Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Bien no veo a ningun guerrero para mañana, pues si a las 23,00h no hay ninguno me hire solo en bici, A10,
Bona tarda, Quines són les sortides de Novembre? Hi ha alguna cosa programada? Salutacions a tothom - Nenadosor
No va ber sortida, es va anular....Ep nens ....com us va anar la sortida del dissabte?aquesta setmana li faré una visita en Oscar que toca canvi de pneumaticas,:tongue: tornaré a posar la PR3 amb las que duc he fet 10500km.
![]()
La del dissabte??????No va ber sortida, es va anular....
Si si, no hay ni tertulia ni retratos ni discusiones ni caidas ni tramuntana ni na de na.La del dissabte??????
Si si, no hay ni tertulia ni retratos ni discusiones ni caidas ni tramuntana ni na de na.
Se me apunte!!!!:cool2:Que detalle, os estais reservando para venir el próximo sábado al re-estreno de la GS ... y de paso tomar una birras gratis ...Eh !!!![]()
Se me apunte!!!!:cool2:
Gesus esta to al seber, organizador y sortida, no mas dejao furat pal 2013.Benvingut Genís ... y parlant de calendaris, encara queda alguna cosa per definir, us adjunto l'enllaç per si algú vol dir la seva.Salut !!!![]()
Gesus esta to al seber, organizador y sortida, no mas dejao furat pal 2013.
Compro, compro..
Podré fer una proposta..?
Pep
vale, dispara:cool2:Compro, compro..
Podré fer una proposta..?
Pep
Que detalle, os estais reservando para venir el próximo sábado al re-estreno de la GS ... y de paso tomar una birras gratis ...Eh !!!![]()
Hola ..!!
L'idea seria:
Trobar-nos al desviament de Llaers, entre Vallfogona i Ripoll baixant a l'esquerra, anar fins a Llaers on hi ha una casa de turisme rural amb fonda per esmorzar, continuar fins Vidrà i seguir avall cap a Les Presses i fer el fervestar a Banyoles o Medinyà al Caliu...!!!
Si hi ha qüorum i algú vol fer el planol amb google-maps apa-li..!!
Pep
Co*o..., si tu Road Leader, tu mapa, no...???? :lipsrsealed:
Si si, no hay ni tertulia ni retratos ni discusiones ni caidas ni tramuntana ni na de na.
Por cierto el Sabado pasado, NO FOTOS,NO CRONICA= NO SALIDA...! :rolleyes2:
Ep, Pep! Suposo que vols dir aquí: http://www.laserradellaers.com/ He provat de fer el trajecte pel google i no me deixar enllaçar cap a Vidrà. Vols dir que la pista és com a mínim emporlanada? Ho dic per la teva integritat física que les KGT1600 són hipersensibles amb aquest tema
Salut!
Edito: Ozepe, ens hem trepitjat!
Ep, Pep! Suposo que vols dir aquí: http://www.laserradellaers.com/ He provat de fer el trajecte pel google i no me deixar enllaçar cap a Vidrà. Vols dir que la pista és com a mínim emporlanada? Ho dic per la teva integritat física que les KGT1600 són hipersensibles amb aquest tema
Salut!
Edito: Ozepe, ens hem trepitjat!
...una mica de informació gráfica. Nosaltres varem patir una tramontanada del copon a la Low Cost, doncs be, aquest cap de setmana han fet una sortida del Touring a Conil (Cadiz) i a la tornada cap a Madrid es varen trobar aixo a l' autovia a prop de "Estimbagossos":
[video=youtube;cq_fYYWCbAw]http://www.youtube.com/watch?v=cq_fYYWCbAw[/video]
...a mes, acabo de veure las mateixes imatges a las noticies de Quatro, es veu que estalvien reporters i fan servir el Youtube.
...per ampliar l' informació AQUÍ
L'enviat especial a Osona ( Ra-mon) ens diu això:
Re: Coneixeu Llaers Al Ripollès?
Ei Pep !
No hi ha cap mena de problema, jo hi he passat alguns cops amb la Pan i es passa prou bé.
És una carreterera encimentada amb pujades i baixades, segurament humida, però en general es passa bé ... vaja si jo tingues una K1.6 no em faria gens de por passar-hi![]()
Si ens veiem dijous, t'ho explico![]()
Aquí ho deixo..!!
Pep
Merci Pep, no domino gaire el do de l'ubiquïtat, je je.
No m'he parat mai a menjar enlloc de per allà.
La «fonda» en qüestió em sona de passada però m'hi he parat mai, segur que us tractaren bé.
Jo vindria però és que estic de re-volta![]()
Per cert ... fins dijous !
Guardeu-me un lloc a taula !
AHHH....Doncs t'apunto... RAGUIONETMON que no tenia clar que poguessis venir...! :rolleyes2:
Que ben parit que es aquet en Deauvillé, ja m'ha canviat el NIK..!