte de ruta, a las 13 h., me toca guardia!!
Bon dia... estic com una sopa , no m'espereu demà... espero estar recuperat per diumenge...
Carrer Pau Casals, 27, 17240 Llagostera, GironaOn quedem de Llagostera. Adreça o coordenades