LCN-GIRONA- anem a fer un volt, ? Estiu 2014

Sip!! 05:40 en el kutre, y a las 06:15 en el decatlon Figueres (ya se que falta una h, pero no se donde va :D)

Si no vaig errat serem:

- El Presi (el feo)
- El Albur (el guapo) (trae café)
- El Turri (la fea)
- El Enricp (la guapa)
- El Alf (el jíbaro) (trae café y madalenas)
- El PereGs (el largo) (viene que ya es mucho)

De lo bueno lo mejor, de lo mejor lo superior, ooooiiiigaaaaaa!!!

Veeeeennnga señooooooooraaaaaaaa, que me lo quitan de las manos!!!

aún quedan un par de plazas, luego no quiero lloros! :D


Depende? no, no depende, eres mu largo...:D:D:D:D:D:D
 
De momento 2...si quieres puedes traer unas lagrimitas pa darle aroma...:D:D:D:D
 
Ostias tu.tercer mensaje dedfe el movils
Yo traere unos croissans
 
IIeeppp!!

Rebuscant he trobat 7 gots de plàstic...así que queda una plaza...:D:D:D:D:D:D ...o el 8º y sucesivos se traigan el vaso...jejejejeje

Deauville...te traes tú algo pa dar color al café?
 
Sip!! 05:40 en el kutre, y a las 06:15 en el decatlon Figueres (ya se que falta una h, pero no se donde va :D)

Si no vaig errat serem:

- El Presi (el feo)
- El Albur (el guapo) (trae café)
- El Turri (la fea)
- El Enricp (la guapa)
- El Alf (el jíbaro) (trae café y madalenas)
- El PereGs (el largo) (viene que ya es mucho)

De lo bueno lo mejor, de lo mejor lo superior, ooooiiiigaaaaaa!!!

Veeeeennnga señooooooooraaaaaaaa, que me lo quitan de las manos!!!

aún quedan un par de plazas, luego no quiero lloros! :D

Vale, yo llevo una cámara de retratar nueva..., que mas...?
 
Bonica la sortida d'avui... D'anada semblava que algú tingues pressa... Despres dels cafes, els croissants, les pastes variades i els cafes amb gotes i ratafia... La tornada ha estat mes "tranquila" .
Bon 2on. esmorzar a Figueres i tots cap a caseta... Els mes pendons a les 09:50 tornavem cap a casa o anaven cap a treballar.
suposo que algú penjarà afotos.
 
Po zi Enricp...!

us deixo quatre afoticos..alguns s'han passat per wasap, els altres m'estreno amb una flamant LUMIX, que no te intennet....!

P1000308.JPG


P1000317.JPG


P1000321.JPG


P1000328.JPG


P1000330.JPG


P1000324.JPG

El puto sol s'ha det de pregar una mica, pero finalment s'ha deixat veure...!
 
Última edición:
Bon vespre companys..

Pel whastapp he preguntat aquest matí ón puc veure una sortida al voltant del Canigó per lo marró, crec que hi havia en Panotxa amb la K-75 o poder era en Ra-mon..

Algú sap ón puc trobar-ho..?

Merci

Pep
 
Bon vespre companys..

Pel whastapp he preguntat aquest matí ón puc veure una sortida al voltant del Canigó per lo marró, crec que hi havia en Panotxa amb la K-75 o poder era en Ra-mon..

Algú sap ón puc trobar-ho..?

Merci

Pep

Si aixeques el cap en comptes d'estintolar-te a la barana, veuràs la llum. :D
 
OK, n'he trobat una però no és la que buscava..

Gràcies de totes maneres..!!

Pep
 
Per cert PERE DEUAVILLÉ,

Haurieu de parlar amb l'administrador del fòrum que es repassi la configuració de l'AdminCP en quant al Tapatalk ja que fa un parell de setmanes que els desenvolupadors van fer una canvis i s'ha perdut l'enviament de les signatures del Tapatalk i no sé si alguna cosa més.
A rodem.cat també ens hi van trobar i vam contactar amb el desenvolupador, enganxo missatge i resposta ;)

Pel què convingui ... a disposar ;)




664d1408697999-tapatalk-tapa1.jpg
 
.......pedrin molt wuapas las afotos aquesta maquina que no pari:tongue::D

un plaer compartir un altre AQUELARRE al cap de creus amb els amics:rolleyes2::cool2:


V,ssssssssss
 
Merci ra-mon, per un dia baixo amb cotxe ple que així farem més nombre. Ens Veiem al T18F19. Salut!
 
Ep gent!!

Al blog teniu la convocatòria per la propera reunió...:cheesy:
 
Per cert PERE DEUAVILLÉ,

Haurieu de parlar amb l'administrador del fòrum que es repassi la configuració de l'AdminCP en quant al Tapatalk ja que fa un parell de setmanes que els desenvolupadors van fer una canvis i s'ha perdut l'enviament de les signatures del Tapatalk i no sé si alguna cosa més.
A rodem.cat també ens hi van trobar i vam contactar amb el desenvolupador, enganxo missatge i resposta ;)

Pel què convingui ... a disposar ;)




664d1408697999-tapatalk-tapa1.jpg

Doncs ho faig mirar per l'administrador , no tinc ni idea Ra-mon de tot aixó...!

Gracies.
 
...per el Diumenge fan la previa de la ruta de la IV Internacional del Luxury Touring, surten del Gran Ultonia de Girona a las 9,30 desti a Cadaques i dinar a Peralada. Basicament per K's 1600 i LT's.
...et pots retrobar amb velles amistats...
monamoureux.gif
panach4.gif

...m' han convidat pero no puc anar, el programa de la sortida es aquest:
Foros BMW Luxury Touring - Índice
...a 215€ per cap.
 
A Figueres del 04 al 07 setembre celebren la mostra del vins:rolleyes2:si voleu podem esmorzar el dissabte a la Parra Sant Climent:cheesy:, fer uns km i després anem a fira a degustar alguna tapa i vi, ja direu.;)

http://www.mostradelviemporda.cat/home
 
Pere, el dia 11 començarem un llarg Viatge, no us apunteu ? :undecided:

Hòstia Ramon, a la meva edat als viatges llargs no em convenen:undecided:,però tens tot el meu suport en aquest viatge que crec serà molt llarg !!!:cry:
 
...per el Diumenge fan la previa de la ruta de la IV Internacional del Luxury Touring, surten del Gran Ultonia de Girona a las 9,30 desti a Cadaques i dinar a Peralada. Basicament per K's 1600 i LT's.
...et pots retrobar amb velles amistats...
monamoureux.gif
panach4.gif

...m' han convidat pero no puc anar, el programa de la sortida es aquest:
Foros BMW Luxury Touring - Índice
...a 215€ per cap.

Amistades Peligrosas:D:D
 
Jo pujaré a la Rider el dissabte 13 i torno el 14...si algú s' anima ...que es manifesti!!!
Aquest dissabte no sortiré en moto...tic liat.
Ens veiem demà!!!
GeSus
 
Ep ... el dissabte em toca currar:angry:, així el que vaig proposar per el dissabte ......va ser que no!:undecided:
 
Ep ... el dissabte em toca currar:angry:, així el que vaig proposar per el dissabte ......va ser que no!:undecided:


[video=youtube;CgUJsClRl-E]https://www.youtube.com/watch?v=CgUJsClRl-E[/video]





:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::c heesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:
 
Per esmorzar a la Parra, o al trull de l'Arrufat, o ... despres de fer uns quilometres i fer uns vinets a la Rambla TAMBE HO PUC ORGANITZAR JO... i si no es dissabte es pot fer diumenge...

AU VA ... QUI S'APUNTA i quin dia?

1- EnricP Dissabte / Diumenge (indiferent)
 
Arriba