GIRONA-LCN (sortides agost i setembre 2013)

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
VENIM... D'AQUÍ








Logo%20Post.jpg













TheWeatherChannel-75x67.gif













EL TEMPS A GIRONA (a deu dies vista)




EL TEMPS A FIGUERES (a deu dies vista)
 
Última edición:
Ep! Gràcies LCN per canviar al mes de les vacances ! ;)
 
Ep gent!

M'haig de desdir de la proposta per diumenge. No sortire.

Tinc la moto desmontada i no la podré acabar a temps, ja que per demà se m'ha girat feina.

Un petó! :kiss:
 
Ep gent!

M'haig de desdir de la proposta per diumenge. No sortire.

Tinc la moto desmontada i no la podré acabar a temps, ja que per demà se m'ha girat feina.

Un petó! :kiss:

SICARIO Escusas de mal motero...ahora que les has hecho al motocultor ese...? ..... a que no tienes webs de venir a desayunar a Santiago de Compostela el domingo....si vienes lo tienes pagao....! :D
 
Panotxa, Bon viatge.... su si que sabes......a la fresca.....ñ, si señor...... despres de la calorada d'avui, encara m'estic pensant si vaig en moto o en LLauna.... :D

Ramon... gracies... ja pensare amb tu....!
 
SICARIO Escusas de mal motero...ahora que les has hecho al motocultor ese...? ..... a que no tienes webs de venir a desayunar a Santiago de Compostela el domingo....si vienes lo tienes pagao....! :D

No voy porque no me da tiempo a volver pa la hora de comer, q si no...


ybytegym.jpg


Un beso! :kiss:
 
:(:angry:

:angry:
...ja t' ho trobaras, Pere, a Galiza a la que surts de les nacionals tots els camins son aixi o mes estrets, son els que porten a las parroquias que composan els concellos.

...un altra recomanació, no marxis sense visitar i dinar en un Furancho.
...si vols saber que son, millor et mires l' enllaç que es mes fácil que explicar-ho: Buscador Furanchos y Loureiros - defuranchos.com
...i tens un mapa per trobar-los, per que si no, ni en 20 anys trobes un.
...apa, bon voyage !
538835_10150667561499125_547417517_n.jpg

29277_392432571540_95737366540_4766303_1877580_n.jpg


OZEPE.... GRÀCIES....Impreso los mapas de furanchos y tomado nota......! ;)
 
Sicario... este aparato hace tiempo que lo tienes ahí...eso un excusa.... si madrugas .... a comer a casa..........tu te lo pierdes... un desayuno de centollos....! :D
 
Epss...que us ho passeu bé, els que comenceu vacances i cuidadin a la carretera;),els que heu tornat doncs dues pedres:D




P.D. Pedrin m'ho estic pensant...cabra, cabra :cheesy:
 
...jó, quina tranquil.litat...com es noten les vacances d' alguns !!! ...
peaceman.gif
vil2_parasol.gif

Ep ! Vist lo vist, acabo de parlar amb en LCN i hem decidit re-batejar el nom del post donant-li vida durant agost i setembre. Així ens dona més temps per planificar un cop d'estat aprofitant que "alguns" són fora :cool2:
 
...be Siso, jo vaig traient els tancs a Fornells i declaro el Toc de Queda !!! ...
milit.gif


...a partir de las 19,00hs. tothom a la pisci !
Firmado: Er Mando Militar Revolucionario LCNariano
 
Doncs jo a falta de tenir moto :cry:... m'en vaig a fer un vol en bicicleta :cool2:... us deixo aquesta "perla" de video ...:cheesy:

Que gran veu tenia en Constantino Romero ... i aquest paio a fet una barreja molt lograda ... :D

[video=youtube;wvsa2s6Ty3M]https://www.youtube.com/watch?v=wvsa2s6Ty3M[/video]


Aquí l'original ... :)

[video=youtube;vsVKs0mN0lk]https://www.youtube.com/watch?v=vsVKs0mN0lk[/video]

Salut !!! ;)
 
Última edición:
Les penúltimes entrades són significatives :D

Anem configurant els dos, o tres, equips de water-polo ! :D

Molta salut !

pd: Fins d'aquí a una estona: M'en vaig al concert gironí per a la llibertat ! :cool2:
 
Ep! Ja em sap greu destorbar, però aprofito per fer-vos saber que ja he tornat del concert :D

Salut !
 
Hola companys,

Ja hem arribat de vacances de Còrsega i tot ha anat molt bé.

Les motos s'han portat com cal.

Per allà a Còrsega hi feia molta calor i pot ser una mica més que per aquí; encara que, el dia que varem fer una ruta de muntanya ens varem mollar.

És una illa amb molts de moteros.

Desitgem que tots els que feu vacances (o no), que us ho passeu molt i molt bé. BON ESTIU!!

TRIAS I MARIA
 
Acabant els últims díes, dissabte marxo a Osca per fer una pista que va de la Vall de Chistau a la Vall de Benasque..!!:cheesy: :cheesy:

Pep
 
Ep! Trias i família, benvinguts!

Ozepe, crec que independentment (mai millor dit) de la nacionalitat, tots els culs s'assemblen i tots tenen marge de millora :D

PepGS1200, veig que darrerament voltes molt per la zona. Finalment aprendràs el Lapao :D

A la resta de MDQTES penseu que quan torneu jo estaré apunt de començar vacances :rolleyes2:

Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.

Demà us ho dic ;)

Salut !
 
Última edición:
Ep! Trias i família, benvinguts!

Ozepe, crec que independentment (mai millor dit) de la nacionalitat, tots els culs s'assemblen i tots tenen marge de millora :D

PepGS1200, veig que darrerament voltes molt per la zona. Finalment aprendràs el Lapao :D

A la resta de MDQTES penseu que quan torneu jo estaré apunt de començar vacances :rolleyes2:

Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.

Demà us ho dic ;)

Salut !
Siso faig d'embaixador de la nostra terra..!!!:cheesy:
 
Ep! Trias i família, benvinguts!

Ozepe, crec que independentment (mai millor dit) de la nacionalitat, tots els culs s'assemblen i tots tenen marge de millora :D

PepGS1200, veig que darrerament voltes molt per la zona. Finalment aprendràs el Lapao :D

A la resta de MDQTES penseu que quan torneu jo estaré apunt de començar vacances :rolleyes2:

Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.

Demà us ho dic ;)

Salut !

Pep, és que no pares quiet, eh ?
Això és bo, disfruta tant com puguis :)

Ozepé, dissabte passat vaig aprofitar la primera hora del matí per fer la carretera (abans pista) de la M.de Deu del Coll a Susqueda i FANTÀSTIC !
Merci per la informació ;)
Per cert, a l'altre lloc ja tenim els tracks de la Transpyr Road :)


Siso, tant dir que ha de ploure a bots-i-barrals i a Vic encara ni gota ... veurem a la nit a veure si plou i refresca una mica.
Estaré al tanto amb la proposta, per poc que pugui m'apuntu ;)
 
Aquest dissabte i si el temps millora, és a dir no fa tanta calor, igual proposo una volta.

Demà us ho dic ;)

Salut !

...be Siso, jo tinc compromis per el Dissabte pero per si et ve de pas donar-li una ullada, et confirmo que aixó son lavabos i parking:
vcgy.png

y2hw.jpg


...apa, agafa el metro i pren mides a veure si entrem tots al aparcament !!! ...
nrgique1.gif
 
Ep, contava anar cap a la Collada, però vista la proposta i qui vulgui venir, podrirem esmorzar a les 09:30 als Cortals, anar a pixar on ens proposa l'Ozepé i fer una baixada fins a Sant Celoni - Hostalric - Mallorquines (toc) i cap a casa.

1.- Siso
2.-
3.-
 
Última edición:
Ei capità la pots pasar a Diumenge?

Així podría venir a donar un cop de ma, que sembla que passi de tot..!!

Pep
 
Ep, Pep, no t'amoïnis, tothom fa el que pot. Diumenge no puc.

Aprofito per rectificar (ja he modificat l'original) per quedar a les 08:30 a la Rotonda de l'Aeroport i a les 09:30 als Cortals (que és l'hora que obren).

Pere! Vine home que tan de marisc no pot ser bo :D
 
Siso.... voy,no sé si en portaavions o minipoket, pero voy!!!!:)
 
Ep, contava anar cap a la Collada, però vista la proposta i qui vulgui venir, podrirem esmorzar a les 09:30 als Cortals, anar a pixar on ens proposa l'Ozepé i fer una baixada fins a Sant Celoni - Hostalric - Mallorquines (toc) i cap a casa.

1.- Siso
2.- Alf
3.-
4.-

Que hay alguieeeeeeeen maaaaaaaaaaaaaas ? :)
 
Última edición:
Epppssss... ja soc aqui.... benvinguts als Trias i companyia, ... ja fareu 5 cèntims.....!

Pep1200GS, bon viatge...!

Eppps SISO, apunta'm.... jo vinc també... tot i que despres d'aquests dies de menjar, no se si faré uns ous ferrats amb xulles o simplement un arròs bullit...!


Ahhh, l'opcció de la "collada", m'agrada més....ehhh...!:rolleyes2:

apa, fins demà.....:)


A on ens trobem i a quina hora...???
 
Última edición:
Ep, Pep, no t'amoïnis, tothom fa el que pot. Diumenge no puc.

Aprofito per rectificar (ja he modificat l'original) per quedar a les 08:30 a la Rotonda de l'Aeroport i a les 09:30 als Cortals (que és l'hora que obren).

[HIGHLIGHT2]Pere! Vine home que tan de marisc no pot ser bo [/HIGHLIGHT2]:D

VAAAAALLLLLLL..., ENTÈS....., jo que pensava que el marisc hem curaria lo de llegir en diagonal....!
 
Hola companys , y benvinguts a tots los vacancessi dema si puc ens trovarem a la rotonda del airport, si no estic a la hora es que no vinc, a10.
 
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.

Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).
 
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.

Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).

Hostia!! sap escriure!!! I té nick i avatar!!!! :D:D:D:D:D:D

Un petó! :kiss:

pd: no entenc res del misatge, però escriure en sap...:cheesy:
 
Última edición:
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.

Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).

Aixó es lo que tu opines..., jota punto dalmau...?

doncs nosaltres no opinem el mateix....! per tant no ens trobarem....!:rolleyes2:
 
La meva opinió, és esmorzar a l’ombra d’uns arbres i una taula de pedra Santuari de Vilalleons al costat de Sant Julia de Vilatorta.

Aquest lloc ho havia comentat també MT-Honda-R… (MTHR).

24 misssatges en 5 anys :shocked:... tot un récord ...:D ... segur que s'ha equivocat de foro ... :tongue:
 
Arriba