LCN Girona- VIII – SE VE NÁ JOÉ KE KALÓ - 2014 -07-18

...be, ja no cal esperar, et confirmo que al sopar no podem anar, la dona esta fotuda de la esquena i en tractament i ho te prohibit.
...en tot cas faré com l' Albur i os acompanyare en la ruta, seria interesant fer l' ultim tram desde Casavells fins a Peratallada, i de tornada amb l' Albur ja farem la cervesseta a la Coloma Blanca !!!...
smiley-sex020.gif

JUAS!!! A esto se me apunte al completo!!! :D :D :D
 
Heiii nois que tal el fin de senmana, be don Presi marxando un Llobarro y Magret por fa, A10.
 
Pere apunta per nosaltres un entrecot i un llobarro.
 
Estem buscant allotjament...
Al restaurant m'han dit que ho tenien tot reservat per uns nanos que feien unes colònies d'enduro...fins avui no m'han contestat tot i que els hi vaig enviar un mail dimarts passat...
A la ruta no podriem venir, ja que pleguem tard de treballar el divendres, sortiriem de BCN més tard de les 20:30, no arribem, però si ens fa il·lusió venir com a mínim al sopar.
A aquest hostal hi vam anar l'any passat, tenim un molt bon record !!
A veure si trobem algun lloc per dormir aprop i que no ens clavin un ganivet al cor !!!

VVssssss !!!!
 
Estem buscant allotjament...
Al restaurant m'han dit que ho tenien tot reservat per uns nanos que feien unes colònies d'enduro...fins avui no m'han contestat tot i que els hi vaig enviar un mail dimarts passat...
A la ruta no podriem venir, ja que pleguem tard de treballar el divendres, sortiriem de BCN més tard de les 20:30, no arribem, però si ens fa il·lusió venir com a mínim al sopar.
A aquest hostal hi vam anar l'any passat, tenim un molt bon record !!
A veure si trobem algun lloc per dormir aprop i que no ens clavin un ganivet al cor !!!

VVssssss !!!!

Ok, neng..., doncs ja ens va be comptar amb la vostra presència al sopar..., gracies per l'esforç....., segur que per allà en trobareu d'hoteles...amb encant com aquest...

només cal que ens digueu que voleu per sopar de segón...!
 
Pere Deauville, apunta'm a la seven aquesta, ... un dia que es fa un sopar un dia en que no tinc que treballar el dia següent ... no tinc excusa, jeje.

Un ànec amb peres i vindré amb una Pan :cool2:
 
Ep nois:

Mira que sempre procuro reservar-me per les trobades especials... Però aquesta no podré venir perquè ja tenia sopar compromès a Platja d'Aro! Per la propera....

Lluis
 
Eppss!!

Lamentant-ho molt, seré baixa fins i tot per la ruta...aquesta setmana estic de matins i la meva dona de tardes...:(:(:(:(:(:(

El comodin de la tieta el gasto dijous per poder anar a la reunió.

Cagonmismuelas! :(
 
HOLA, no os conozco de nada, nos apuntas para conoceros????, Fermin y Mayte, jaajaajjajaja. Magret y Dorada.Un abrazooooooooooooooooooo.
 
Me he equivocado de plato, Anec con peras, joeeeeeeee, y Dorada,
 
Heii, bona ruta y tranquila, solo mosquitos pa tocar los huessss y enbrutir las motos, de habitacion res de res esta complert, por lo tan paseo per Decatlon hay Iglus que te peeees per dormir una nit el que es pasi con el calimoxo, jajajaaj, a10 fins divendres.:D:D:D
 
Heii, bona ruta y tranquila, solo mosquitos pa tocar los huessss y enbrutir las motos, de habitacion res de res esta complert, por lo tan paseo per Decatlon hay Iglus que te peeees per dormir una nit el que es pasi con el calimoxo, jajajaaj, a10 fins divendres.:D:D:D

Doncs si, ruta al mes pur estil OZEPE , però feta per en Deuville....ruta tranquila, sense gaire transit per apreciar una mica d'empordanet al vespre amb magnifiques vistes, per gaudir del pasisatge i de la Moto.

Ahir al vespre, vaig plegar d'hora i a les 20,30 vaig sortir de Fontajau i vaig fer la previa..., sort, doncs la ruta presentava algun imprevist i per aixó es possible que pateixi algun petit canvi que no apreciareu...a més vaig equivocarme dues vegades, però tot i aixi a les 22,00 estava a Peratallada.

Apa fins demà, sigueu puntuals.

Sortin puntuals, a les 20,15 i amb la colla que som y a una velocitat de passeig, sense cap error, arribarem de sobres sobre les 21,45h a Peratallada.
 
Sentint-ho moltissim, no podrem venir al sopar...
No hem trobat ni allotjament a preus raonables i a sobre ens ha sortit una feina pel dissabte mati...
Estarem atents per si podem venir a una propera sortida que organitzeu !!!!
A Lacosanostratreffen no fallarem !!!
Una abraçada a tothom !!!
 
Sentint-ho moltissim, no podrem venir al sopar...
No hem trobat ni allotjament a preus raonables i a sobre ens ha sortit una feina pel dissabte mati...
Estarem atents per si podem venir a una propera sortida que organitzeu !!!!
A Lacosanostratreffen no fallarem !!!
Una abraçada a tothom !!!

Llástima, Johnnyhy & Silvia, una altra vegada serà...

De totes formes, si pel que sigui hi ha una variació, no hi hauria cap problema en incloure dos mes i fins hi tot mes gent...

Aixi que encara hi ha lloc...!
 
Gràcies Pere Deauville i enhorabona. La ruta te l'has currat (i has afagit un extra lúdico-paisatgístic-cultural) i la tria de La Riera ensopegadíssima. Finalment no hem pillat pluja.

Per cert, en Ra-mon i un servidor hem tornat a Girona molt ben acompanyats. Salutacions, ;)
 
Pere Deauville: moltes gràcies per organitzar un cop més una vetllada genial...pel que m' han dit finalment tu solet et vas tumbar la ruta :tongue:... t' has guanyat el sugus de pinya :D


Pep: les fotos de primera...com sempre, moltes gràcies!!!:)

Salut!!! :cool2:
 
Última edición:
Gracies Pere per la ruta i restaurant, hem passat per pobles que no sabia que existeixin. La proxima m'apunto;) i a totom gracias per poder compartir ruta i taula:thumbsup:

Fins la propera company:)

Pep. gracias per las fotos
 
Todo fantástico, el postre pequeño, jejejejeje, perdona Siso si me ajencié de tú plato, un abrazo y besos para todos y todas.
 
Una molt bona "Sevena Joé Que KalÓ" malgrat poder mirar, veure i admirar perspectives de l'Empordanet insòlites, paisatges epatants, i passar una calor suportable i relativament benigna.
El sopar en la línia, i a més ens varem fotre uns riures de catégoria extra-king-sice.
Primer per la propera.
 
Una molt bona "Sevena Joé Que KalÓ" malgrat poder mirar, veure i admirar perspectives de l'Empordanet insòlites, paisatges epatants, i passar una calor suportable i relativament benigna.
El sopar en la línia, i a més ens varem fotre uns riures de catégoria extra-king-sice.
Primer per la propera.

+1

Si, si, tot perfecte ... la ruta, pel meu gust, un pel curteta però a la sortida del restaurant alguns la vam allargar una miqueta ;)
 
Pere gràcies per organitzar una any més la "sevená", de la ruta no puc opinar perquè no la vaig fer, ara el sopar de primera "A + + +", la companyia .... més piraos que mai, quin fart de riure! !! Pep, gràcies per les fotos, ens veiem a Mallorca.;)
 
Gràcies Pere Deauville i enhorabona. La ruta te l'has currat (i has afagit un extra lúdico-paisatgístic-cultural) i la tria de La Riera ensopegadíssima. Finalment no hem pillat pluja.

Per cert, en Ra-mon i un servidor hem tornat a Girona molt ben acompanyats. Salutacions, ;)

Gracies Siso...! fent-la al mes pur estil OZEPE, era garantia d'exit i que ningú la tumbava..... jejejejeje...

La resta l'heu fet possible vosaltres amb la vostra asistencia....

Gracies i fins la propera....
 
Última edición:
Pere Deauville: moltes gràcies per organitzar un cop més una vetllada genial...pel que m' han dit finalment tu solet et vas tumbar la ruta :tongue:... t' has guanyat el sugus de pinya :D


Pep: les fotos de primera...com sempre, moltes gràcies!!!:)

Salut!!! :cool2:

Gracies Gesus a tu i a l'Elena per venir.., sense vosaltres no son possibles aquestes vetllades..., vaig trobar a faltar a molta gent als que envio salutacions i el animo perquè les properes edicions s'ho apuntin i no s'ho tornin a perde.
 
Gracies Pere per la ruta i restaurant, hem passat per pobles que no sabia que existeixin. La proxima m'apunto;) i a totom gracias per poder compartir ruta i taula:thumbsup:

Fins la propera company:)

Pep. gracias per las fotos

Gracies a tu Joan, per aconpanyar-nos, d'aixó es tractava, de fer una sortida diferent de les que fem habitualment..., garcies per venir i compartir i gracies al teu amic Edu-minipoquet i que no s'espanti que no totes les nostres sortides son aixi..
 
Todo fantástico, el postre pequeño, jejejejeje, perdona Siso si me ajencié de tú plato, un abrazo y besos para todos y todas.

Gracias FerminM, un placer poder contar con vosotros y os cuento para las futuras edicviones de esta ya clasica nocturna, ya van 8

Un abrazo para ti, pero que corra el Aire y un besazo para Mayte, pero cuando tu no estes que te pones celosilla...! ;)

Ahhh, dile a Mayte que cuelgue las fotos y que no tarden, que prometen mucho y son de la ruta entre otras....;)
 
Última edición:
Una molt bona "Sevena Joé Que KalÓ" malgrat poder mirar, veure i admirar perspectives de l'Empordanet insòlites, paisatges epatants, i passar una calor suportable i relativament benigna.
El sopar en la línia, i a més ens varem fotre uns riures de catégoria extra-king-sice.
Primer per la propera.

Gracies a vosaltres Xata i Gloria per acompanyar-nos i compartir les mateixes il.lusions.

Per a mi va ser una Se Ve Na molt especial, venia carregada d'emocions i d'il.lusions personals que recordaré la resta de la meva vida...
 
+1

Si, si, tot perfecte ... la ruta, pel meu gust, un pel curteta però a la sortida del restaurant alguns la vam allargar una miqueta ;)


Gràcies Ra-mon...per la teva asistencia i recolzament, t'esperem a la propera..., es cert un pel curta, però entretinguda i diferent de les habituals sortides..., s'havia de fer de nit al trajecte, però arribar d'hora a sopar a una hora raonable..., crec que vaig aconseguir-ho.
 
Pere gràcies per organitzar una any més la "sevená", de la ruta no puc opinar perquè no la vaig fer, ara el sopar de primera "A + + +", la companyia .... més piraos que mai, quin fart de riure! !! Pep, gràcies per les fotos, ens veiem a Mallorca.;)

D'aixó es tractava, de riure, compartir, menjar i gaudir de la vostra companyia i la de tots..., la propera no us la perdeu...que gaudireu força..., segur..

Gràcies ALF i MARIBEL per venir-nos a acompanyar aquesta estona.
 
Be, finalment agrair-vos en nom de la Mariona de l'acollida que l'hi vau dispensar... us dona les gràcies a tot@s

La Mariona va estar molt contenta i feliç ( i jo també) de venir i poder tornar a compartir amb tots vosaltres tots el moments viscuts en un passat, no descarta venir amb alguna altre d'aquestes sortides especials que fem de tant en tant i a les que ella acostumaba a venir...sap que serà ben rebuda.

Nosaltres dos, de moment, seguim units en la distància i a l'espera que el temps curi totes les esparrecades sofertes.

Gracies Mariona per venir TQ1J....!

Gracies a tots i fins la propera.
 
Última edición:
Be, finalment agrair-vos en nom de la Mariona de l'acollida que l'hi vau dispensar... us dona les gràcies a tot@s

La Mariona va estar molt contenta i feliç ( i jo també) de venir i poder tornar a compartir amb tots vosaltres tots el moments viscuts en un passat, no descarta venir amb alguna altre d'aquestes sortides especials que fem de tant en tant i a les que ella acostumaba a venir...sap que serà ben rebuda.

Nosaltres dos, de moment, seguim units en la distància i a l'espera que el temps curi totes les esparrecades sofertes.

Gracies Mariona per venir TQ1J....!

Gracies a tots i fins la propera.

Ara hauré de cercar un indi navajo per desllurigar el codi. Com que no en tinc de feina...
 
Si senyor tot perfecte, merci Pere, solo un petit entravan, que no ting cuyons de veure las fotos del Pep:angry:, abans hera tot mes facil, be dons, lo dit, bona companya, ruta y sopar, fins la propera a10.
 
Si senyor tot perfecte, merci Pere, solo un petit entravan, que no ting cuyons de veure las fotos del Pep:angry:, abans hera tot mes facil, be dons, lo dit, bona companya, ruta y sopar, fins la propera a10.

Gracias por venir Raimon & Pispis, vuestra presencia no pasó desapercibida...felicidades a los dos por los 33 años.... CUYON....!:shocked:

T'e en vio un correo con el enlace de la fotos a ver si la puedes ver...
 
Arriba