LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

Aquest dissabte treballaré i. el diumenge, quasi que també :)
 
Ep gent!

Encara que a hores d'ara estic una mica pioc, espero estar recuperat per diumenge. Si fos així, no tinc inconvenient a acompanyar-vos on faci falta...jejejejeje

A veure si surt alguna proposta molona; permeteu-me que no proposi jo, que estic un pel desentrenat...
 
Ep gent!

Encara que a hores d'ara estic una mica pioc, espero estar recuperat per diumenge. Si fos així, no tinc inconvenient a acompanyar-vos on faci falta...jejejejeje

A veure si surt alguna proposta molona; permeteu-me que no proposi jo, que estic un pel desentrenat...

Jo també m'apunto pel diumenge al matí... ja aniré a fer el vol a Tossa amb la petita a la tarda.

Salut !!!
 
...jo no filo, continuo en capilla !!! ...
big-levite.gif
 
Ep Xata, a aquest pas haurem de quedar entre setmana, els caps de setmana cada vegada els tinc més complicats (motoristicament parlant) :undecided:
 
Ep gent!​

En vista que és disabte, penjo una proposta per demà.

La idea és quedar a la Bicentury a les 08:00 o'clock, tirar fins el Bikers per esmorzar (arribada al lloc sobre les 09:00) i després tornar a casa fent la volta que surt al mapa (Ripoll, Sant Quirze de Besora, Vidrà, Olot, Mieres (birra a la Tina), Banyoles, Girona).

Si algú s'anima que es manifesti, i si teniu alguna idea millor ja trigueu.

xnwn.png


Pd: Avís als indecisos...després no pregunteu d'on surten imatges com aquesta...


lvvx.jpg



 
Última edición:
Ep gent!​

En vista que és disabte, penjo una proposta per demà.

La idea és quedar a la Bicentury a les 08:00 o'clock, tirar fins el Bikers per esmorzar (arribada al lloc sobre les 09:00) i després tornar a casa fent la volta que surt al mapa (Ripoll, Sant Quirze de Besora, Vidrà, Olot, Mieres (birra a la Tina), Banyoles, Girona).

Si algú s'anima que es manifesti, i si teniu alguna idea millor ja trigueu.

xnwn.png


Pd: Avís als indecisos...després no pregunteu d'on surten imatges com aquesta...


lvvx.jpg




Que cab...n!!!! :angry:

Nada mas que por esto, voto por tumbarte la ruta...:D:D
 
Albur, rebut, diumenge a les 08:00 al Bicenturi ... que si no ningú li podrà ficar le orelles al Níssimo !!! :D
 
Última edición:
Ep, jo avui he estrenat la petita MBX i em anat a fer un vol fins a Tossa ... us deixo aquest vídeo.:cheesy:

[video=youtube_share;iYjoSZa_eVQ]http://youtu.be/iYjoSZa_eVQ[/video]

Salut !!! :cool2:
 
Molt bo el videoclip de la HURRICAN, cuan pogem poden fer una sortida con las clasicas, quina mitja fas en el tram de Tossa con ella?, bona eina per paseja, salud bon cap de senmana.
 
Molt bo el videoclip de la HURRICAN, cuan pogem poden fer una sortida con las clasicas, quina mitja fas en el tram de Tossa con ella?, bona eina per paseja, salud bon cap de senmana.

Era el primer día que la cogía y habiendo tramos muy húmedos, me lo he tomado con calma, creo que he tardado una media hora en llegar a Tossa, la media debía ser de unos 60km/h. :)

He ido a hacer una prueba a la variante de Santa Cristina i a duras penas coge los 100 de marcador ... el crucero por carretera debe ser 80-90 Km/h.

x86o.jpg


Cuando quieras quedamos !!!

Salut !!! :cool2:
 
Pues si como la Vespa PX 150, es la marcha que mantiene en carretera y en curvas algo menos, pero bueno para una salida de protocol esta bien y una cervesa, vale dons bon cap de senmana, me piro que mañana saldre en btt que con el tiempo asi me mola A10.;)
 
L'Albur te les fotos de la fartada de snow que ens hem fotut.
De PM total quan "tombe la neige"

Ha estat un matí fresc i lluminós, -1º fins el Bicenturi i entre -2º i 2º fins al Bikers, per cert, un motero, a la República, ens ha dit que no era bona idea anar cap a Vallfogona, que el dimecres la carretera estava tancada per neu.
Tenia raó l'home, al cim tota l'obaga blanca -hem fet unes fotos-, i d'altra banda el Bikers tancat per vacances. No obstant ens hem aturat i l'Albur ha aprofitat per cercar una andròmina d'aquestes del Geocaché, i hem esmorzat al bar del poble.

Amb la panxa confortada hem continuat cap a Ripoll i xino-xano fins que en una carretereta estreta però de molt bon asfalt ens hem fotut de ple dos o tres cents metres al bell mig d'un gel blanc, dur i, es clar, més relliscós que els mocs d'un troll. Però, i que no es maco?. Hem fet unes fotos, i crec que encertadament, hem girat cua com hem pogut. Més val tres o quatre cents metres sobre el gel, que explorar el futur al front i acabar plans a terra.

Jo he pogut provar el mode "rain", el control de tracció, la suspensió més tova i la mare que hem va parir. Tot. Ep, i funciona. Be al menys no he visitat l'estat horitzontal en cap moment.

Desfent camí d'un costat i fent-lo cap a l'altre, així hem arribat a Espinelves a on hem pres un Campari i un cafè amb llet i patates xips.

Ens hem fet un fart de fotre a parir a tots els capullos que ens governen, ens enganyen i ens roben descaradament i a les 13:30 amb bon solet i una temperatura de 5 a 7 graus, junts fins la urbanització del Llac, i ja sol, fins a casa.

Un gran petit comitè fent un tomb matinal el diumenge.
 
Última edición:
Doncs tràctala be, que no més hi ha una.

Espero que el mòbil de l'Albur no sigui de carret i tinguem que esperar el revelat de les fotos.

Jo no més tinc aquesta, el meu mòbil s'ha quedat sense carburu

Vallfogona.jpg
 
Última edición:
Bonas, molt bona foto, y bona publicitat per las GSSSS, dona fe de que en dias axi solo valen ellas, merci y bona senmana nois.;)
 
Ep!

Res a afegir al dit per en Xata...només donar fe gràfica de la sortida.


ngyj.jpg


lydn.jpg


uqdz.jpg


sf5n.jpg


03b4.jpg





Fins aquí la part fàcil, el tros dels mocs de troll, que diu en Xata es veu a partir d'ara..jejejejeje



bapp.jpg


gpcb.jpg


6nrs.jpg


2ob9.jpg


4sej.jpg
 
Última edición:
Xata, tens un privat amb ruta inclosa!

Siau!
 
Ostres Xata quina estrena de la Ferrallosa més sonada, res d'aigua res, piles de neu !

Felicitats !
 
Ostres què bé que ho passeu!

Realment un estrena ad hoc per a una GS... sort que teniu (una mica de) seny. :shocked:
 
Ep, cagon l'ou, aquestes son les sortides que m'agraden. :shocked:

Xata aviam quan posem al bitxo per algun caminot, que aquestes motos netes son molt lletges.

Felicitats per l'estrena. ;)
 
Afortunadament, en un racó petit petit, encara hi havia un bocí minúscul de seny, un pel deteriorat per la manca d'us, però suficient per l'ocasió.

Panotxa, segur que si t'agrada navegar amb fortes derives, t'hagués agradat el corriol nevat i glaçat. Un pel culet-culet, però adrenalític i emocionant
 
Sortida dissabte 08/02/2014

Proposta de sortida en moto dissabte 08/02/2014 ;)

Es una mica diferent a les que fem, en principi es una sortida apta per a GS, però podem fer un combinat i anar-hi tots.

La idea es la següent... :huh:

Punt de trobada: Estació de servei d'Avinyonet (veure mapa)
Hora: 9:00AM
Ruta: Avinyonet-Cistella-Terrades-Darnius-Maçanet de Cabrenys

...a partir d'aquí podem fer dos equips:

01.-Mode Off

Ruta: De Maçanet de Cabrenys agafem una pista, apte per a turismes, d'uns 12km que ens dura a la Mare de Deu de les Salines i d'allà a dalt de la muntanya més alta de l'Alt Empordà, el Moixer.(1440m)
Vàrem anar fa quinze dies a caminar i vaig poder comprovar que es pot pujar sense cap mena de problema, es un mirador impressionant.
Baixarem a Coll de Pou, antic pas dels exiliats a la guerra civil, i tornarem per la part de la Catalunya Nord, una pista de baixada d'uns 8km. Un cop feta la pista tot carretera fins a Les Illes i d'allà al monument a Lluís Companys i tornem a saltar a Catalunya.

Veure Ruta Mode Off


02.-Mode On

Ruta:
Fins a Maçanet de Cabrenys podem anar tots junt, a partir d'aquí es podria anar a Coustoges-La Forge-Arles Sur Tech-Ceret i Monument a Companys.
Podríem quedar al restaurant de la Manrella (veure mapa) i explicar-nos les "batalletes" :)
I si no quedem a La Manrella anem directes a Peralada a fer una copeta de cava.
Si algú s'anima en un moment li preparo la ruta pel GPS.

Pel tema de l'esmorzar, si algú coneix algun restaurant a Maçanet de Cabrenys, podem esmorzar junts, i si no, els Off podem fer un entrepà dalt del cim, amb cafè i una mica de vi. :D

Au, ja tenim tema de que parlar fins dissabte...salut! ;)

Som:
01.-Panotxa (Off)
02.-
 
Ieepp!!

Carai Panotxa, aquesta sortida promet!...jo no em puc apuntar, però la babejada no me la treu ningú...:cry:

Treieu força fotos!!!

Siau!!
 
Joder que ruta nois:huh:, aixo es per GSSSSSSSSS no per motos, com diu el Albur feu forsas retratos y tots la disfrutarem de un o altra forma, bona ruta nois;)
 
Panotxa, molt bona aquesta :cheesy:...com tinc festa al matí m'hi apunto a la on... a veure si no em fan anar tot sol i s'anima algú més !!! :rolleyes2:

Salut !!! :cool2:
 
Arriba