LCN-Girona…a l’hivern 2017/2018 també sortim !!!

jongleup.gif
 
Nens, jo veien que no hi ha sortida i si hi ha,no se quina serà i si podré anar i, dons ja me compromès amb la família!!. Així que aquesta setmana no moto!! Aviam la propera!!:_:)_(
 
Avui la primera de l'any i em tocava a mi preparar la ruta, en tenir la reunió dijous i decidir a qui li tocava no va sortir la ruta fins divendres i per això crec que molts ja tenien altres plans per això només ens apuntem tres Pere, Pili i jo.

L'amic Xiveca va vindre a esmorzar i ens alegrem de la millora amb la rehabilitació.

Com anècdota per començar bé l'any començo despertantme tard ja que em vaig equivocar amb el despertador i a sobre Pili amb mal d'esquena per culpa del fisio no pot venir.

Imaginar-vos la imatge den Pere solet a la rotonda de l'aeroport jajaja.


s9nM5z4.jpg


9YmLKyD.jpg


hCM2ksv.jpg


SFZ18Pu.jpg


RiDEleb.jpg


Jesus la proxima et toca a tu si estas be ............intentem posarla al foro el mes aviat posible, gracies.
 
Última edición:
Gràcies, Joan per la Minicrònica...! Ja està tot dit , la veritat es que vaig estar a punt de tornar a fer mandres al llit, sort que em va donar per mirar els Wpss.. :rolleyes:; però per ser la primera de l'any i que la montaves tu, no volia fer un geig i vaig fer Santa Paiaia tranquil i amb algún ensurt, la carretera no estava per fer virgeries a primera hora i més a les zones humides.

Bona ruta, bona teka i bona companyia., escasa, aixó si., en Xibeca molt avançat a la seva recuperació, gràcies per la companyia, també.

Afagiré algun retrato més... al vespre.

com diu en Joan Fronton, segons la llista toca amb en Gesús, a veure que ens propossa per dissabte vinent.

Fins la propera.
 
Bon dia.....
D'acord amb les rotacions i davant els passapalabras dels antecessors , al JHONNY LEFT, l'hi toca el torn i ha acceptat montar la ruta aquest dissabte, i com que encara no s'ha mirat el Tutorial de l'Ozepe i no te un ordenata, o si el té va amb aigua picant us deixo la ruta que ens ha preparat per dissabte:


SORTIDA DISSABTE DIA 20-01-2018, Sant Fabià, Papa i altres...

Hora de Sortida: 8,30 h
LLoc: Köning de Vilablareix, aquí https://goo.gl/maps/fAybTpQnsXM2
Esmorzar: Can Gabatxo, aquí https://goo.gl/maps/cv7nFQDYmX82
FERVESTAR: CAL SABATER, aquí https://goo.gl/maps/neRF8wodfvN2
RUTA:
Vilablareix,Brunyola fins C63, direcció C25, esmorzar a Can Gabatxo (cruilla amb C25), SDanta Coloma de Farners, Sant Hilari, Bonmatí, Les serres, LLorà, Canet d'Adri, fer el Toc, a cal Sabater i per Adri , cap a DSant Medir, Sarrià i Girona.

Aquesta: https://goo.gl/maps/96HKYdgXQ4o

RUTA 2018-01-20.jpg


Tot aixó si no plou, es clar...! :rolleyes:; apa ja direu.

ASSITENTS

01- Jhonny Left ( Road Leader)
02-Pere Deauville
03-Pikiland
04-Siset
05-Frontom
06-Trias( Fins l'esmorzar)
07-Nissimo
08-Ozepe
09-Ricmel
10-Naco & La Nena

 
Última edición por un moderador:
Bones tardes mainada..., com que en Jhonny LEFT, està sense ordenata, ha delegat la crònica i penjar les fotos d'avui...

Be, lamentar les baixes a última hora d'en Nacho i La Nena, ell estava indisposat. ves a saber que l'hi ha fet la nena aquesta nit. :rolleyes:

Be, sense cap retard a les 8,20 am sortida des de el lloc assenyalat de tot@s menys el Team lloret que anaven directament a Can Gaxatxó a esmorzar.

Fins allà la ruta agradable, no gaire fred i gens humida, ritme tranquil, no hi havia pressa,estava reservat.

IMG_0295.jpg
IMG_0299.jpg
IMG_0304.jpg
URNF2440.jpg
En Joan feia avui 53 anyets, per a molts anys JOAN FRONTON....! :excited:

IMG_0312.jpg
IMG_0310.jpg
En Xibeca ens ha acompanyat per esmorzar, cada vegada està millor, aviat agafarà la moto...

IMG_0316.jpg
WGZB5607.jpg
UZKY6726.jpg





 
encara manca el que no s'ha acabat en Xibeca....

IFPZ3921.jpg
i durant la sobre taula, s'ha criticat atot bitxo vivent dels que no han vingut, que s'ho han perdut...

Bon lloc aquest Can Gabatxò, be de preu i bó.. 10 $ raimon.

IMG_0317.jpg
 
La resta de la ruta ha estat molt divertida, en LEFT, ens ha portat a un bon ritme, alguna curva una mica molla per Ossor i les Serres, però sense conflicter, a part d'un Sanglar que ha caigut a la cuneta des de un marge, podret deu haver relliscat...sorprenet per molts de nosaltres el ritme, Gracies Jhonny.

El Fervestar a Cal Sabater de Canet d'Adri
, ha servit de comiat de la gran matinal motera on en Joan Fronton, s'ha patejat el sou de la setmana en convidar-nos. Gracies Joan, Per a Molts anys..!

Gràcies Jhonny Left,
per muntar la ruta d'avui.
IMG_0321.jpg
IMG_0322.jpg
IMG_0323.jpg
 
Un gran road líder el d’avui que ens ha sorprés gratament. Gràcies Joan per muntar la sortida d’avui, ha estat perfecte.

Per molt anys Joan (Fontrom) , no se si t’ho he dit....:confused::D

Una pena als que han faltat o no han pogut venir, perquè feia molt bo, però com es sol dir hi han més dies que llonganisses

Doncs apa! Fins la propera!!
A qui li toca???

:rolleyes:
 
...em reservo els elogis per no fer dentetas als que no han vingut, els que si han fet acte de presencia avui han estat de sort, bon dia, bona ruta i bona teca !!!
...gracies Jhonyleft per parir la diada d' avui !
...gracies Frontom per la convidada...hauries de celebrar també els cumple-mesos...
rire-2009.gif
 
Última edición:
Aquesta setmana no poc, tinc compromís per el dissabte.

Vagi bé la ruta !!!

Enviado desde mi SM-G955F mediante Tapatalk
 
...aquest disabte paso la ITV a la moto, tinc l' hora a les 10,30, aixi que dificilment podrem quedar enlloc...i l' import de la benzina i l' esmorzar li haure de donar a la ITV...
joe-grrrr-1819380.JPG
 
Arriba