LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Lacosanostra

Curveando
Hola nois, venim d'aquí.

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
Ep gent!

Aquest dissabte al matí és un d'aquells dies raros en que s'alineen els astres, pugen les marees i els unicornis no surten de les seves coves ja que el reuma se'ls accentua molt (tots sabem que la humitat és fatal i a la fi, és allò que et mata)...i per tant, sent dissabte, podré sortir a fer un volt pel matí amb la moto.

Ja sé que diumenge és la Romantica, acte prioritari en qualsevol cas, però, si algú té ganes de sortir a esmorçar que ho digui, i anem a riure una estona.

Salut!

Última edición:
Aunque pareciese que había sido abducido, no fue así...:lipsrsealed:

Ya de regreso, me apunto para mañana :shocked: aunque no lo tengo muy claro, a lo mejor los reflejos del colector del escape de Albur no me dejan ver bien la carretera...:D:D:D

Si obtinc el permís del Komité Central, ara no estyà reunit, i encara que segur em paso de kilòmetres per la revisió -en porto 900 i falta la Romàntica-, demà vindré.
En un parell d'hores espero que el Komité signi el salconduit, Ja us ho faré saber (tant si si, com si no)

demà res de moto:undecided:,que vagi bé la sortida, ens veiem diumenge a la romàntica ;)

Ep gent!
Demà sortirem de la rotonda de l'aeroport a les 9 hora de Madriz, anirem per la ruta turística fins a Santa Coloma i d'allà, per la carretera vella fins a Sant Hilari i Arbúcies.
Intentarem esmorçar al Cortals (ous per seguir la tradició ), i si fos tancat a Coll de Revell.
Per baixar ja inventarem alguna cosa ( de moment se m'acut un Montseny).

Si algú es vol afegir ja ho sap.Siau!

1.- Nissimo
2.- Albur
3.- Xata (ajardinado...o sea q no viene)

Última edición:
Ep, entro per a validar-me i esser informat de les novetats. ;)

Ep, vaig una mica despistat o m´he perdut?

Albur ara veig la sortida de dissabte, com ja saps en vaig fer una altra de...diferent? Ja no ser que fer perque Mr.Yelow agafi la moto i surti de tant en tant. :)

Salut! ;)

Bones,

Algú s' anima a fer un vol diumenge 23?

Ja direu.

Dissabte baixo a Barna a la mani per que facin les curses en obert!!!

Salut!!!

Ep Jesuso!

Diumenge 23 no puc, que tinc lio...

Vagi bé per Barna!

Jesús aquest cap de setmana en principi res de moto:undecided:,toca família, que vagi bé la sortida!:cool2:

Epsss...!

Algu vol anar a fer un entrepà d'anxoves a Cadaques.? i pot ser a comprar una mica de vi a les bodegues MF ( Perafita)..?

Tinc rodes noves i les tinc que ensinistrar...

A les 9,00 a davant d'ex Autoempuria de Figueres..? Si no ve ningú que ho digui que passaré de llarg per la variant..

Ruta, anxoves,bodegues,ruta i a casa dels papis a dinar a les 14,00 en punt que la mami fa un arròs Q T P'SSSSSSSS

01-PERE DEAUVILLE
02-
03-
04-
05-

Seria tant miracle arribar a 5, que fins hi tot convidaría a les anxoves....!

Ja direu.

Yo iría, pero tengo la moto KO. Si la arreglo esta semana a lo mejor el próximo fin de semana...:embarassed:

Presi avui m'agafes de maruja, apart he de dur la "negreta" a la revisió dels 100.000 i no vull pasar-me de km..

Una abraçada amic, ja ho saps..;) ;)

Pep

A final he fet un cop de cap i m'he quedat la R 1200 RT. Ahir la vaig anar a buscar i ja la tinc al garatge:

2014-02-21+19.56.09.jpg

A final he fet un cop de cap i m'he quedat la R 1200 RT. Ahir la vaig anar a buscar i ja la tinc al garatge:

2014-02-21+19.56.09.jpg

EHHHHHH...!

Enhorabona Ricard...., ja la vaig veure ahir vaig fer canvi de rodes yo a can M&C no se si era la teva , però es molt maca...

Gaudeix-la i fes molts kms..., si vols demà doncs será un bon dia per batejar-la...! :D

Felicitats per l'adquisició Ricard, segur que no et penediras....! ;)

Hola,

Bona compra Ricard!!!!

Demà també vull anar a donar una volteta amb moto. Si voleu (Pere, Ricard, etc.) podem quedar. Jo marxaria cap a les 8:30. Això sí, he d'arribar a casa a les 12, tinc un dinar familiar. El lloc de sortida pot ser qualsevol, ja direu, la República aniria bé.

Apa, ja direu qui vol venir.

Salut i benzina.

TRIAS

Felicitats Ricard per l'adquisició!!
Ara toca batejar-la... :D :D :D

Felicitats Ricard,

Fem un rodolí, queda pendent el remullament, cal dir !

pd: Gaudiu si sortiu demà. Jo em quedaré covant el refredat que he empaitat.

Salut, sobre tot per a mi!

Epsss...!

Algu vol anar a fer un entrepà d'anxoves a Cadaques.? i pot ser a comprar una mica de vi a les bodegues MF ( Perafita)..?

Tinc rodes noves i les tinc que ensinistrar...

A les 9,00 a davant d'ex Autoempuria de Figueres..? Si no ve ningú que ho digui que passaré de llarg per la variant..

Ruta, anxoves,bodegues,ruta i a casa dels papis a dinar a les 14,00 en punt que la mami fa un arròs Q T P'SSSSSSSS

01-PERE DEAUVILLE :cool2:
02-JESUS H2O???si demà no tinc febre :embarassed:
03-TRIAS??? pots esmorzar i anar cap a casa directe.;)
04-RICMEL H2O??? amb la RT1200LC :shocked:
05-

Seria tant miracle arribar a 5, que fins hi tot convidaría a les anxoves....!

Ja direu.

Si demà m'aixeco sense febre, els de Girona podem quedar a les 08:30 al cutre Hotel !!! :)

Si algú s'ha d'estirar demà és en Ricard que va d'estrena !!! :cheesy:

Salut !!! :cool2:

PD: Siso millorat !!!

Última edición:
Nois em sap greu, però demà el tinc reservat per fer l'estrenat amb l'Anna que encara no hi ha pujat.

Ja quedarem un altre dia. I en Siso potser ja estarà bé. ;)

OK demà el cutre a les 8'30h. també bé en Lluis Campsa.

els que esteu refredats us milloreu.

TRIAS

Nois em sap greu, però demà el tinc reservat per fer l'estrenat amb l'Anna que encara no hi ha pujat.

Ja quedarem un altre dia. I en Siso potser ja estarà bé. ;)

Quina sort...la meva té prop de 6 mesos i l' Elena encara a de pujar...que vagi bé l'estrena.

Crec que demà em limitaré a fer un vol amb la MBX al mig dia...ho sento Pere.

Salut'

Ricard, moltes felicitats per la nova moto!!! :shocked:

Això és una màquina de tragar kilòmetres, buf, ara no pararas de rutejar i rutejar.

Ja tinc ganes de veure-la, guapa, guapa!!!!

Salut! ;)

Gràcies a tots pels comentaris.

Ahir ens vam creuar a Roses, camí de Cadaquès amb en Trias, en Pere i en Lluís. :cool2:

He d'anar practicant, perquè ara per ara, per fer revolts, anava més a gust amb la 1150 que amb la nova. :cheesy:

Hey, jo se vas diciendo per ahí...

Ep, ja estem en línia..; Ricard molt en hora bona per la moto, que la gaudeixis fins l'exhauriment total (d'ella vull dir), i dona-l'hi canya i ja veuràs com et fa content tant en el màgic dels revolts com en el previsible de les rectes. Recorda-li sempre que qui mana ets tú.

Ricard.. muy chula, yo tambien me cruce con ellos en Cadaques.. casi los atrapo, eso si, el bocata anchoas no se escapo..
je je

...YeeeEeeeep !!! ...ja soc aquí ! ...acabat d' aterrar de terres andalusas. Os deixo un aperitiu del que ha sigut aquesta 60 Vuelta Andalucia: (...ho sento, no puc treure la publicitat cutre)
[video=youtube;wYInbOWbCx8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=wYInbOWbCx8[/video]

...YeeeEeeeep !!! ...ja soc aquí ! ...acabat d' aterrar de terres andalusas. Os deixo un aperitiu del que ha sigut aquesta 60 Vuelta Andalucia: (...ho sento, no puc treure la publicitat cutre)

Ep Josep, bentornat. No cal que t'excusis ja que l'administrativa d'Autocondado Color està molt ... vull dir que se la veu molt eficient.

...He d'anar practicant, perquè ara per ara, per fer revolts, anava més a gust amb la 1150 que amb la nova. :cheesy:

Ep Ricard, suposo que mentalment has de descomptar el munt de carenat i plàstic que les RT's -comparant-ho amb les R's- interposen entre la teva vista i la carretera. Segur que en pocs km's ho fas.

Salut!

Tens raó, sobre tot si porten les is justes, i ni una més.

És que m'estava afeitant i m'he embolicat ;). D'antuvi agraeixo la teva iniciativa i de ben segur i de les rèpliques corresponents, ambdós n'aprendrem. El català és cosa de tots! :D

Afaitat, igual que en castellà, etimològicament prové del terme llatí affectare que vol dir arreglar-se, i aquí tot i que en moltes ocasions trobem una "e" desprès de la "f", el correcte es escriure-ho amb "a".
En qualsevol cas s'entén que si t'estaves "embellint" les "is" i les "as", al no tenir res a veure amb el fet, ocupessin el darrer del lloc de les prioritats.

Jo, com tu, accepto del millor dels grats totes les suggerències al respecte.

Però, perquè no ho comentem el dissabte desprès d'una bona passejada i davant d'uns ous amb xuies ?

Atrás