TEMA SAMARRETES!!
Fa uns dies la Mei em va comentar que perquè no fèiem samarretes de màniga llarga, vaig fer la gestió amb la gent d’Arpuba (els que ens han fet les samarretes) i em van contestar amb aquest escrit:
BONES TONI,
SI UNA NOVA TIRADA A PARTIR DE 20U. PODEM FICAR A MÀQUINA LES MÀNIGA CURTA I LA MÀNIGA LLARGA CAP PROBLEMA.
LA MATEIXA QUALITAT 190 GRS. AMB MÀNIGA LLARGA NO ES FABRICA. HAURÍEM DE CANVIAR DE MARCA O FER LA MATEIXA MARCA AMB QUALITAT NORMAL: 160 GRS.
EL PREU DE 160 GRS. MÀNIGA LLARGA ÉS 0.10 € + QUE LA DE 190 GRS. MÀNIGA CURTA.
EL PREU PER SAMARRETA SERIA EL QUE JA ET VAM FER: 16 € X UNITAT M/CURTA I 16,1 € UNITAT M/LLARGA.
A PART D'AIXÒ UN CÀRREC DE POSADA EN MÀQUINA DE 60 € PER REPARTIR PEL TOTAL DE SAMARRETES.
JA EM DIRÀS ALGUNA COSA.
En el seu dia vàrem parlar del tema amb la colla però no hi va haver quòrum a l'hora de fer una altra comanda, com a mínim ha de ser de 20u.
Les de màniga llarga el KikeCS va comentar que amb el gramatge de 160g no tindria gaire qualitat, cosa que hi estic totalment d’acord.
Un altre tema que no he parlat amb els d’Arpuba es que no hi estic gens d’acord amb el preu, les primeres ens varen costar 16€/u i havia inclòs les pantalles d’impressió que més o menys deuen costar 45€ x 4 = 190€.
O sigui que no entenc que ens les deixin al mateix preu i a sobre ens cobren 60€ de posar-ho a màquina, això vol dir 3€ per samarreta.
El tema està així, es una decisió que em de prendre entre tots els interesats i a veure que fem.
De moment poso una llista d’espera i quan siguem 20 podem fer una altra tirada, però em fa por que la cosa s’allargui molt i al final no es tiri endavant.
Faig aquesta reflexió perquè tothom digui les seves impressions.
PD: pels mal pensats… les samarretes ens van costar 16€/u però la gent va pagar 17€/u la diferencia es una pregunta que el temps aclarirà! ;D
LLISTA SAMARRETES!!!
TEMA CAMISETAS!! Hace unos días la Mei me comentó que porque no hacíamos camisetas de manga larga, hice la gestión con la gente d’Arpuba (los que nos han hecho las camisetas) y me contestaron con este escrito: BUENAS TONI, SI UNA NUEVA QUERENCIA A PARTIR DE 20Uno. PODEMOS METER A MÁQUINA LAS MANGA CORTA Y LA MANGA LARGA NINGÚN PROBLEMA. LA MISMA CALIDAD 190 GRS. CON MANGA LARGA NO SE FABRICA. DEBEREMOS CAMBIAR DE MARCA O HACER LA MISMA MARCA CON CALIDAD NORMAL: 160 GRS. EL PRECIO DE 160 GRS. MANGA LARGA ES 0.10 € + QUE LA DE 190 GRS. MANGA CORTA. EL PRECIO POR CAMISETA SERÍA EL QUE YA TE HICIMOS: 16 € X UNIDAD M/CORTA Y 16,1 € UNIDAD M/LARGA. APARTE De ESTO UN CARGO DE PUESTA EN MÁQUINA DE 60 € POR REPARTIR POR EL TOTAL DE CAMISETAS. YA ME DIRÁS ALGO. En su día hablamos del tema con la pandilla pero no hubo quórum a la hora de hacer otro pedido, como mínimo debe ser de 20u. Las de manga larga el KikeCS comentó que con el gramage de 160g no tendría demasiada calidad, cosa que estoy totalmente de acuerdo. Otro tema que no he hablado con los d Arpuba es que no estoy nada de acuerdo con el precio, las primeras nos costaron 16€/u y había incluido las pantallas d’impresión que más o menos deben costar 45€ x 4 = 190€. O sea que no entiendo que nos las dejen al mismo precio y encima nos cobran 60€ de ponerlo a máquina, esto quiere decir 3€ por camiseta. El tema está así, es una decisión que hemos de tomar entre todos los interesados y a ver que hacemos. Por el momento pongo una lista de espera y cuando seamos 20 podemos hacer otro pedido, pero me da miedo que la cosa se alargue mucho y al final no se tire adelante. Hago esta reflexión porque todo el mundo diga sus impresiones. PD: para los mal pensados… las camisetas nos costaron 16€/u pero la gente pagó 17€/uno la diferencia es una pregunta que el tiempo aclarará! ;D .