Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ep Jesuso!
Diumenge 23 no puc, que tinc lio...
Vagi bé per Barna!
Jesús aquest cap de setmana en principi res de moto:undecided:,toca família, que vagi bé la sortida!:cool2:
A final he fet un cop de cap i m'he quedat la R 1200 RT. Ahir la vaig anar a buscar i ja la tinc al garatge:
![]()
A final he fet un cop de cap i m'he quedat la R 1200 RT. Ahir la vaig anar a buscar i ja la tinc al garatge:
![]()
Epsss...!
Algu vol anar a fer un entrepà d'anxoves a Cadaques.? i pot ser a comprar una mica de vi a les bodegues MF ( Perafita)..?
Tinc rodes noves i les tinc que ensinistrar...
A les 9,00 a davant d'ex Autoempuria de Figueres..? Si no ve ningú que ho digui que passaré de llarg per la variant..
Ruta, anxoves,bodegues,ruta i a casa dels papis a dinar a les 14,00 en punt que la mami fa un arròs Q T P'SSSSSSSS
01-PERE DEAUVILLE :cool2:
02-JESUS H2O???si demà no tinc febre :embarassed:
03-TRIAS??? pots esmorzar i anar cap a casa directe.
04-RICMEL H2O??? amb la RT1200LC :shocked:
05-
Seria tant miracle arribar a 5, que fins hi tot convidaría a les anxoves....!
Ja direu.
Nois em sap greu, però demà el tinc reservat per fer l'estrenat amb l'Anna que encara no hi ha pujat.
Ja quedarem un altre dia. I en Siso potser ja estarà bé.![]()
...YeeeEeeeep !!! ...ja soc aquí ! ...acabat d' aterrar de terres andalusas. Os deixo un aperitiu del que ha sigut aquesta 60 Vuelta Andalucia: (...ho sento, no puc treure la publicitat cutre)
...He d'anar practicant, perquè ara per ara, per fer revolts, anava més a gust amb la 1150 que amb la nova. :cheesy:
Jo, per tal de dominar millor hi [HIGHLIGHT2]afegit[/HIGHLIGHT2] "aquestos utensilis"
Això és exactament el que passa quan canvies de moto. Amés de l'IVA, cal posar-hi més valors afeigits.
Però ... no és maco això ?
Tens raó, sobre tot si porten les is justes, i ni una més.
Xata, jo treballo...així q poques ostres...