LCN- GIRONA dia 15-12-2013, Domingo, Ruta y Comida de Navidad 2013

Lacosanostra

Curveando
eGruposDMime.cgi
adorno-navidad-1.gif

Nadal2013-800_zps06f77e7a.png

Dia 15-12-2013 RUTA Y COMIDA DE NAVIDAD DE LCN-GIRONA 2013

Be nois, un any mes ja hi som..., tornem a estar a les portes del Nadal i per aixó ho hem de celebrar plegats, amb tots vosaltres y amb els nostres amics que també RODEM junts per CATalunya i arreu....i fins hi tot en bici i a peu...! us hi esperem a tot@s a :

HORA DE TROBADA: 10,01h

HORA DE SORTIDA: 10 h,16' 35''

LLOC DE SORTIDA: PAVELLÒ EINBIEI DE GIRONA-FONTAJAU

RUTA: GIRONES- LA SELVA-BAIX EMPORDÀ-ALT EMPORDA ( es penjarà tan bon punt estigui llesta)

FERVESTAR: 12 H 15' 36" A COOPERATIVA DE PERALADA-AL EMPORDÀ

DINAR DE NADAL : 14 h 00' 01" AL RESTAURANT LA PERLA , Ctra de França Nacional II, sortint de Girona despres de Sarrià a la Costa Roja ( abans C'an Darnés)

PREU: 25 $

ASSISTENTS

01- Raimon Deauville
02- Pispis Deauville
03- Pere Deauville
04- Mariona Deauville
05- Ozepe
06- Tuchi
07- Carlos (el sogre)
08- Rosa (la sogra)
09- Pep
10- Marta
11- Joan Trias
12- Maria Trias
12+1 Alf
14- Maribel
15- Ramon..., no vindra ni amb la muntsa.
16- Siso, trobarà un forat..?
17- Nissimo
18- Jay
19- Turri
20- Colitas
21- Chata
22- Gloria
23- Joan Izquierzo
24- Roser
25- FutureBMW
26- Seña Future BMW
27- Pather, noster spiritu sancti
28-
29-
30-

Ja estaria content amb tanta Gent..., pertò prefereixo mes nois.

Apa, no trigueu en aputar-vos que tinc que fer la Reserva...

BON NADAL....!!!!!!!!

Última edición por un moderador:
...no,no,no y no ! ...el autor no puede reivindicar méritos que no le pertenecen !!! ...
moderateurnon.gif

hala ! ...manipulador, tergiversador, mangoneador, tramposeador, amañador, supermod......................................

IeeeeePPP!!!

De esta sí que no os escapais!! :D:D:D:D:D:D

Se apunte a la familia Albur al completo (sogres no :() usease, 2 que comen de todo y 2 menús infantiles :D:D:D:D en lo que respecta al restaurante...a la ruta solo vendrá el cabeza de ganado estooooo de familia :D:D:D:D

Siau!!

Be company moterus, ya e rectificat un pel la ruta y he fet alguna chican:D perque la gent no es dormi conduin, pero continua pasan pel Amporda de dalt y de baix, La Selva y Girones, ya podeo comensar a fer la llista ben gran,salud y bona semana

Epala!

Aquest any ens la perdem, tenim un altre compromís que fa temps que tenim lligat.

Espero que us vagi molt be ...salut! ;)

Jo per aquests dies aprop de Nadal encara no em puc comprometre a res, vindrà la meva filla a passar les festes aquí i estarem completament per ella ... és que després de 4 mesos ... ;)

Jo per aquests dies aprop de Nadal encara no em puc comprometre a res, vindrà la meva filla a passar les festes aquí i estarem completament per ella ... és que després de 4 mesos ... ;)

Estava per posar el socorregut +1, però algun forat trobaré ! :)

Jo vindré tramontanant per un bocí de país, i confiant en la força giroscòpica, i la Glòria, seguint el camí més curt i sobre una base ample, de quatre vèrtex de 90º cada un, tot i vigilant que el centre de gravetat no vagi, en cap moment, més enllà de la base.

Demà vaig cap el centre de tot (segons versió seva), si algú te encàrrec, fins a les 00:00 te temps.

Advertència: No penso portar cap "bocata calamares" per ningú

Última edición:
Demà vaig cap el centre de tot (segons versió seva), si algú te encàrrec, fins a les 00:00 te temps.

Advertència: No penso portar cap "bocata calamares" per ningú
...jo esperaria una mica no fos que te la facin escombrar. Tinc entes que esta plena de merda i els bocatas ja no son de calamares, son de porqueria !

Estava per posar el socorregut +1, però algun forat trobaré ! :)
...Yeeeps ! ...que pasa, si jo faig l' esforç de portar els sogres per fer caliu ¿...que no podeu vosaltres portar a les filles ? ...mes que res per compensar la estadistica de la mitjana d' edat de la trobada.

I una idea de la ruta?

Per si hem de portar pneumàtics de claus, que semble que "s'engresca" el temps ....!!!:cheesy:

De totes maneres els pixa-pins també hi seran..

Siau..!!

Hola,

Apunteu a en Joan Izquierdo i senyora pel dinar de Nadal.

Per cert, una pregunta, es farà amic invisible?

Moltes gràcies,

TRIAS I MARIA

Hola,

Apunteu a en Joan Izquierdo i senyora pel dinar de Nadal.

Per cert, una pregunta, es farà amic invisible?

Moltes gràcies,

TRIAS I MARIA

Dons en principi es va comentar en la ultima reunio del dijous, si no recordu malament cap es va opusar, per lo tant es fara, cuan la llista estigui tancada, ya es distribuira cada una qui toca el amig invisible o no vis.:D

Bones!
Apunteu-ne a dos mes pel dinar de Nadal!
Segurament, vindrem directe al restaurant.

V'sss

Bueno ya falta menos para hacer el pleno, bienvenidos al proximo Dinar de Nadal, bon cap de semana.

Lizarrán de la Avinguda Felipe II, en Madrid, a las 20:45 de la tarde del dissabte 17.

-Hola, buenas.

-¿Que les pongo?

-Un par de cañitas y nos dejas una carta...

Ens posa les canyes i pregunta;

-¿Ya lo saben?

-Sí, nos pones unos güevos estelados con cigalas i gulas...

Ummm..., con cigalas no puede ser. Con chistorra o con jamón...

-Pués con jamóis, pero que sean estelados.

-Rotos ¿no?.

-No, no, estelados.

-Bueno eso, estrellados.

-Si hombre, perdona..., estrellados. ¿Y tu como es que entiendes el catalán?

-No, si que se llaman así, estrellados.

-Claro, estelados, en catalán estelados.

- Enseguida marchan.

-Vale, mercí.

Lizarrán de la Avinguda Felipe II, en Madrid, a las 20:45 de la tarde del dissabte 17.

-Hola, buenas.

-¿Que les pongo?

-Un par de cañitas y nos dejas una carta...

Ens posa les canyes i pregunta;

-¿Ya lo saben?

-Sí, nos pones unos güevos estelados con cigalas i gulas...

Ummm..., con cigalas no puede ser. Con chistorra o con jamón...

-Pués con jamóis, pero que sean estelados.

-Rotos ¿no?.

-No, no, estelados.

-Bueno eso, estrellados.

-Si hombre, perdona..., estrellados. ¿Y tu como es que entiendes el catalán?

-No, si que se llaman así, estrellados.

-Claro, estelados, en catalán estelados.

- Enseguida marchan.

-Vale, mercí.

:D:D:D:D:thumbsup:

Vamos a ver...esto que es lo que es...PERO ESTO QUE ES LO QUE ES!!!!

A 15 DIAS DEL EVENTO Y SIN MENÚ EN EL PRIMER POST???????

No, no , no, me niego a hacer el amigo invisible con el menú, que seguro que me toca comer alfalfa :D:D:D:D:D:D:D (que ya os conozco, cabr*nes!)

Por cierto, el segundo en la línea de sucesión en la familia Albur, efectivamente se llama Marc, y vendrá comido de casa, o en su defecto se llevará su propia comida (es muy suyo el nene :shocked:)

También quiero poner el provisional a Miss Fly, que a estas alturas aún no sabe si trabajará por la tarde...y como daño colateral, si ella trabaja por la tarde, el que escribe sólo vendrá a la comida con los enanos, no a la ruta...ya confirmaré una cosa u otra...

Ei, a mi ja em podeu apuntar també, aquesta vegada vindré sense la Muntsa.

Ep gent!

Lamentandolo enormemente, nos caemos de la lista :cry::cry::cry::cry::cry:. Otro año será :cry::cry::cry::cry::cry:.

Ta lueg!

Ostes, doncs jo també seré baixa.

Ahir em van recordar que diumenge tenim un aniversari d'un nebot i s'hi ha d'anar. :undecided:

Atrás