LCN-Girona…A L'HIVERN TAMBÉ SORTIM !!!

Aquest dissabte no vam tenir ruta,
però puc assegurar que de moltíssimes sortides amb moto, rutes, etc,
personalment no cambio aquest dissabte per res del món,
feia molt de temps que no tenia tantes emocions,
i això que el dia de tv3 per mi va ser molt especial ja que jo era el protagonista,
però repeteixo com aquest dissabte res......molt gran Jhonyleft

uhDNYei.jpg
 
Hola #amicslcngirona,

Per gentilesa del nostre fotogràf, adjunto uns quants moments viscuts en l'aniversari del nostre estimat company Jhony Left amb els que varem tenir el privilegi de poder assistir, per molts anys ho puguem celebrar... Per a molts Anys Joan.

_MG_0288.jpg
_MG_0050.jpg _MG_0021.jpg _MG_0022.jpg _MG_0050.jpg _MG_0207.jpg _MG_0142.jpg _MG_0151.jpg _MG_0049.jpg _MG_0093.jpg
 
Justament al contrari, això em passa perquè porto tres setmanes sense tocar la moto i tot el dia amb calefaccions, no és bo!
:D


Gràcies! i fins aviat!
 
Bones he parlat amb en JOAN IZQUIERDO i si no hi ha cap cambi iren ha esmorzar a can SALVATA ,ens trobarem a la betzinera de la Republica a les 8: 30 h. per anar a can Salvata , i esmorzar a les 9h. i despres farem una petita sortida , tambe depent del temps que faci.Si algú vol venir ja ho sap.
 
Bones he parlat amb en JOAN IZQUIERDO i si no hi ha cap cambi iren ha esmorzar a can SALVATA ,ens trobarem a la betzinera de la Republica a les 8: 30 h. per anar a can Salvata , i esmorzar a les 9h. i despres farem una petita sortida , tambe depent del temps que faci.Si algú vol venir ja ho sap.

Joan,tinc ganes de venir ... a veure que diu el cos demà.;) En tot cas aniria directe a can Selvatà
 
Nois !!!, ara acabo de veure els missatgesde la sortida d'avui.

He canviat el mòbil i ara no m'avisa dels missatges nous

Espero que hagi anat molt bé
 
PUES SE SALE DISSABTE I DIUMENGE I QUE VINGUI QUI PUGUI UN DIA I QUE VINGUI QUE PUGUI UN ALTRE..., LA QÜESTIÓ ES FER UN VOLT EN AMOTO.......

ATENTS DONCS........ o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O
 
Jo divendres arribo de Madrid en bus a les 23h ergo estaré mort o catatònic.
La setmana següent, el dimecres 13 em treuen la ferreteria de la cama així que tot i ser ambulatori no crec jo estar prou valent.
Quin desastre.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Última edición:
Jo divendres arribo de Madrid en bus a les 23h ergo estaré mort o catatònic.
La setmana seguen el dimecres 13 em treuen la ferreteria de la cama així que tot i ser ambulatori no crec jo estar prou valent.
Quin desastre.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk


Et toca passar pel taller. A veure si s’acaben les molèsties
 
Última edición:
Bé sembla q em toca fer els deures de la setmana:

Sortida DISSABTE 9-2-2019

Trobada i esmorzar Rest La Conna a Hostalric

Hora 9.00

Ruta prevista: aquesta ..
https://goo.gl/maps/tMGgzmaicNS2


2019-02-09 ruta d'en Pep.jpg
Hostalric-Arbúcies-Sant Hilari( Font Vella)-Coll de Ravell-Espinelves-Viladrau-Seva-Taradell-Sta Eugènia de Berga-Calldetenes-C-25-Sta Coloma de Farners-Mallorquines(fervestar i despedida)
S'accepten suggerències i no es pot tombar..:D

Assistents:

- Xibeca
- Pili
- Pere
- Ramon de Vic
- Joan Trias
- Jhonnyleft

- Pep
 
Última edición:
M'ha sortit una reunió divendres, crec que ineludible, que farà que no pugui anar a Madrid, si es confirma que pinta que sí, a la Conna seré.
Coi, qué fa tres setmanes que tinc guants calentorros i encara no els he estrenat.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
M'ha sortit una reunió divendres, crec que ineludible, que farà que no pugui anar a Madrid, si es confirma que pinta que sí, a la Conna seré.
Coi, qué fa tres setmanes que tinc guants calentorros i encara no els he estrenat.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk

Ja tocar estrenar-los llavors!
 
Pep!!
Ens apuntes si us plau!

Que tinc uns guants calentorros que haig d’estrenar!!! :D:D:D

Pere & Pili
:rolleyes:

;)
 
Arriba