LCN-GIRONA-SE VE NÁ JOÉ QUE CALÓ -2018

Doncs bé! A l’espera dels reportatges fotogràfics què dir de la nocturna !

Com ja esperàvem l’Ozepe no ens va decepcionarvamb les seves típiques rutes “entra com vulguis i surt com puguis”! :D carreteretes amb molt encant i que a la Susu no se li van resistir ! Amb bany d’aspersor inclòs! O_o

Un cop al restaurant vam poder disfrutar de la companyia i bon riure! D’això es tracta!

Així que només queda esperar a la propera sortida!

Gràcies a l’Ozepe per l’organització i a tots els que vau voler assistir!
No seria el mateix sense tots vosaltres !

;)

Eppps companys...
L’ozp mai ens deixarà de sorprendre...! Sempre es treu de la màniga rutes noves, molt maques, entretingudes i divertides.
Un sopar correcte, en un lloc molt maco “Mas Solà de Sta. Coloma de Farners, però el millor la companyia dels que han vingut a cel.lebrar amb nosaltres la dotzena Edició de la SE VE NÁ JOÉ QUE CALÓ.
Gràcies Ozepe per muntar aquesta edicio, la propera un altre.
Ja penjareu retratus.

Ja està gairebé tot dit,
la ruta va ser al mes estil Ozepe i també es podria dir estil Rider 1000 i sabeu que a mi m'encanten i la Marta també li va agradar molt la ruta menys la zona del Terri que feia pudor a purins, jajaja.
el sopar em va semblar correcta per el que varem pagar i el saló espectacular,
i com sempre la companyia va ser el millor, Marta s'ho va passar molt bé i vem riure molt.

Poc més a dir, nosaltres que som de Can Fanga flipem amb els racons que descobrim al vostre costat i sempre esperem amb ganes aquesta trobada que té un timming diferent a les altres que fem..
Avui espero posar l'enllaç de les fotos, ja sabeu que vaig enredat i per postres empipat amb la darrera "caigudeta"..
Petons a tots..
Pep i Marta

...grassies Nengs !!! ...un plaer compartir carreteres i els Gigas de memoria de bons moments compartits !!!
...jusqu'à la prochaine !!!
vil-super.gif

...merci per les fotos Pep !

Atrás