LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Hola nois, sobre la sortida del dia 22 disabta, es el hotel que en de mirar per la treffen?, dons mirare si puc venir dema confirmare, a10.

No m'apuntava perquè estava pendent d'una cosa familiar per demà ... i finalment hi ha la cosa familiar :cry:
Que vagi bé !

...para ver MotoGP en directo y en portugues:
...para los gallegos estara chupado y a los demas nos sonará más familiar:
MOTO-GP - Página Jimdo de 24htvonline
...se ve bien y si conectais el pc a la tele de fabula.
feuilleton.gif

...Very Important Information : ...si no plou !

...hola a tots !
...per aquest Dissabte 22 de Març vaig quedar amb el Director d' aquest hotel per fer una visita de comprovació de les instal.lacions. Si os sembla be, podem quedar per esmorçar al Carril de Llagostera a les 9,30hs., despres fem la visita exhaustiva a l' hotel i acabem fent un Sant Grau, i aperitiu al Termic de Caldes:

Dia: Dissabte 22
Lloc de trobada: 9,00hs al Bycentury
Esmorçar: El Carril de Llagostera a las 9,30hs.

...ja os podeu anar apuntant !

1.- Ozep
2.- Xata H2O
3.- GeSusH2O
4.- Tettsui
5.- Pather
6.- Ramon Deauville ?
7
8
9

slide_1.jpg

...ok, Xata !
...no et podré acompanyar a Demasiadolimpio de Cabr...nosequemás, per 2 raons: la 1ª per que esta masa lluny per tornar i la 2ª per que no em be de gust...mullar-me !
parapluie1.gif

...ah, i una 3ª: no m' agrada el Campari (...com els calçots) !
peaceman.gif

...pero et desitjo un bon viatge d' anada i tornada.

Ep gent!

Demà al matí molta criatura i poca moto...

Un altre dia serà...

Demà res de moto:undecided:, tinc família de Sa Illas aquest cap de setmana de visita:cool2: que vagi bé la prospecció;)

Hola nois,

Apunteu dos més per demà (LluisCampsa i Trias). Ja ens trobarem en el punt de trobada a l'hora acordada.

Si al matí fa mal temps, no vindríem.

Apa, Bona nit,

TRIAS

...Very Important Information : ...si no plou !

...hola a tots !
...per aquest Dissabte 22 de Març vaig quedar amb el Director d' aquest hotel per fer una visita de comprovació de les instal.lacions. Si os sembla be, podem quedar per esmorçar al Carril de Llagostera a les 9,30hs., despres fem la visita exhaustiva a l' hotel i acabem fent un Sant Grau, i aperitiu al Termic de Caldes:

Dia: Dissabte 22
Lloc de trobada: 9,00hs al Bycentury
Esmorçar: El Carril de Llagostera a las 9,30hs.

...ja os podeu anar apuntant !

1.- Ozep
2.- Xata H2O
3.- GeSusH2O
4.- Tettsui
5.- Pather
6.- Ramon Deauville
7.- Lluis Campsa
8:- Trias
9

slide_1.jpg

Si, no surt ni a les fotos.

En aquesta anàvem junts i no apareix el molt ladí.

RadarPetita.jpg

No és que no surti, és que aquest radar sap el que li convé...si no vol ser desendollat de males maneres...:rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

En les fotos es veu mes guapu del que en realitat es! Tot i que l'hotel está molt be, el millor son les vistes!
Joan

Despertaferro.. k putada lo de la multa, lo k m hace gracia es k ivas a 20km de mas, y PONE GRAVE.. JUAX JUAX,, entonces toda la pintura blanca del suelo k resbala hasta en seco, como se considera??
Sacar pasta como sea, pandilla chorizos y cabr... y mas..

Be nois esperem que agradi a totom el hotel que duran la sortida del mati alguns componens de LCN en visitat despres del tiveri en el Carrilet en molt bona companys, merci per el reportatge de Trias y fins la propera, bon fi de senmana nois;).

PD. felicitats Trias per la romantica y historica bmw 100RS que as estrenat el dia de avui, que la disfrutes noi:)

Ei, que no hi ha ningú ?
Encara esteu a la fira de la moto ?
... ah ! Deveu estar revelant les fotos ;)

Anem en avió perquè la Glòria encara no es veu capaç de fer uns milers de km de tirada.

No t'amoïnis, hi seràs present.

Benvingut i gràcies per haver complert. Vull dir per representar-nos-hi tan bé, no pas que dubtés de que ho faries.

Benvingut i gràcies per haver complert. Vull dir per representar-nos-hi tan bé, no pas que dubtés de que ho faries.

Doncs si, ja hem tornat.
Ha estat tot una experiència, que hem compartit amb corsos, sards, flamencs, euskalduns, silesis, escocesos, tirolesos del sud, biafrenys, benetians, i un munt més que pretenen el mateix que nosaltres.
Ah, també hi era en Xi Jinping. es clar que per altres raons.

Haurem de fer un esforç, encara que sigui petit, per tal de equilibrar la cosa, i posar lletres lligades a d'altres lletres que acabin per dir coses que s'entenguin de manera raonable, doncs es fàcil caure en la facilitat del que es immediat, en front del que es més reflexiu, calm i durador.
Es una tasca gens menyspreable, de fet es una tasca enorme, si considerem la volubilitat de que els humans, per norma general, estem impregnats.
Fem costat i prenem partit pel pensament ras i curt, aquell que formem amb tant sols un o dos "inputs", i evitem confeccionar conclusions amb una bona càrrega d'informació, una laboriosa sessió d'encreuament i valoració de la mateixa, i un acurat treball deductiu.
No ens agrada, per alegria de molts que s'ho miren complaguts, complicar-nos l'existència pensant.
Jo crec que es una pena, però això no canvia res, s'imposa fer anar els dits de manera compulsiva per sobre d'un teclat que ni tant sols es pot anomenar així, es no més un vidre acolorit que fa soroll quan el toques, però que te el poder d'aclaparar la atenció i prendre tot el protagonisme, per davant, inclús, de qui en aquell moment està parlant amb tu.
Si, ja se que ha arribat per quedar-se, i que es estèril enfrontar-se, però sense motius per quelcom no ens queda res.
A mi em segueix agradant "perdre" el temps en allò en que ja quasi ningú el vol perdre.

Última edición:
Xata, no és per desmereixer, però em sembla q a tots els saludats se'ls hi en pixa...

Haurem de fer un esforç, encara que sigui petit, per tal de equilibrar la cosa, i posar lletres lligades a d'altres lletres que acabin per dir coses que s'entenguin de manera raonable, doncs es fàcil caure en la facilitat del que es immediat, en front del que es més reflexiu, calm i durador.
Es una tasca gens menyspreable, de fet es una tasca enorme, si considerem la volubilitat de que els humans, per norma general, estem impregnats.
Fem costat i prenem partit pel pensament ras i curt, aquell que formem amb tant sols un o dos "inputs", i evitem confeccionar conclusions amb una bona càrrega d'informació, una laboriosa sessió d'encreuament i valoració de la mateixa, i un acurat treball deductiu.
No ens agrada, per alegria de molts que s'ho miren complaguts, complicar-nos l'existència pensant.
Jo crec que es una pena, però això no canvia res, s'imposa fer anar els dits de manera compulsiva per sobre d'un teclat que ni tant sols es pot anomenar així, es no més un vidre acolorit que fa soroll quan el toques, però que te el poder d'aclaparar la atenció i prendre tot el protagonisme, per davant, inclús, de qui en aquell moment està parlant amb tu.
Si, ja se que ha arribat per quedar-se, i que es estèril enfrontar-se, però sense motius per quelcom no ens queda res.
A mi em segueix agradant "perdre" el temps en allò en que ja quasi ningú el vol perdre.

Epppp Xata, estic amb tu...! som-hi..?

Atrás