TARRAKONENGS XLVº Remontamos la crisis o seguimos aplatanaos?

Ieepp!!

Gran dia ahir...encantat de coneixer gent de les terres del sud i l'oest...una llàstima l'ensurt d'en Kolo..

Agrair a en Iuri i la Magda l'hospitalitat, i recordar-los que no admetem devolucions, el nen Jesus us el quedeu...:D:D:D:D:D:D

Fins aviat!!
 
Última edición:
Bon dia a tots
Gracies pel recolzament.
finalment vaig arribar tard a casa perque desde Tarrega vaig tindre que baixar a Cambrils a que hem recollis la dona (moltes gracies Rommel), des d'alli cap a barcelona perque hem tenie que cosir un maxilofacial.
Tot a anat be.
Donar les gracies a tos per preocupar-vos i agraïr al Iuri les gestions realitzades.

Ara tocara valorar els danys i reparar. No pot ser d'altra manera

Salut
 
Última edición:
Vinga, va ..... Arregla la moto aviat i començen a preparar la Calçotada 2015. Aquesta la petarem!!!!!
 
Pues si
De moment me tocara anar tirant amb l'adventure
 
Bon dia a tots
Gracies pel recolzament.
finalment vaig arribar tard a casa perque desde Tarrega vaig tindre que baixar a Cambrils a que hem recollis la dona (moltes gracies Rommel), des d'alli cap a barcelona perque hem tenie que cosir un maxilofacial.
Tot a anat be.
Donar les gracies a tos per preocupar-vos i agraïr al Iuri les gestions realitzades.

Ara tocara valorar els danys i reparar. No pot ser d'altra manera

Salut

Molts ànims Kolo, tot ha quedat amb una anècdota i el mes important es que tu estàs be, amb un tallet de no res, pero tu be...

la moto s'arreglara i punto... Ara toca posar-te be i recuperar el dany moral i prou, pero que quan tinguis la moto reparada, tot s'oblidara i ho recordarem com això una, anècdota mes a la nostra vida de moteros.

Fins aviat..
 
Be companys!! Ahir va ser un dia de aquells per recordar!! Bona ruta, bons companys bon menjar i bona tertulia!!! Llastima del incident den KOLO que desde aqui el saludo donanli las gracies per la seva colaboracio a aquesta sortida i animarlo, ja que tot motero sap el que es passar per algun incident aixi !!
I com sempre dic, gracies a tos per poder disfrutar amb vosaltres la aficio de moto!!
IURI i MAGDA Gracies per la vostra hospitalitat, em vareu fer sentir com si estigues a casa!!.Potser vaig parlar massa :D espero no haber molestat a ningu, el meu problema es que ja ting una edad i sempre dig el que penso sense mirar las consecuensias!!:undecided:

Molta Salud , molt d-amor i sufisients diners!!
Joan​
 
Bon dia a tots
Gracies pel recolzament.
finalment vaig arribar tard a casa perque desde Tarrega vaig tindre que baixar a Cambrils a que hem recollis la dona (moltes gracies Rommel), des d'alli cap a barcelona perque hem tenie que cosir un maxilofacial.
Tot a anat be.
Donar les gracies a tos per preocupar-vos i agraïr al Iuri les gestions realitzades.

Ara tocara valorar els danys i reparar. No pot ser d'altra manera

Salut

Molts ànims Kolo,
ara que tot ha quedat més o menys en un ensurt, et torno a dir el mateix. La moto és el de menys, sempre acabem mirant-la més que
a nosaltres mateixos, però s'arregla i punt.
M'alegro molt que dintre de tot, hagi quedat en "quatre" punts.

Ara a recuperar-se el més aviat i poder estat per dintre i per fora al 100%

una abraçada i un altre per la Montse que es devia espantar de valent.
 
Última edición:
copy-paste.............. post amunt!! :D

A falta del fotógraf oficial, us poso algunes foto que vaig fer de record on es veu clarament que en Tettsui no callava, el presi només donava ordres, el nen Gesús feia de nen i en general
el bon rotllo que va haver tot el dia
:)

https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6082275483256197121?banner=pwa

:thumbsup:
Molt guapas las fotos!! Ben be tens rao, no paro de parlar:D! El problema de fer las fotos es que tu no surts a cap, i aixo si que es una llastima :evil::D:D
 
copy-paste.............. post amunt!! :D

A falta del fotógraf oficial, us poso algunes foto que vaig fer de record on es veu clarament que en Tettsui no callava, el presi només donava ordres, el nen Gesús feia de nen i en general
el bon rotllo que va haver tot el dia
:)

https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6082275483256197121?banner=pwa

:thumbsup:


Ei Pilar ja veig que tinc recanvi per fer les fotos. molt bon treball , felicitats..!!

Pep
 
Molt guapas las fotos!! Ben be tens rao, no paro de parlar:D! El problema de fer las fotos es que tu no surts a cap, i aixo si que es una llastima :evil::D:D

No em provoquis. La càmara té video.
:D

Ei Pilar ja veig que tinc recanvi per fer les fotos. molt bon treball , felicitats..!!

Pep

jajajaja!! que vaaaaa!!!! el fotógraf és en Kiko, jo sóc "afisioná"!!
Llástima que no vau poder venir. A veure si esteu en marxa ben aviat.

Una abraçada per tots dos!
:)
 
Bon dia a tots
Gracies pel recolzament.
finalment vaig arribar tard a casa perque desde Tarrega vaig tindre que baixar a Cambrils a que hem recollis la dona (moltes gracies Rommel), des d'alli cap a barcelona perque hem tenie que cosir un maxilofacial.
Tot a anat be.
Donar les gracies a tos per preocupar-vos i agraïr al Iuri les gestions realitzades.

Ara tocara valorar els danys i reparar. No pot ser d'altra manera

Salut
Bon dia Kolo, ànims i recuperat aviat, la moto es lo de menys
 
Bon dia a tots
Gracies pel recolzament.
finalment vaig arribar tard a casa perque desde Tarrega vaig tindre que baixar a Cambrils a que hem recollis la dona (moltes gracies Rommel), des d'alli cap a barcelona perque hem tenie que cosir un maxilofacial.
Tot a anat be.
Donar les gracies a tos per preocupar-vos i agraïr al Iuri les gestions realitzades.

Ara tocara valorar els danys i reparar. No pot ser d'altra manera

Salut

Si ja estás pensat en els danys de la moto, es bon senyal.
Una abraçada company !
 
Una magnífica jornada motard, entelada pel la mala sort de la pinassa que va trobar en Kolo a la carrtera. Afortunadament, els danys son reparables.

L'esmorzar, la ruta i la hospitalitat de la Magda i en Iuri impressionants. Un dia de bona companyonia ✌️
 
Ara ja havent passat i repassat els records de ahir puc dir quelcom;

Kolo, això queda en un "sustu" i una pessigada a la cartera, pels punts no t'amoïnis, en Iuri t'els treurà, deu tenir pràctica. Gràcies per la tasca de controlar la ruta.
Iuri i Magda, un honor, un plaer, i un privilegi gaudir de les vostres atencions, "delicatessens" i companyia.
Gents totes d'aquest país que varem compartir sortida i esmorzar, una abraçada i les gràcies més sentides.

La ruta ha estat una passada, a cada racó em venien ganes de parar i gaudir del que m'envoltava amb una mica més de calma de la que dona anar a ganxo del que et precedeix.
La tornada, quan el presi s'ha posat a presidir també ha estat a ganxo, ni un cafè hem pogut prendre, i tota la benzina s'ha cremat d'una tirada. Deia que l'esperava la seva filla per sopar. Segur que era aquest tipus de sopar?

;)
 
copy-paste.............. post amunt!! :D

A falta del fotógraf oficial, us poso algunes foto que vaig fer de record on es veu clarament que en Tettsui no callava, el presi només donava ordres, el nen Gesús feia de nen i en general
el bon rotllo que va haver tot el dia
:)

https://plus.google.com/photos/117915364288658242804/albums/6082275483256197121?banner=pwa

:thumbsup:


Moltes Gràcies Pili per el reportatge fotogràfic...records imborrables d'un dia magnific... Gràcies.... te raó en Mamporrero... tu no surts a cap foto... :cry:

PD: El Mamporrero, si que es veritat, que no calla mai..., mes o menys com el presi que també xerra massa , però vols dir que el presi manava...?:undecided:
 
Última edición:
Moltes Gràcies Pili per reportatge fotogràfic...records imborrables d'un dia magnific... Gràcies.... te ró en Mamporrero... tu no surts a cap foto... :cry:

PD: El Mamporrero, si que es veritat, que no calla mai..., mes o menys com el presi que també xerra massa , però vols dir que el presi manava...?:undecided:

jajaajajaja!! és el que ténen les càmares, que només fan fotos per un costat.
:D
 
gran sortida d'ahi:),companyia genial, ruta fantàstica, esmorzar de primera;)i iuri i magda aguantant als impresentables de la LCN:cheesy:a l'hora de dinar, gràcies a tots pel dia d'ahir.


Kolo ànims i recupera't aviat;)
Pikiland gràcies per compartir les fotos:)
Tettsui tu no et callarias ni sota aigua:D
 
TetsuiCargol.jpg
 
Holana tots,
Jo mai havia estat envoltat de tanta moto, impresionant vista delbparking del restaurant. Bona ruta matinera amb Jaeg de Jefe rutero fins arribar al papeig. Mini tornada cap a casa amb dos grans personatges, Pepe i Julio.

Kolo, si tot keda ha quedat en ferro, s'hi arregla i endavant!

Salutacions amics,
 
Bona nit a tots. Només comentar que per la Lucia i per a mi va ser un plaer compartir l'esmorçar amb tots vosaltres. Espero que la propera vegada sigui en ruta ;)
Ànim Kolo!! Fins aviat.
 
Neeens!!
¿Com va aquesta calçotada? Que tinc informació de primera mà que ja s'han iniciat els primers contactes pertinents!!
:D :rolleyes2:
 
Amos por partes:

Antes de la calçotada, y estando en puertas de las fiestas navideñas, habria que pensar en montar la Cena Tarrako Nadalenca.

Espero propuestas y fechas, haganme el favor....
 
Neeens!!
¿Com va aquesta calçotada? Que tinc informació de primera mà que ja s'han iniciat els primers contactes pertinents!!
:D :rolleyes2:

Jo Piki ya sabes mas que los de la zona.
Fes-nos cinc centims dona!!!!
 
Amos por partes:

Antes de la calçotada, y estando en puertas de las fiestas navideñas, habria que pensar en montar la Cena Tarrako Nadalenca.

Espero propuestas y fechas, haganme el favor....

Creo que la mejor fecha es la del sabado 13.
Lugar..........................se puede mirar
Podria ser Salou.
Por ejemplo


Apa siau
 
Aunque de momento yo no puedo asegurar ir, naturalmente y como no podia ser de otra manera, por motivos laborales.

Me pronunciare mas adelante.

Ciao bambin@s
 
Van be gràcies.
Ja tinc preparada la ADV per aquest cap de setmana sortir amb Rommel si no hem fastidien a la feina.
 
A veure si tinc una estona i pujo les quatre fotos que vaig fer.
Poc temps que tinc nomes faltava això, papeleo. grrrrr..................
 
Finalmente no podre salir este fin de semana.
Tengo que trabajar el sabado y el domingo


Se siente

Salu2
 
Rommel domingo sales?, dime hora y lugar qe igual me apunto....., mañana saldré pero si puedo domingo tambien, tengo mucho mono de amoto
 
¿Cómo va esa Calçotada!!?????????????
ah! que no! que primero la comida de Navidad. Ya no me acordaba.

A ver si pasan rapidito las fiestecitas y vamos a lo que vamos!!
:rolleyes2:
 
Piki, a este ritmo vertiginoso, no veo ni cena de Navidad ni calçotada. Creo que la gente se ha puesto a dieta de golpe
 
Buenas noches a tod@s
Entro a saludar y a poner un poco de ritmo a esto que sino
fuese por míster Rommel!!!
Yo por poco que pueda vendré ala cena eso si si Maria melo permite!!!!
 
Buenas noches a tod@s
Entro a saludar y a poner un poco de ritmo a esto que sino
fuese por míster Rommel!!!
Yo por poco que pueda vendré ala cena eso si si Maria melo permite!!!!
Y yo me apunto a la cena tarrako navideña, que Magda me lo permite y vendrá. Pero que sea el 20 ;)

VVVsss...
 
Piki, a este ritmo vertiginoso, no veo ni cena de Navidad ni calçotada. Creo que la gente se ha puesto a dieta de golpe 

Que se dejen de mariconadas y espabilen que esa Calçotada ya está tardando!!!





Buenas noches a tod@s
Entro a saludar y a poner un poco de ritmo a esto que sino
fuese por míster Rommel!!!
Yo por poco que pueda vendré ala cena eso si si Maria melo permite!!!!

Rubén, como sigue la pequeña y Mei?
:)
 
¿Cómo va esa Calçotada!!?????????????
ah! que no! que primero la comida de Navidad. Ya no me acordaba.

A ver si pasan rapidito las fiestecitas y vamos a lo que vamos!!
:rolleyes2:


A este paso se celebrara antes la jubilacion de mi nieto que la cena de navidad.
 
Piki, a este ritmo vertiginoso, no veo ni cena de Navidad ni calçotada. Creo que la gente se ha puesto a dieta de golpe

Si miramos un poquito mas atras yo propuse el dia 13, es la fecha que a mi me cuadra.
Pero........
 
Buenas noches a tod@s
Entro a saludar y a poner un poco de ritmo a esto que sino
fuese por míster Rommel!!!
Yo por poco que pueda vendré ala cena eso si si Maria melo permite!!!!


Ruben besitos a las niñas, a ti una chocada de manos es sufi.
Me alegraria veros en navidad si pueden cuadrar las fechas para todos
 
Arriba