Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Nosaltres anem de BOA..., no podem
Hola a tots,
Seguin les indicacions del Pere Deauville ja teniu un company de viatge més i un seguidor d'aquest fil. A falta que m'entreguin la nova GSA 1200 aquest mes, ja he venut la R1200R i no tinc opció de venir. Tan aviat pugui m'apunto amb vosaltres.
Salut!!
Epsss companys sembla que aquest dissabte la temperatura serà ideal per anar amb moto!
Proposo per dissabte dia 17, anar a esmorzar a Monells.
![]()
![]()
![]()
Doncs podem fer la ruta típica de corbes per anar arrodonint les rodes!!
Punt de trobada: BICENTURY
Hora: 8'30 h,.
Cerveseta: AL TÈRMIC (Caldes de Malavella)
RUTA, AQUESTA : https://goo.gl/maps/gwbYj1zb7DD2
Ver el archivo adjunto 52333
1.- Ozepe
2.- Xibeca
3.- Eduard (sempai)
4.- Fontrom
5.- Norfeu / Mon
6.- Tettsui
Ja direu !!![]()
Jo diumenge vaig amb un colegui de feina a fer la ruta: Figueres, Maçanet de Cabrenys, Camprodon, (Beget optatiu) Besalú i després jo cap a Medinyà i ell Cap a Roses.
Jo surto de Medinyà.
Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
Hola a tots,
Seguin les indicacions del Pere Deauville ja teniu un company de viatge més i un seguidor d'aquest fil. A falta que m'entreguin la nova GSA 1200 aquest mes, ja he venut la R1200R i no tinc opció de venir. Tan aviat pugui m'apunto amb vosaltres.
Salut!!
Epsss companys sembla que aquest dissabte la temperatura serà ideal per anar amb moto!
Proposo per dissabte dia 17, anar a esmorzar a Monells.
![]()
![]()
![]()
Doncs podem fer la ruta típica de corbes per anar arrodonint les rodes!!
Punt de trobada: BICENTURY
Hora: 8'30 h,.
Cerveseta: AL TÈRMIC (Caldes de Malavella)
RUTA, AQUESTA : https://goo.gl/maps/gwbYj1zb7DD2
Ver el archivo adjunto 52333
1.- Ozepe
2.- Xibeca
3.- Eduard (sempai)
4.- Fontrom
5.- Norfeu / Mon
6.- Nisimo
7.- Jaume_X
8.- Tettsui
9.- PRESI ???? (NO SE SABE)
Ja direu !!![]()
Bé nois tot seguint els savis consells d'en Pere Deauville obro aquesta invitació.
El diumenge he quedat amb un company de la feina per fer aquesta ruta.
Si algú es vol apuntar serà benvingut.
Jo sortiré de Medinyà (el Kutre hotel) a les 8:00 per trobar-me amb el company a les 8:30 a Figueres, ja que ell ve de Roses.
L'esmorzar no està decidit, més que res per què no conec gaire la zona, però alguna cosa trobarem per Maçanet de Cabrenys.
No veig on ho he escrit, però és diumenge 18/09/2016Perdó..
18/6...?
Pep
...Mampo: ...madiquita !!!![]()
...Nissi : ...sarasa![]()
...Morfeo: ...mariposon![]()
...Frontón: ...bujarron![]()
...estos son los que se m' han escapao en Santa Pellaia !
...el resto...unos santos !!! ...![]()
...crónica de una salida sabatina !!!
...una mica mes amunt de Maçanet de Cabrenys hi ha Can Mach a Tapis, a peu de carretera i amb bon aparcament i bon menjar....
L'esmorzar no està decidit, més que res per què no conec gaire la zona, però alguna cosa trobarem per Maçanet de Cabrenys.
...la veritat es que et varem trobar a faltar...tots els acudits eren bons !!! ...EPSSS...,veig que us ho vare-ho passar be..., fins i tot , sense mi..., aixi m'agrada...que sigueu independents... !
Gràcies per compartir....
...que poquet li queda a aquest post...apureu que s' acaba !!!
...la veritat es que et varem trobar a faltar...tots els acudits eren bons !!! ...![]()