LCN-Girona…A L'HIVERN TAMBÉ SORTIM !!!

La Cosa Nostra està confosa, no sé si tindré moto aquest cap de setmana, demà entra al taller i no sé si estarà acabada i a més estic apuntat de manera provisional al grup veí del foro com diu l'amic Ricmel, jajaja, quan torni de Valladolid preparare una sortida per esmorzar a la Cala Sant Francesc com vaig dir el dia de la calç-otada.
 
Última edición:
La Cosa Nostra està confosa, no sé si tindré moto aquest cap de setmana, demà entra al taller i no sé si estarà acabada i a més estic apuntat de manera provisional al grup veí del foro com diu l'amic Ricmel, jajaja, quan torni de Valladolid preparare una sortida per esmorzar a la Cala Sant Francesc com vaig dir el dia de la calç-otada.


No creo que tots estiguem confosos
 
La Cosa Nostra està confosa, no sé si tindré moto aquest cap de setmana, demà entra al taller i no sé si estarà acabada i a més estic apuntat de manera provisional al grup veí del foro com diu l'amic Ricmel, jajaja, quan torni de Valladolid preparare una sortida per esmorzar a la Cala Sant Francesc com vaig dir el dia de la calç-otada.

LACOSANOSTRA No està confosa, tothom ho va escoltar que ho vares dir a la Calçotada que aquesta setmana prepararies la ruta TU.
Quan al grup veí del foro, tothom es lliure d'anar amb qui es trobi més a gust i més còmode...!! Només faltaría !!
 
nosaltres trigarem unes setmanes a estar disponibles per compromisos familiars ...

però coinicedixo amb el Pep en que aquesta ruta ha de ser un regal de revolts ... esperem poder fer-la un altre dia ... amb un arrosset caldós com a final ...

una abraçada a tothom i fins aviat!!!

Eva i Albert
 
...ja teniu l'arxiu Garmin i Tyre de la ruta penjat al post.
actualitzat-2008852.GIF
 
Última edición:

SORTIDA DISSABTE 16.03.2019

Sembla que per motius personals el nostre company OZP, no podra liderar la sortida prevista per demà..., ho lamentem i esperem que no sigui greu...

Farem una altra ruta alternativa..i quasi igual, però sense pujar al Puigneulós i anirem a dinar a Port Vendres, qui vulgui, i qui pugui.

La idea es aquesta, i que prodreu endivinar fàcilment de qui es...!

Esmorzarem a Peralada a la Pastisseria El Castell, ruta prevista per L'OZEPE, però tirarem cap a PORT VENDRES, amb parada a Pont de Renyes, Visita a Colliure, dinar a CAN PUJOL de Port Vendres, tornada per Portbou i comiat a LLança..



Punt de Trobada: a les 9,00 a Perelada a la Pastisseria el Castell. AQUÍ: https://goo.gl/maps/BnTg3NEfdHL2


Ruta será aquesta:


ruta a Port vendres.jpg

FERVESTAR: el canviarem per un bon "champagne" a Port Vendres

OBRIM LLISTA D'ASSISTENTS

-01-Pikiland
-02-Pere Deauville
-03-Siset & Estrella
-
-
-
-
Apa, ja direu...!
 
Última edición:
Uf no he dit res, més liat que "la pata de un romano".
No puc venir, a mi les sortides de tot el dia em van fatal, en contades ocasions i la, setmana passada ja en vaig gastar una.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Uf no he dit res, més liat que "la pata de un romano".
No puc venir, a mi les sortides de tot el dia em van fatal, en contades ocasions i la, setmana passada ja en vaig gastar una.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk

No pateixis, pots fer la ruta i no quedar-te a dinar, si no vols...!
 
Be noi@s..., ja hem arribat, un dia espectacular, despres d'un lleuger esmorzar, la pujada fins a Tapis ha estat espectacular, quin bon ritme, poquets però, a ritme, ritme..,4 motos...5 cascos..., hem tingut un convidat de luxe que s'ha apuntat a última hora, ens ha fet "un Dalmau"...!!!, la baixada des de Tapis de luxe, carretera ben asfaltada, cerveseta a Colliure i dinar Q T P'sss a Port Vendres, comiat a llança, companyia de luxe.., gràcies Siset, per cuidar-te de la Ruta i del lloc de dinar...
avui una mica de mar i muntanya..
Fins la propera..

XYXX0874.jpg AZXT4673.jpg CJQR0236.jpg CTVO3896.jpg DXOF7498.jpg IMG_6499.jpg IMG_6502.jpg LBWJ8208.jpg WGQO2178.jpg WPMB5650.jpg
 
vaig venir una estona darrera vostre, de la parella i un altre amb una GS que anava acompanyat que va agafar l'autopista.
us vaig pitar però ni cas, je je
això va ser al trencant de l'Escala, on hi ha el radar, vaig entrar darrera
 
vaig venir una estona darrera vostre, de la parella i un altre amb una GS que anava acompanyat que va agafar l'autopista.
us vaig pitar però ni cas, je je
això va ser al trencant de l'Escala, on hi ha el radar, vaig entrar darrera

Holaaaa, doncs no, no et varem veure....però tampoc estic segur que fossim nosaltres...estas segur...?
 
vaig venir una estona darrera vostre, de la parella i un altre amb una GS que anava acompanyat que va agafar l'autopista.
us vaig pitar però ni cas, je je
això va ser al trencant de l'Escala, on hi ha el radar, vaig entrar darrera

La parella amb GS no eren nostres! Els portàvem darrera feia una estona
 
...aixó es a Collioure o a Port Vendres ? ...hi han mes dades ? ...com qu' em toca treballar el 23 i el 30 i el 31 tinc visita de catalans del Sur, igual els porto...
img_6514-jpg.132018
 
Arriba