GIRONA - LCN (Sortides Gener 2013)

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
Venim d'AQUÍ


obert.jpg

TheWeatherChannel-75x67.gif


 
Última edición:
Ep gent!!

Com deia abans...BON ANY PER TOTS I TOTES!


Espero que els reis us portin allò que hagueu demanat, i no us visiti aquest personatge que em va venir a casa el dia de Nadal i que insistia en dir-se Rudolf...


img0769v.jpg



img0768r.jpg



NO US DEIXEU ENGANYAR, QUE A MI CASI ME LA FOTEN!!!!

Un petó nadalenc!! :kiss:
 
Última edición:
Darrera teu i agraint-he aquesta entrada.;)

Un petó per els teus altres tres i, el dia que t'afaitis, un per a tu. :D

Salut!
 
Por diiiiioooooosss!! Que tío más feo con cuernos!:D:D:D
Feliç any nou us desitgem a tu i a la teva famili:)

Maribel i Alf
 
Sortida 13 de gener de 2012

Com que per les meves terres segur que les carreteres estaran molt humides (i possiblement glaçades) he preparat una sortida per l'Empordanet.

La primera part de la sortida serà per carreteres estretetes de l'estil Ozepé (crec). Ei, totes son enquitranades però cal anar al al tanto.
La segona ... també serà per carreteres a poc a poc i admirant el paisatge

Encara no ho tinc tot ben lligat però la ruta serà més o menys aquesta, el lloc d'esmorzar serà (si es pot) a Verges, el dinar a Calonge, els horaris de moment també son posats a la babalà, ... en fi que de moment tot està mig embastat, de mica en mica ho anirem vestint ;)


lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
millor ho avancem a les 9:00, que no se'ns enganxi amb el dinar.

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Fervestar:
Lloc: far de Sant Sebastià

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: a l'hora de dinar.

Participants:
1. Pere i Sra. Mariona de Deuville, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro, amb guionet o sense ? ;)
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar



 
Última edición:
Bon any amb salut, temps i quartos per anar en moto.
 
Eps bon any a totolom!

Albur quina por aquesta entrada de fil, sembla que comencem be el 2013. :D

Ra-mon ja et diré quelcom sobre la sortida haig de mirar que no tingui cap sorpresa aquell dia. :undecided:

Sembla que va anar força be la paella de Can Narra, un clàssic que no falla, sort d'en Siso que ens ho documenta sinó... mecreona!. :cheesy:

Aquests dies estic distret seguint en viu la cursa Africa Race (l'autèntic Dakar), de moment un mort per atac de cor i el primer de la general en motos ja l'han repatriat amb trencament de costelles i clavícula, la cosa es posa interessant.:shocked: Conec el pilot 211 i va ser ell que em va comentar la possibilitat de veure la cursa en viu des de aquí:



Cal clicar Tracking GPS i podeu seleccionar el dorsal que voleu seguir, de moment em guardo tots els tracks, que no se sap mai. :)

JesusGS aquests son els que ens vàrem trobar l'any passat al Marroc, aiggg quina enveja!.

...i com que trobo a faltar les nostres escapades al Marroc deixo uns vídeos per compartir que m'han agrada't molt. :D

Salut!

En aquest fa mal de veure per on passa...buf!
[video=vimeo;54958584]http://vimeo.com/54958584[/video]

En aquest no us perdeu la cursa del pagès...buf!
[video=vimeo;24556865]http://vimeo.com/24556865[/video]
 
Última edición:
Any nou.., fil Nou...!

FELIZ ANY NOU A TOTHOM.....!

Jo pensava que avui no hi hauria cap paper al damunt la taula, però hi eren els mateixos del dia 31.... normal..., tot segueix igual..... però intentarem entre tots que vagi millor....
 
Albur..., feo barbudo...

Ra guionet mon...., GRACIES PER L'INICIATIVA.....

En principi s'ens apunti a la Sra. i a mi a la Ruta / Dinar Mensual...., com a provisionals...., però confirmarem aquesta mateixa setmana...sens falta...

No obstant, mirare rutes alternatives a aquestes :angry: "ozeperutes" i uns aniré esperant a les cruilles...:rolleyes2:
 
Bons records Panotxa..., espavila a que L'Angel aprengui a anar en moto aviat......! tornar a gaudir de tot aixó que tant t'agrada....!:)
PD: ahhh i mira el gamail.:lipsrsealed:
 
Eps bon any a totolom!



Aquests dies estic distret seguint en viu la cursa Africa Race (l'autèntic Dakar), de moment un mort per atac de cor i el primer de la general en motos ja l'han repatriat amb trencament de costelles i clavícula, la cosa es posa interessant.:shocked: Conec el pilot 211 i va ser ell que em va comentar la possibilitat de veure la cursa en viu des de aquí:



Cal clicar Tracking GPS i podeu seleccionar el dorsal que voleu seguir, de moment em guardo tots els tracks, que no se sap mai. :)

JesusGS aquests son els que ens vàrem trobar l'any passat al Marroc, aiggg quina enveja!.

...segueixo els resums que fan cada nit al canal
asics-patrocinador-exclusivo-canal-energy_1_1043257.jpg

...no hi han grans noms, pot esser el de Schleeser sigui el que mes sona, i representa una tornada a l' aventura del Dakar que els equips oficials van fer desapareixer.
 
Panotxa, aquest de l'enduro a Marroc que has penjat, uff, està sonat ... perquè sembla que el paio va sol, oi ? :shocked:

Lo del Sonangol Africa Eco Race, hi vaig donar un cop d'ull ràpid l'altra dia, a veure si avui puc fer-li una bona repassada ;)

Merci !
 
Bon dia, tot i que estic fet una sopa. Ra-mon ja me pots apuntar que d'aquí al 13 ja me'n sortiré!.

Salut!
 
Ramon-net(*), considera fermament la possibilitat de la presència de la meva persona en tota la seva integritat, a el teva "Opera Prima", que de bon segur representa un molt digne esdeveniment, (la teva "Opera prima", vull dir).

(*) Cal llegir-ho com; "ramonguionet", sense pauses, parades ni intervals.
 
Bon dia, tot i que estic fet una sopa. Ra-mon ja me pots apuntar que d'aquí al 13 ja me'n sortiré!.

Salut!

Un modest apunt: Siso, si en teu brou i ha tall i/o porc, cal que al final i en calent hi posis unes quantes cloves d'ou (netejades d'antuvi), doncs cal, pel be de la salut, treure el greix. Les cloves el faran pujar i una espumadora el podràs extreure.
 
Ramon-net(*), considera fermament la possibilitat de la presència de la meva persona en tota la seva integritat, a el teva "Opera Prima", que de bon segur representa un molt digne esdeveniment, (la teva "Opera prima", vull dir).

(*) Cal llegir-ho com; "ramonguionet", sense pauses, parades ni intervals.


Nooo es llegeix Ra guionet mon....! ;)
 
Ep gent!!

Ra-mon, ja em pots apuntar per la moguda aquesta de diumenge. Pensava venir a fer un complert (que ja toca :angry:) però resulta que la Miss Fly treballa el diumenge a la tarda, de manera que a les 15:00 haig de ser a casa. Així les coses vindré només a la ruta, no em quedaré a dinar. :cry:

Un petó! :kiss:
 
Per cert aquest finde no hi ha Sortida...????? LA PRIMERA DE L'ANY...?????, Que heu d'anar a esperar el reis i despres el diumenge jugar amb les juguines que us hauràn portat.?????

:embarassed: ...., va algu que proposi alguna cosa per demà....vinga....!!!!!! mandrosos.....

Menos Guasap, mas foro y bloc y mas moto... vaaaaaaa...!!!!! :shocked:
 
Per cert aquest finde no hi ha Sortida...????? LA PRIMERA DE L'ANY...?????, Que heu d'anar a esperar el reis i despres el diumenge jugar amb les juguines que us hauràn portat.?????

:embarassed: ...., va algu que proposi alguna cosa per demà....vinga....!!!!!! mandrosos.....

Menos Guasap, mas foro y bloc y mas moto... vaaaaaaa...!!!!! :shocked:

Ep gent!!

Pos si quieres yo propongo algo, pero no voy a ir...:D:D:D (no vaya a ser que los reyes pasen por casa y me roben algo...o su cuñao :angry:)

Un beso! :kiss:
 
Jo, llit i sopetes amb cloves d'ou per desescumar ;)

Salut, conserveu-la qui en gaudeixi !
 
Cuñao..? o yenno..?:rolleyes2:

Yo que se!
El que iba montao con él en el bribón! (que ahora que no nos oye nadie, yo creo que el nombre a la chalupa se la pusieron a proposito, y los españolitos sin querer enterarnos...la de noches que se habrán estado recochineando...)

Un beso! :kiss:
 
Hola..!!

Demà volia inaugurar l'eix i veure que tal ha quedat, pararé a coll de Ravell a fer un mos..!!

No pujaré aviat..!! Fa molta rasca de bon matí..!!

Alguna valent..?

Pep
 
Hola Gent,

Proposo el mateix que en Pep1200GS però per al diumenge.

Si algu vol venir, sortirem a les 8:30 des de la rotonda de l'aeroport cap a l'eix i algun camí més. M'agradaria arribar cap a les 12:30 a casa.

Salut i bon any

TRIAS
 
Demà res de moto, :cry:em toca pencar:angry: i diumenge compromisos familiars.:cool2: Ramon, el 13 el tinc complicat, el meu pare celebra el seu sant aquest dia i ens convida a un papeo!:)
Enric felicitats!;)
 
Hola Gent,

Proposo el mateix que en Pep1200GS però per al diumenge.

Si algu vol venir, sortirem a les 8:30 des de la rotonda de l'aeroport cap a l'eix i algun camí més. M'agradaria arribar cap a les 12:30 a casa.

Salut i bon any

TRIAS

Ep Trias!

Diumenge no vindré, pero intentaré acostar-me a la rotonda de l'aeroport per donar-te alló d'en Sidru.

Un petó!
 
Panotxa, molt maco l'enllaç de l' Àfrica Race, pero no m'aclareixo amb el gavatx!:D
 
Panotxa, molt maco l'enllaç de l' Àfrica Race, pero no m'aclareixo amb el gavatx!:D

Hi ha un lloc amb una bandereta de fons blau i unes ratlles blanques i vermelles, si la punxes et sortirà escrit en inglish ;)
 
Hola..!!

Demà volia inaugurar l'eix i veure que tal ha quedat, pararé a coll de Ravell a fer un mos..!!

No pujaré aviat..!! Fa molta rasca de bon matí..!!

Alguna valent..?

Pep


Pep, jo demà disabte potser hi passo per coll de Ravell, vens de Vic o de Girona ? A quina hora ?
 
He editat el primer post de la sortida i el torno a enganxar aquí sota per refrescar-ho.


Sortida 13 de gener de 2012

Com que per les meves terres segur que les carreteres estaran molt humides (i possiblement glaçades) he preparat una sortida per l'Empordanet.

La primera part de la sortida serà per carreteres estretetes de l'estil Ozepé (crec). Ei, totes son enquitranades però cal anar al al tanto.
La segona ... també serà per carreteres a poc a poc i admirant el paisatge

Encara no ho tinc tot ben lligat però la ruta serà més o menys aquesta, el lloc d'esmorzar serà (si es pot) a Verges, el dinar a Calonge, els horaris de moment també son posats a la babalà, ... en fi que de moment tot està mig embastat, de mica en mica ho anirem vestint ;)


lcn13degener.png



Sortida:
LLoc: cutre hotel de Medinyà.
Hora:
millor ho avancem a les 9:00, que no se'ns enganxi amb el dinar.

Esmorzar:
Lloc: Bar Centre de Verges.
Hora: 9:15

Dinar:
Lloc: Can Tià de Calonge.
Hora: a l'hora de dinar.

Participants:
1. Pere Deauville i Mariona, tranquil que ja aplanarem els camins abans :)
2. SisoRT, cuida't molt i fes servir les cloves (encara no ho havia sentit mai això).
3. Desperta-ferro, amb guionet o sense ? ;)
4. Turri, portarà andròmina corvada ?
5. JesusGS, ei, no sé quina «coletilla» posar ;)
.
.
n. Ra-mon, Despertaferro, fixa't com s'escriu, jeje.

Només ruta:
1. Albur, esmorzar+ruta+fervestar


Per cert, algun lloc per fer el fervestar entre Llafranc i Calonge ?
Xata, confio que ens en sabràs algun ;)
 
Arriba