Lacosanostra
Curveando
Última edición:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Acabo de matar el mòvil, i amb ell totes les collonades que hi viuen dintre. L'hi fotut varis cops de martell, i sabeu el que hi havia dintre... Res, absolutament res. Ni el wassap, hi trobat.
Vaja merda d'andrómina.
![]()
Fare el mateix Chata...., realment ... pupa, pupa ha fet....! puto wapp, sense aixafar el mobil que es una eina útil per la meva feina....
Dons a veure si funcionem aqui...Chata. les teves reflexions, també me les faig meves....
S'ha creat un centre de desintoxicació de mobils i als restaurants ja hi han guardamòbils...!
Dijous que vé reunió, oi..?
Epp nois
No hi ha inconvenient, si hi ha consens suficient.
Quan vulgueu dono de baixa el watsap de LCN.
Salut
Gracies Turrunet,
Dons si voleu ho votem dijous.....
Vindràs...? no t'he vist apuntat...
Digal'hi al Cabesón que este ni correo ni wap... y por aqui viene poco...
Ok jo vinc
Bon dia estimats companys de la cosa nostra ... espero que estiguin bé i que el grup segueixi fort .... espero participar aviat en les reunions dels dijous, a finals de maig plego i ha pensar en la tornada ...![]()
Alf, que vagi bé la intervenció de vesícula, i et recuperis aviat
Pere, trobo genial això de guardamobiles en els restaurants .... bona idea!!. Pel que veig, hi ha crisi de WhatsApp .... jo crec que és una eina molt vàlida per tenir una comunicació directa ..... a mi m'ha ajudat molt en aquests mesos lluny de la família, el mateix penso del facebook ...
records i una abraçada per a tots![]()
Doncs si...! no has rebut correu..?
Dijous, dia 8 a les 8 i som 8 de moment...! :undecided:
Nen whatsapp no tinc però correu si i no he rebut na de na!:undecided:
dilluns toca quiròfan (fora vesícula):angry: així que dijous serà que res de reunió![]()
Bon dia estimats companys de la cosa nostra ... espero que estiguin bé i que el grup segueixi fort .... espero participar aviat en les reunions dels dijous, a finals de maig plego i ha pensar en la tornada ...![]()
Alf, que vagi bé la intervenció de vesícula, i et recuperis aviat
Pere, trobo genial això de guardamobiles en els restaurants .... bona idea!!. Pel que veig, hi ha crisi de WhatsApp .... jo crec que és una eina molt vàlida per tenir una comunicació directa ..... a mi m'ha ajudat molt en aquests mesos lluny de la família, el mateix penso del facebook ...
records i una abraçada per a tots![]()
Que vagi be l'operació de vesicula, Cabesson, espero que millor que la vista, perquè en els correus estas a la lista, pero s'ha de mirar saps...???...
Cuida't...!
Pont 1 maig 2014 (ELS ALPS)
Ja hem tornat!!! Sa i estalvi!!! No arriba mai el moment de sortir que quan t'adones ja hem tornat!. Un viatge espectacular, i com no ha de ser d'altra manera, per garantir l'aventura, hem trobat, pluja, neu i com era d'esperar molt vent a la tornada.
Bé, només em queda agrair als companys el poder gaudir de la ruta la tertúlia i amb algú llit!!:shocked:Je je je
Joan
Julius..., content de que tornis aviat..., aqui estarem com sempre..., a veure si a la propera reunio del mes de Juny podem comptar amb tu...i també en alguna de les sortides....,[HIGHLIGHT2] ja trobarem alguna moto, n'hi ha que no surten mai i no la necessiten..[/HIGHLIGHT2]![]()
Collons quin cúmul de feina¡
Alf, la vesícula es una cosa que els anticts ( i molts d'actuals) ni savíen per que cony servia, de manera que es foti. Tot el tu menys la vesícula es el que importa. Apa, bona extirpació, i "que le den".
Alpinos (com el llàpiços), vaja "flipe" de paisatge i de tot. Bentornats i ja ens fareu 1000 euros (cinc céntims es una misèria)
Julio, jo et put deixar la K (es molt provable que t'agradi molt, molt, i me la compris)
Pere, jo ja vaig dir que no hi era i no puc venir a la reuni, però posaré un ciri per donar-te força per controlar les feres.
Albur, sembles el Guadiana. Ara està, ara no està, ara està, ara no està, ara està..., [HIGHLIGHT2]es clar que altes semblen Cuenca, que no existeix[/HIGHLIGHT2].
Gràcies a tots pels vostres ànims, l'operació ha anat bé i aquesta tarda ja m'han donat l'alta
, ara entre 3 i 4 setmanes sense fer el mínim s'esforça i dieta sense greixos:angry:, res de conduir cotxe o moto durant 2 setmanes,:undecided:
així que estaré un temps fora de circulació
Julio ya estás tardando!!:cool2:
Albur mamón!!!!!![]()
Gràcies a tots pels vostres ànims, l'operació ha anat bé i aquesta tarda ja m'han donat l'alta
, ara entre 3 i 4 setmanes sense fer el mínim s'esforça i dieta sense greixos:angry:, res de conduir cotxe o moto durant 2 setmanes,:undecided:
Albur mamón!!!!!![]()
Albur mamón!!!!!![]()
això ... veig que a la tornada no em faltarà moto :cheesy:.... clar que m'agradaria recuperar la meva
Alf ... bones notícies ... cuida't
xata .. no et puc deixar sense moto ... segur que el "presi" em troba una :cool2:
Alburete, vermell o groc ... igualment madikitas
.
petons
això ... veig que a la tornada no em faltarà moto :cheesy:.... clar que m'agradaria recuperar la meva
Alf ... bones notícies ... cuida't
xata .. no et puc deixar sense moto ... segur que el "presi" em troba una :cool2:
Alburete, vermell o groc ... igualment madikitaspetons
Collons quin cúmul de feina¡
Alf, la vesícula es una cosa que els anticts ( i molts d'actuals) ni savíen per que cony servia, de manera que es foti. Tot el tu menys la vesícula es el que importa. Apa, bona extirpació, i "que le den".
Alpinos (com el llàpiços), vaja "flipe" de paisatge i de tot. Bentornats i ja ens fareu 1000 euros (cinc céntims es una misèria)
Julio, jo et put deixar la K (es molt provable que t'agradi molt, molt, i me la compris)
Pere, jo ja vaig dir que no hi era i no puc venir a la reuni, però posaré un ciri per donar-te força per controlar les feres.
[HIGHLIGHT2]Albur, sembles el Guadiana. Ara està, ara no està, ara està, ara no està, ara està...[/HIGHLIGHT2], es clar que altes semblen Cuenca, que no existeix.
[HIGHLIGHT2]Albur mamón!!!!![/HIGHLIGHT2]![]()