TARRAKONENGS XLVº Remontamos la crisis o seguimos aplatanaos?

Iuri..., has vist.. Sense gaire feina bona colla gironina us acompanyarem...

Apa plego veles per avui que ja toca.

Encara vindrà algú mes ehhh... !

:cheesy:
:cool2: però deixa allioli ;)

Com més serem, més riurem :)

Deauville, te repites cosa mala...:D:D:D:D:D:D:D:D

IeeP, veig que hem quedat per esmorçar...i per dinar què? ens portem tuppers???:D:D:D:D

S'accepten propostes per dinar...fins i tot les desonestes (pero sin mariconadas, eh?)...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Pd: Aquest és el meu missatge 3000...el dedico a tots els meus fans, en especial a elles...i al Jesuso que le hará "ilu"...:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
Si us sembla bé obrim llista per dinar i anem aportant propostes de lloc ja que en principi només estava previst esmorzaret "light".

La meva proposta seria després de l'esmorzar fer unes bones corbes pel Priorat i acabar dinant per allí o atansar-nos a les Terres de Ponent per fer uns cargols a la llauna i una mica de carn a la brassa.

VVVsss...
 
IURI dijo:
Si us sembla bé obrim llista per dinar i anem aportant propostes de lloc ja que en principi només estava previst esmorzaret "light".

La meva proposta seria després de l'esmorzar fer unes bones corbes pel Priorat i acabar dinant per allí o atansar-nos a les Terres de Ponent per fer uns cargols a la llauna i una mica de carn a la brassa.

VVVsss...

Ostres quina gastro-ruta...
:cheesy::cheesy::cheesy:
 
Llista actualitzada!!!

jaeg
jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Guillem
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
MAGDA & IURI​

VVVsss...

Hola Companys,

Dissabte em donen el cotxe nou i l'he d'anar a buscar, així que no vindré, em sap greu.

Per la propera.

Salutacions Vss
 
Joederrr.. que ha passat... con el allioli...!

Clar, va quedar bloqueixat i jo donant-l'hi al intro, intro intro... es que a aquestes hores ja no tiro i el pc encara menys..!

Sorri...pero ahi queden... :D
 
:cool2: però deixa allioli ;)

Com més serem, més riurem :)


Si us sembla bé obrim llista per dinar i anem aportant propostes de lloc ja que en principi només estava previst esmorzaret "light".

La meva proposta seria després de l'esmorzar fer unes bones corbes pel Priorat i acabar dinant per allí o atansar-nos a les Terres de Ponent per fer uns cargols a la llauna i una mica de carn a la brassa.

VVVsss...

Si senyors!!! Aixo sera un dia complert:thumbsup:
 
Si senyors!!! Aixo sera un dia complert:thumbsup:
Doncs anem concretant els de dinar :rolleyes2:

PERE DEAUVILLE, Tettsui, Albur, Jesús., MAGDA& IURI

Aneu confirmant qui més s'anima a un dia "full equipe" :cool2:

Serà dinar casolà a les Terres de Ponent :)

VVVsss...
 
Hola Companys,

Dissabte em donen el cotxe nou i l'he d'anar a buscar, així que no vindré, em sap greu.

Per la propera.

Salutacions Vss
Si te l'entreguen aviat, passa't i el bategem amb cava, si en queda :cheesy:

jaeg
jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVLL
IURI

VVVsss...
 
Doncs anem concretant els de dinar :rolleyes2:

PERE DEAUVILLE, Tettsui, Albur, Jesús., MAGDA& IURI

Aneu confirmant qui més s'anima a un dia "full equipe" :cool2:

Serà dinar casolà a les Terres de Ponent :)

VVVsss...


Iuri, vas perdent reflexes noi!! ¿per quina causa desconeguda no estem a la llista del dinar?:embarassed:
Ja saps que jo encara que vagi amb Susuki, és full equip!! :rolleyes2:

Que no es torni a repetir que últimament em tens contenta!!!
:angry:
 
Iuri, vas perdent reflexes noi!! ¿per quina causa desconeguda no estem a la llista del dinar?:embarassed:
Ja saps que jo encara que vagi amb Susuki, és full equip!! :rolleyes2:

Que no es torni a repetir que últimament [HIGHLIGHT]em tens contenta!!!
:angry:[/HIGHLIGHT]
La mateixa frase que sento quan entrego alguna "recepta" :cheesy:. I jo vinga a fer contentes i contents :D

Reactualitzo llista de dinar (en format vertical, centrada i negreta) :shocked:

PERE DEAUVILLE
Tettsui
Albur
Jesús.
pikiland
kipiland
MAGDA & IURI

T'agrada ... la llista :rolleyes:

VVVsss...
 
I després dels "cargolets" si algú s'anima es pot fer paradeta a Cervera per ...

7485e73e8f9f424cfd0f606f160aa06b.jpg

VVVsss...
 
Ieepp!!...veig que ja soc a la llista bona...a primer cop d'ull trobo a faltar en Xata (Despertaferro) i en Nissimo al dinar....mes que res perque aquests no es perden una, jejejejeje
 
Ieepp!!...veig que ja soc a la llista bona...a primer cop d'ull trobo a faltar en Xata (Despertaferro) i en Nissimo al dinar....mes que res perque aquests no es perden una, jejejejeje

PERE DEAUVILLE
Tettsui
Albur
Jesús.
pikiland
kipiland
Despertaferro
nissimo
MAGDA & IURI

VVVsss...
 
Bon dia companys, una vegade recuperat el meu ordinador, estaba en el taller fen li la posta a punt, ja puc conectar amb vosaltres com mane el de d'alt. Aixo no vol dir que no us hagui seguit a traves del esmartphone i veure de forme sorprenen i agradable com aquesta sortida promogude inicialment per Mr. Iuri i secundade per ho milloret dels components de Cat, anat creixent de forma extraordinaria.
Estic molt content per retrobarme de nou en tots vosaltres, con la majoria que asistira, pero jo, especialmente amb els impresentables de LCN,;), sou uns putos cracks, no sus arronse el cul per agafar la moto i anar a on faci falta, aixi m'agrada.

Disitjo qu'el dissabte ens acompany el temps per tot el Estat i gaudim d'un gran dia motard entre vells i joves am@cs.

Jo us acompanyare fins l'esmorzar i despres cap a casa, lamentablement els anys no perdonen i cada cop mes, aquestes sortides que tan disfruto en la vostre companya sen fan mes dures i acabo fisicamente fet pols, pero fins a on arribi gaudire de la vostre companya i de ho que espero sigui un bon esmorzar.

La adressa del rste. a Lavern i com s'arriba, ho podeu veure per Google possan: canalscasanovas.com/lavern
Esta dins els limits del poligon industrial Can Bas a Lavern.


De moment la reserva esta feta per 25 comensals, pero cap problema si en som mes, aixo si si us plau, avans de divendres confirmar.


L'hora de trobada per esmorzar es las 10,00 am. recordo qu'es esmorzar calent. Intente ho ser puntuals.:)
 
Última edición:
Hola Tarrakonengs, Corberencs i Barcelonins, proposso qu' els Tarrakonengs i qui es vulgui apuntar, sortim de la Repsol de Bellvei, P. I. Els Massets, Ctra. N-340 Bellvei.
Per els de Corbera, BCN etc., es mes accesible, esta direccio Vendrell a la dreta just passa la rotonda de Bellvei.

Pels de TGNA idem, pero a ma dreta passat Vendrell abans d'arribar a Bellvei.


La ruta que proposso per els que ens reunim a ls 8,15 am en aquet punt es: Per Roda de Bará, Bonastre, Vila Rodona, Pont d'Armentera, Querol, Llacuna, Mediona, St. Quinti, Lavern. Son uns 105 kms., aprox. de curves te tot tipus.


S'acepten comentaris.;)
 
Última edición:

jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVL
jaeg
IURI
...

De moment 23 comensals i 23 motos, anim la reserva es per 25 o mes...:D
 
Última edición:

jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVL
jaeg
IURI
...

De moment 23 comensals i 23 motos, anim la reserva es per 25 o mes...:D
Falta en ricmel :cool2:

24 comensals i 24 motos :)

VVVsss...
 
Ostresss !!!
Em vull apuntar !!!
Entre avui i dema ho confirmo a la feina.
Apart, soc de Vendrell i em ve de conya quedar amb vosaltres a la benzinera de Bellvei !!!

Salutacions.
 
Bon dia companys, una vegade recuperat el meu ordinador, estaba en el taller fen li la posta a punt, ja puc conectar amb vosaltres com mane el de d'alt. Aixo no vol dir que no us hagui seguit a traves del esmartphone i veure de forme sorprenen i agradable com aquesta sortida promogude inicialment per Mr. Iuri i secundade per ho milloret dels components de Cat, anat creixent de forma extraordinaria.
Estic molt content per retrobarme de nou en tots vosaltres, con la majoria que asistira, pero jo, especialmente amb els impresentables de LCN,;), sou uns putos cracks, no sus arronse el cul per agafar la moto i anar a on faci falta, aixi m'agrada.

Disitjo qu'el dissabte ens acompany el temps per tot el Estat i gaudim d'un gran dia motard entre vells i joves am@cs.

Jo us acompanyare fins l'esmorzar i despres cap a casa, lamentablement els anys no perdonen i cada cop mes, aquestes sortides que tan disfruto en la vostre companya sen fan mes dures i acabo fisicamente fet pols, pero fins a on arribi gaudire de la vostre companya i de ho que espero sigui un bon esmorzar.

La adressa del rste. a Lavern i com s'arriba, ho podeu veure per Google possan: canalscasanovas.com/lavern
Esta dins els limits del poligon industrial Can Bas a Lavern.


De moment la reserva esta feta per 25 comensals, pero cap problema si en som mes, aixo si si us plau, avans de divendres confirmar.


L'hora de trobada per esmorzar es las 10,00 am. recordo qu'es esmorzar calent. Intente ho ser puntuals.:)

Moltes Gràcies Jaeg, per la vostra segur que bona acollida.. serem puntuals a la cita i si podem, intentarém trobar-nos en algun punt de la vostra ruta i fer-la plegats, la qual cosa sera complicada donat la distancia d'on venim.. i l'hora que hauriem de sortir....!

Anem concretant amb els companys.

Gracies Novament.
 
Bones, jo possiblement només vindré a la juerga cavera, després us acompanyaré un ratet per despejar-me :cheesy: i cap a casa. Faré una mica en funció de la ruta que feu, però prefereixo tornar a casa a dinar (si es que em queda gana).
Salut!
 
Ostresss !!!
Em vull apuntar !!!
Entre avui i dema ho confirmo a la feina.
Apart, soc de Vendrell i em ve de conya quedar amb vosaltres a la benzinera de Bellvei !!!

Salutacions.
Quan ho confirmis a la feina, ho confirmes aquí i et confirmem :cheesy:, bé t'apuntem ;)

Eppps..! ha caigut una dona...? que ha passat aqui..? Iuri...!!!!
Estem així, aixà, ... canalla cap aquí, canalla cap allà, ... :rolleyes:, ja veurem ;)

VVVsss...
 
Que no ve la Magda?? :undecided: [HIGHLIGHT2]Jo soleta haig de posar el seny o "seni" ??[/HIGHLIGHT2] :shocked:
Vamos bien! :D

Dios nos pille confesaos...:D:D:D:D:D:D:D:D:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 
Bona nit Iuri: apunta si us plau tb a la meva dona (Lucía) per l'esmorçar. Acudirem directament a les caves pq com et vaig comentar anem enllaunats ;)
Ens veiem dissabte!
 
Bona nit Iuri: apunta si us plau tb a la meva dona (Lucía) per l'esmorçar. Acudirem directament a les caves pq com et vaig comentar anem enllaunats ;)
Ens veiem dissabte!
Olé!!! :cool2:

Reactualitzo ...


Lucía & jacame
Sergi50
jaucare
Brett.on
Pakman
PAKO-JONES
Ppiraña
Jaume Pericas
josepmaria
Rommel
pikiland
kipiland
PERE_DEAUVILLE
Albur
Tettsui
jesus_manuel
nissimo
Jesús.
Despertaferro
PHATER
Jaume CLVL
ricmel
jaeg
IURI
...

De moment 25 comensals i no sé quantes motos :cheesy:

VVVsss...
 
Bon dia a tothom.

Bueno pues he conseguido cambiar el turno de trabajo del sabado por el domingo, por lo tanto apuntadme a la visita.

Asi que nos vemos!!!!
Que ya hace unos cuantos dias que no os veo.

Fins dissabte.

Rommel ya quedaremos en algun punto para ir juntos.
 
Bon dia a tothom.

Bueno pues he conseguido cambiar el turno de trabajo del sabado por el domingo, por lo tanto apuntadme a la visita.

Asi que nos vemos!!!!
Que ya hace unos cuantos dias que no os veo.

Fins dissabte.

Rommel ya quedaremos en algun punto para ir juntos.
Qué alegria!!! :)

Sir jaeg, ya "semos" 26 :shocked: y no sé cuantas motos :cheesy:

VVVsss..
 
Ui...! Sicario, ves amb compte..., s'ha quedao con tu careto PIKIminipocket...! :rolleyes2:
invisio5.gif
invisio5.gif
invisio5.gif

lucha.gif




Bon dia a tothom.

Bueno pues he conseguido cambiar el turno de trabajo del sabado por el domingo, por lo tanto apuntadme a la visita.

Asi que nos vemos!!!!
Que ya hace unos cuantos dias que no os veo.

Fins dissabte.

Rommel ya quedaremos en algun punto para ir juntos.

Por fin!!!!
alguien con dos dedos de frente!!!!
SR. Kolo, sea usted bienvenido!!!
:D
 
Gràcies Piki
A veure si amb el teu SENY fiques una mica d'ordre aqui i fiques en linea al sergent
Iuri Arensibia!!!!
 
Si, es que surt i confon the win per the wine.
Es fa gran!!!
 
Uffff ahora gastara un talonario de recetas conmigo
 
pikiland i KOLO, us replicaria de bon grat però per dir-vos que teniu raó, millor callo :lipsrsealed:, o no :cheesy:

Com diría PAKO-JONES:

"Antes muerto que sencillo" :cool2:

VVVsss...
 
pikiland i KOLO, us replicaria de bon grat però per dir-vos que teniu raó, millor callo :lipsrsealed:, o no :cheesy:

Com diría PAKO-JONES:

"Antes muerto que sencillo" :cool2:

VVVsss...

No tens arguments per la teva defensa!! T'hauràs de buscar un bon advocat!
:D
 
Jo chus mira si hace tiempo que no te veo que tu triumph habra llegado a la pubertad y le habran salido perolos.
 
el gran Ozepe ha parlat!! Josep vina home!!! que això pinta bé!
:rolleyes2:
...ganes no en falten, Piki, segueixo el fil amb dents llargues desde que es va ficar l' enllaç al nostre post, pero avui l' hi han fet una infiltració epidural a la dona a la esquena i tot depèn de com evolucioni...i molt bé a d'anar perquè la pugui deixar sola ! ...
jmbcassee.gif

 
Arriba