LCN-Girona…A L'HIVERN TAMBÉ SORTIM !!!

Hola #AmicsLCN, d'acord amb la previsió, Pikiland ha estat l'encarregada i Road Leader d'aquesta matinal...sobre les 8,30 ens hem trobat al cutre hotel de Medinya, d'on ha sortit el grup, be, algún, no que la moto despres de tenir-la parada una temporada, se l'hi ha calat i no la pogut engegar...ehhh Raimon...?.:undecided:
aixó si, ha tingut temps de fer el retrato de rigor....

JQNH2920.jpg

Despres del retrato, la resta, hem anat fins a Colomers al restaurant El Xalet on, hem esmorzat més que be..., a tenir en compte més sovint...

IMG_6112.jpg IMG_6113.jpg IMG_6114.jpg IMG_6115.jpg IMG_6116.jpg IMG_6118.jpg IMG_6119.jpg IMG_6120.jpg

 
Desprès de l'àpat i una bona xerrada de sobre taula entre amics i companys, hem fet la ruta segons el previst a excepció de baixar a Cadaqués, amb paradeta a Sant Pere de Rodes i al Port de la Selva a fer el Fervestar de rigor, la tercera edat i en Nacho han marxat quan han cregut oportú i s'ho han passat pipa.
despres tot xino xano cap a casa amb molt bones sensacions, carreteres, seques, una ruta molt maca i tècnica i el millor la companyia i per suposat un 10 per a la Road Leader que ha dissenyat i dirigit magistralment la jornada.
Gracies Pikiland, gràcies als assistents i fins la propera.

IMG_6135.jpg IMG_6136.jpg IMG_6137.jpg IMG_6138.jpg IMG_6139.jpg
RUTA (1).jpg IMG_6144.jpg IMG_6140.jpg
 
Holaaa mainada!!

Doncs això mateix ! Un matí molt bé aprofitat!
Llàstima que en Raimon no ha pogut venir pel problema amb la RT :_(, però espero que pugui venir aviat.

El ritme adaptat a cada moment als que erem, de més tranquil a més animat, hem tingut de tot :) i tots ben gaudits!
El lloc de l’esmorzar m’ha sorprès gratament, d’haurà de repetir :rolleyes:
En Xibeca a l’ultim moment ens ha intentat tombar la ruta, però no l’hem seguit ! La meva Susu és al.lèrgica a la autopasta encara que sigui tram gratuït!!

I res, moltes gràcies a tots els assistents i moltes gràcies també “al relator” de la ruta
:rolleyes: :D

Fins la propera!!!

;)
 
Es que a la moto d'en Raimon se li havia acabat el butano....!!!

Al Xalet de Colomers es menja hiper be....i també al costat, al xiringuito La Lludriga....tot i que aquests dies estava desmontat....(!) .

Día wapo wapo per a la moto......així la primavera hagi vingut per quedar-se...
Abraçades, xavals i xavala...!
 
Última edición:
BONA NIT COMPANYS , AQUET DISSABTE PREPAREM ROUTA, TIBERI DE BON MATI Y FERVESTAR PREPARANT LLISTA.

LUGAR DE TROBADA: KONING (Perello/Vilablareix)
HORA, 8'35 H.
TIBERI..(Más Aliu, Aiguaviva)
ROUTE.....(Feta mes avall)
FERVESTAR...(El Caliu, Medinya)

LLISTA D’ASSISTENTS

01-RAMON DV
02-PERE DV
03-PIKILAND
04-OZEPE
05-NAXO & LA NENA
06-SISET
07-J TRIAS
08-J IZQUIERDO
 
Última edición:
BONA NIT COMPANYS , AQUET DISSABTE PREPAREM ROUTA, TIBERI DE BON MATI Y FERVESTAR PREPARANT LLISTA.

LUGAR DE TROBADA: KONING (Perello/Vilablareix)
HORA, 8'35 H.
TIBERI..EN PROCÉS
ROUTE.....EN PROCÉS
FERVESTAR...EN PROCÉS

LLISTA D’ASSISTENTS

01-RAMON DV
02-PERE DV
03-PIKILAND
04-OZEPE
05-NATXO & LA NENA
06-
07-
08-
 
Última edición por un moderador:
Nois!!apunten-nos per Disabte..La Nena i jooo..per fi podra venir la Montse...no te nen aquet finde,te moltes ganes de rodar amb vosaltres!!
 
Nois!!apunten-nos per Disabte..La Nena i jooo..per fi podra venir la Montse...no te nen aquet finde,te moltes ganes de rodar amb vosaltres!!
BONA NIT COMPANYS , AQUET DISSABTE PREPAREM ROUTA, TIBERI DE BON MATI Y FERVESTAR PREPARANT LLISTA.

LUGAR DE TROBADA: KONING (Perello/Vilablareix)
HORA, 8'35 H.
TIBERI..EN PROCÉS
ROUTE.....EN PROCÉS
FERVESTAR...EN PROCÉS

LLISTA D’ASSISTENTS

01-RAMON DV
02-PERE DV
03-PIKILAND
04-OZEPE
05-NENA
06-NAXO
07-
08-
 
LUGAR DE TROBADA: KONING (Perello/Vilablareix)
HORA, 8'35 H.
TIBERI........RESTAURANT MAS ALIU
ROUTE......L'ENLLAÇADA AL MAPA
FERVESTAR...RESTAURANT EL CALIU DE MEDINYA

upload_2019-2-28_23-28-19.png
1a1f25f1efe1366d78941fc0c09d370co.jpg
 
Ara que sé on anem , apunteu-me per dissabte.

Enviado desde mi SM-G965F mediante Tapatalk
 
Doncs jo fallo demà.
He tingut una setmana de bojos i no em vull llevar d'hora.
Que tingueu bona ruta.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Quina pena no poder venir
El lloc per esmorzar us agradarà molt
Fan un bacalla,brutal !!!
Bona sortida!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Hola #amicsLCNgirona, avui el nostre Road Leader ha estat el Raimon, una ruta diferent, un lloc d'esmorzar diferent, bon temps i com sempre el millor la companyia. Gràcies Raimon per muntar-la.

Posem uns quants retrats representatius, a manca d'algúns que ja penjarà en Raimon...quan acabi de la sieta..

la trobada...

YJRC5114.jpg XUDB2030.jpg

Falta en Siset, no ha tingut temps de sortir a la foto... , però a l'esmorzar hi som tots...

WTGX9226.jpg SFPO6032.jpg OXEH2540.jpg YHBE4286.jpg LGIQ9776.jpg



 
Última edición:
La vaig veure una d'iguala a Barcelona quan vaig recollir la meva i la trobo molt maca ... espero que en Guillem la gaudeixi durant molts kilómetres... si voleu ficar GPS o Scotoiler ... et puc fer 5 cèntims.;)
V'sss
Jesús:cool:

Hauràs de parlar directament amb el Papa Trias, aqui entra poquet ... :D:D:D:D
 
S'agraeix el comentari ...ja que jo no controlo qui entra o no als fils... ja li diré al Trias per altres mitjans, no pateixis.;)

Jo tinc que controlar molts fils, per aixó ho sé...., però veig que en Trias..., mira tu per on, aquesta vegada ha entrat.. :D:D:D:D:D:D

A reveure...!
 
Arriba