LCN-GIRONA Maig 2014 - Anem a fer un Vol ?

Lacosanostra

Curveando
Venim d' AQUÍ

Logo%20Post.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif

EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)

EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)

Última edición:
L'hi donat voltes i desprès de passar nits senceres en vetlla, rumiant, de mostrar-me absent en les converses, de considerar-ho pel ves i per l'inrevés, per dins i per fora, de sospesar-ho, de valorar-ho d'analitzar les conseqüències, les avantatges i els inconvenients, per fi he arribat a una conclusió definitiva.

Se el que cal fer i estic disposat a fer-ho assolint totes les conseqüències que se'n derivin.
Cal matar-lo, eliminar-lo, destruir-lo per sempre, definitivament.

Fer-lo desapareixer de la meva vida com si mai hagés existit.

Es l'única manera que les coses tornin a funcionar, que les gents tornin a considerar-se, a parlar-se, a escriure, a fer anar la imaginació, a no dependre de "pre-fabricats divertits" aliens, que son patètics, buits, impersonals i "horteres".

Tal vegada no serà tasca fàcil, son moltes les tentacións i pocs els actes de valor èpic, però cal fer-ho, es vital fer-ho.

Malait wassap, no saps la que t'espera.

...no hay güevos !!!...
smiley-face-egg-12513018.jpg

...molts tilin, tilin...emprenyen, rebre fotos del que fan els demes et fan viure la vida d' altres en comptes de la teva, pero...quant no sents els tilin, tilin...tens la sensació de que ja no existeixes, la teva vida sembla que no l' importi a ningú o, ...¡collons! ...s' haura espatllat el maleït aparell ?
...vinga va ¿...deixem de fumar ? ...
vil-fuume.gif

Acabo de matar el mòvil, i amb ell totes les collonades que hi viuen dintre. L'hi fotut varis cops de martell, i sabeu el que hi havia dintre... Res, absolutament res. Ni el wassap, hi trobat.

Vaja merda d'andrómina.

images

Acabo de matar el mòvil, i amb ell totes les collonades que hi viuen dintre. L'hi fotut varis cops de martell, i sabeu el que hi havia dintre... Res, absolutament res. Ni el wassap, hi trobat.

Vaja merda d'andrómina.

images

Fare el mateix Chata...., realment ... pupa, pupa ha fet....! puto wapp, sense aixafar el mobil que es una eina útil per la meva feina....

Dons a veure si funcionem aqui...Chata. les teves reflexions, també me les faig meves....

S'ha creat un centre de desintoxicació de mobils i als restaurants ja hi han guardamòbils...!

Fare el mateix Chata...., realment ... pupa, pupa ha fet....! puto wapp, sense aixafar el mobil que es una eina útil per la meva feina....

Dons a veure si funcionem aqui...Chata. les teves reflexions, també me les faig meves....

S'ha creat un centre de desintoxicació de mobils i als restaurants ja hi han guardamòbils...!

Epp nois
No hi ha inconvenient, si hi ha consens suficient.
Quan vulgueu dono de baixa el watsap de LCN.
Salut

Per aquí he passat, tot i enterbolinat. En pocs anys, quasi mesos, hem hagut d'apendre a fer anar un munt d'eines per a comunicar-nos. Unes van més bé per a una cosa i altres per a una altra.

Prèviament ja ens vam adonar que gaudir de molts canals de televisió no millorava la comunicació. Podia millorar l'emissió però fallava el contingut.

Fins ara,

Gracies Turrunet,

Dons si voleu ho votem dijous.....

Vindràs...? no t'he vist apuntat...;)

Digal'hi al Cabesón que este ni correo ni wap... y por aqui viene poco...

Nen whatsapp no ​​tinc però correu si i no he rebut na de na!:undecided:
dilluns toca quiròfan (fora vesícula):angry: així que dijous serà que res de reunió:(

demà al matí aniré a esmorzar a "La Parra" Sant Climent, si algú es vol apuntar a les 9.00 a l'antiga Autoempuries, després d'esmorzar alguns kms i ferverstar a Peralada o Vilajuïga!:)

Hostia, acabo de fer-me un Tossa amb el meu colega de negre. Mira que no mirar avans¡...

Hi trobat una Yamaha RD350 collonuda amb un italià i rememorant vells temps l'hi ajudat a carburarla una mica millor, no anava gens.

Ha estat un bon matí, amb Campari inclós a S'Agaró.

Bon dia estimats companys de la cosa nostra ... espero que estiguin bé i que el grup segueixi fort .... espero participar aviat en les reunions dels dijous, a finals de maig plego i ha pensar en la tornada ...:)
Alf, que vagi bé la intervenció de vesícula, i et recuperis aviat
Pere, trobo genial això de guardamobiles en els restaurants .... bona idea!!. Pel que veig, hi ha crisi de WhatsApp .... jo crec que és una eina molt vàlida per tenir una comunicació directa ..... a mi m'ha ajudat molt en aquests mesos lluny de la família, el mateix penso del facebook ...
records i una abraçada per a tots;)

Bon dia estimats companys de la cosa nostra ... espero que estiguin bé i que el grup segueixi fort .... espero participar aviat en les reunions dels dijous, a finals de maig plego i ha pensar en la tornada ...:)
Pere, trobo genial això de guardamobiles en els restaurants .... bona idea!!. Pel que veig, hi ha crisi de WhatsApp .... jo crec que és una eina molt vàlida per tenir una comunicació directa ..... a mi m'ha ajudat molt en aquests mesos lluny de la família, el mateix penso del facebook ...

Hola noi, ja tardes una mica, aquí tots t'estem esperant.

:D
Nen whatsapp no ​​tinc però correu si i no he rebut na de na!:undecided:
dilluns toca quiròfan (fora vesícula):angry: així que dijous serà que res de reunió:(

Que vagi be l'operació de vesicula, Cabesson, espero que millor que la vista, perquè en els correus estas a la lista, pero s'ha de mirar saps...???...:D:D:D:D

Cuida't...!

Julius..., content de que tornis aviat..., aqui estarem com sempre..., a veure si a la propera reunio del mes de Juny podem comptar amb tu...i també en alguna de les sortides...., ja trobarem alguna moto, n'hi ha que no surten mai i no la necessiten..:D

Pont 1 maig 2014 (ELS ALPS)

Ja hem tornat!!! Sa i estalvi!!! No arriba mai el moment de sortir que quan t'adones ja hem tornat!. Un viatge espectacular, i com no ha de ser d'altra manera, per garantir l'aventura, hem trobat, pluja, neu i com era d'esperar molt vent a la tornada.
Bé, només em queda agrair als companys el poder gaudir de la ruta la tertúlia i amb algú llit!! ;):shocked:Je je je:D

Joan

Pont 1 maig 2014 (ELS ALPS)

Ja hem tornat!!! Sa i estalvi!!! No arriba mai el moment de sortir que quan t'adones ja hem tornat!. Un viatge espectacular, i com no ha de ser d'altra manera, per garantir l'aventura, hem trobat, pluja, neu i com era d'esperar molt vent a la tornada.
Bé, només em queda agrair als companys el poder gaudir de la ruta la tertúlia i amb algú llit!! ;):shocked:Je je je:D

Joan

b23f6.jpg

Julius..., content de que tornis aviat..., aqui estarem com sempre..., a veure si a la propera reunio del mes de Juny podem comptar amb tu...i també en alguna de les sortides....,[HIGHLIGHT2] ja trobarem alguna moto, n'hi ha que no surten mai i no la necessiten..[/HIGHLIGHT2]:D

:cry::cry::cry::cry:...MAMÓN...:D:D:D:D:D

Julio, t'estem esperant...a veure si no trigas gaire...:D:D:D:D:D:D

Una abraçada transoceànica!

Alf, madikita, es que me muero y no te educo...¿cómo tengo que decirte que antes de cosas importantes (y lo de la vesícula lo es) no debes juntarte con gentuza que te altere??
Porque yo he visto una foto reciente en la que sales con la marikita amarilla y con otro feo feísimo que no te van nada bien...:D:D:D:D:D

Que vaya bien la "operasión", ya te llamo a ver que tal...

Tettsui, molt guapes les fotos, quina enveja, nen...:D:D:D:D:D

Collons quin cúmul de feina¡

Alf, la vesícula es una cosa que els anticts ( i molts d'actuals) ni savíen per que cony servia, de manera que es foti. Tot el tu menys la vesícula es el que importa. Apa, bona extirpació, i "que le den".

Alpinos (com el llàpiços), vaja "flipe" de paisatge i de tot. Bentornats i ja ens fareu 1000 euros (cinc céntims es una misèria)

Julio, jo et put deixar la K (es molt provable que t'agradi molt, molt, i me la compris)

Pere, jo ja vaig dir que no hi era i no puc venir a la reuni, però posaré un ciri per donar-te força per controlar les feres.

Albur, sembles el Guadiana. Ara està, ara no està, ara està, ara no està, ara està..., es clar que altes semblen Cuenca, que no existeix.

Última edición:

Alf, la vesícula es una cosa que els anticts ( i molts d'actuals) ni savíen per que cony servia, de manera que es foti. Tot el tu menys la vesícula es el que importa. Apa, bona extirpació, i "que le den".

Alpinos (com el llàpiços), vaja "flipe" de paisatge i de tot. Bentornats i ja ens fareu 1000 euros (cinc céntims es una misèria)

Julio, jo et put deixar la K (es molt provable que t'agradi molt, molt, i me la compris)

Pere, jo ja vaig dir que no hi era i no puc venir a la reuni, però posaré un ciri per donar-te força per controlar les feres.

Albur, sembles el Guadiana. Ara està, ara no està, ara està, ara no està, ara està..., [HIGHLIGHT2]es clar que altes semblen Cuenca, que no existeix[/HIGHLIGHT2].

...ostitú ! ...i jo que pensaba que era Terol !!!
black2.gif

Gràcies a tots pels vostres ànims:), l'operació ha anat bé i aquesta tarda ja m'han donat l'alta:), ara entre 3 i 4 setmanes sense fer el mínim s'esforça i dieta sense greixos:angry:, res de conduir cotxe o moto durant 2 setmanes,:undecided:
així que estaré un temps fora de circulació:cry:
Julio ya estás tardando!!:cool2:
Albur mamón!!!!!:D

Gràcies a tots pels vostres ànims:), l'operació ha anat bé i aquesta tarda ja m'han donat l'alta:), ara entre 3 i 4 setmanes sense fer el mínim s'esforça i dieta sense greixos:angry:, res de conduir cotxe o moto durant 2 setmanes,:undecided:

...doncs apa ! ...ja ho saps ¡...a fer bondat ! ...
tres-malade.gif

...cuideseme !

Content de sentir-te i ara ja saps el que toca, fer bondat..!!;) ;)

Pep

Cuidat xavalín, que "Con vesícula o sin vesícula, sigues siendo el rey", com a mínim de casa teva.

això ... veig que a la tornada no em faltarà moto :cheesy:.... clar que m'agradaria recuperar la meva :D
Alf ... bones notícies ... cuida't ;)
xata .. no et puc deixar sense moto ... segur que el "presi" em troba una :cool2:
Alburete, vermell o groc ... igualment madikitas :D
.
petons

això ... veig que a la tornada no em faltarà moto :cheesy:.... clar que m'agradaria recuperar la meva :D
xata .. no et puc deixar sense moto ... segur que el "presi" em troba una :cool2:
Alburete, vermell o groc ... igualment madikitas :D
.
petons

Ei Juli ja espero poder compartir ruta,GRANDE..!!

Pep

Alburete, vermell o groc ... igualment madikitas :Dpetons

Passa res, la tinc a Girona per vendre. Jo vaig amb la nova.

La veus a la meva esquerra?

GSNeu.jpg

.

Bonas companys, y un saludo Julio haber si nos vemos pronto, ALF que te pongas de coña pronto un saludo, bueno nois fins dijous.:)

Culleres quina feinada ....

Julio, me n'alegro de que tornis company !!!

Alf, espero que vagi bé l'operació de vesícula !!!

Joan, molt guapes les fotos del Alps !!!

Us deixo 4 fotos de l'Escapada a los Picos de Europa... m'ho he passat de conya aquests dies.

DSC_0405.jpg

OS9JcM7dz7RIaciMhfPXGgcFtyijQ9_5BCUmwLOUaSs=w958-h539-no

DSC_0435.jpg

DSC_0434.jpg

DSC_0421.jpg

IMG_18326709247569.jpg

Ens veiem Dijous.

Salut!!! :cool2:

[HIGHLIGHT2]Albur, sembles el Guadiana. Ara està, ara no està, ara està, ara no està, ara està...[/HIGHLIGHT2], es clar que altes semblen Cuenca, que no existeix.

No Xata, jo estic sempre...que sou perillosos i algú us ha de vigilar (sobretot a tú, que a la mínima me montas un scrache :D:D:D:D:D:D)

Salut!!

[HIGHLIGHT2]Albur mamón!!!!![/HIGHLIGHT2]:D

En fosforito está la prueba irrefutable que la cosa ha ido estupendamente...incluso te encuentro mejor que cuando tenias vesícula...:tongue::tongue::tongue::tongue:

Bueno se me apunten a kien corresponda a mi persona pal Jueves 08 a las 20h.. supongo k sera en el cau de Mediña... verdad??

jaja

Despertaferro.. esa foto tan chula. k estavas en el Pepito Moreno..

Atrás