Bueño, pues fué abrir disputa en pay-pal, y todo ha mejorado.
Puse la disputa, y automáticamente me envió un e-mail diciendo que él llevaba vendiendo fibras desde el 92 y no había tenido problemas.
Yo le contesté que lo sabía, pero que a esta alturas, sin recibir el producto, sin tener el número de envio y sin tener explicaciones pues que estaba enfadado, y esta mañana me encuentro esto: ( así que ahora ya tengo la explicación que quería,de todas maneras, aunque el sábado me diga lo que va a hacer si en dos semanas no me llega el kit, meto a investigación por pay-pal)
Hi , I understand you, my worker change parts for two people, Bmw part
> (you parts)going to my good client in Germany, the part for him stay in
> your box for shipping to you, when I comming I see whats Happen and I
> stop shipping to you because inside will be wrong parts(Yam R-6)
> I send infor to germany client and he promeses me thet send parts for
> your adress quickly( I waiting for this truck number)
> I'm realy sorry for all problems whith you purchase, I'm serious seller.
> If this guys not give my any informations to maximum saturday, I send
> you fairing another client (in USA) for BMW.
> realy realy sorry for the problem.
> I'll be contact to you in Saturday evening and I give you decisions of
> shipping
> best regards Darius