Foto LCN-Girona...La Nostra Calçotada !

Aguantant la mala lluna...
Divendres serà definitiu ja..
O guix o operar..
No menys de 8 setmanes....
 
ec4ae53c84a4c469a7ae0a8b63c50802o.png
 
Algú vol fer una mini sortida abans l'hora de la trobada a la Rotonda del Aeroport.?

Proposo sortir a les 9,00 del Konig de Vilablareix, la ruta me l'invento ràpid...

Ja direu.
 
Nosaltres no podrem asistir, fins dilluns no tornem, emb sap greu.
 
Pere, si fas la mini sortida a les nou, jo també vindré, perque marxaré una mica més haviat per anar a buscar a la Maria ,ja que ella no pot venir a la sortida ,ha d'estar un rato amb el seu pare i preperar-li el dinar, ja que tenim l'avi una mica fotut amb 94 anys!! Ja diràs alguna cosa . JOAN
 
Pere, si fas la mini sortida a les nou, jo també vindré, perque marxaré una mica més haviat per anar a buscar a la Maria ,ja que ella no pot venir a la sortida ,ha d'estar un rato amb el seu pare i preperar-li el dinar, ja que tenim l'avi una mica fotut amb 94 anys!! Ja diràs alguna cosa . JOAN
Al final no farem mini sortida Joan, farem mandres un dia que podem....;)
 
BONA NIT NO@S, SOBRE EL TOC DE RUTA QUE NO VAIX PENSAR COMENTAR EN LA TERRASSA DEL MISMO ANTRO, EVIDENMENT ESTA EN EL PREU, VALE DONS DIT AIXO FINS DEMA, A10 Y BONA NIT
 
Bé amics, ens vam apuntar a un esdeveniment com el d'avui, amb ganes que arribi el dia per estar amb els amics i quan te n'adones ja ha passat, tot i que com sempre dic, que ens treguin el viscut !!. Primer de tot diré que s'ha trobat molt a faltar als que no han pogut venir !!
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-26.gif


La veritat és que pel que fa al temps, un dia ideal per anar amb moto !.
Pel que fa a la ruta secreta, molt maca i per carreteres poc transitades, però, al final el grup ha quedat fraccionat en 2, és el que passa amb les rutes secretes, així s'afegeix mes aventura a la sortida matinal,
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-11.gif
això si, a la hora de dinar tots asseguts a taula, juntets, com una gran família !!
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-41.gif

Sobre el restaurant només diré que està situat en un entorn idíl·lic i tranquil, lloc molt agradable però no el millor lloc per menjar calçots !!.
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-13.gif


Gràcies amics per compartir aquest agradable dia !!
emoticon_3d_guinos_gestos_3d_animado_msnanimal_com-0.gif
 
Ha estat un gran dia !!

Compartir ruta, dinar, riures i vivències !!!

Això era el més important !!!

Un apart pel Toni i la Mon, que han deixat la moto a casa per portar al nostre amic i retratista Pep !!!

Fins aviat !!!!
 
Hola..
Ahir va ser un gran diumenge compartit amb els millors companys que un pot tenir, i que no es molestin els demés q tinc però no puc estar a tot arreu,una gran jornada de camaradería en vers a la meva persona i que de ben segur recordaré per molt de temps..
Com ja s'ha comentat el lloc idílic però el menjar va tenir alguna mancança, gens imputable a l'organitzador..
Em quedo amb l'estimació de la gran familia de LCNOSTRA GIRONA tot esperant a estar a punt aviat per seguir fent gran aquesta colla..
US ESTIMO..!!
Pep
 
Doncs poc més a afegir. Es un orgull pertanyer a aquest grup tan ben p. Ja feia dies que no feiem una d'aquestes i sempre es fa curta. Gracies Raimon per les molesties i ganes en organitzar-la. Gracies a tots per compartir-la!!
SALUT I BENZINA!!!
 
Apa, us en passo unes quantes més, amb en Pep que hasta coix ha de fer fotos
40909755995c31fea1fc63ce8fba7174.jpg

5e9b88e2f7b62babb4d203a13bc270dc.jpg

cf7ad370bd6e9df0bf01f1617e378e67.jpg

0c368f55dd5b553c6f92873e830a7f0e.jpg

750148af91410574af798c18e68fb866.jpg

c9048880e9a6be02cfc80e58df175663.jpg


La sortida un DEU (10), com totes las que em fet amb Lacosanostra.
Per cert, nosaltres varem marxa del restaurant a prop de les 19 h, amb un parell de gintònics a sobre, eeei, però molt fluixets.

Salut, amics i força al canut per gaudir de tot !!!
 
Molts anims Pep. Espero veuret aviat a la moto compartint "brum brum". Gran dia ahir!!!
Moltes gràcies a tots i totes per la vostre acollida!!!Sou uns cracks
 
Moltes gràcies Joan..
Aquí tindràs sempre bons companys pel q calgui...!!
Pep
 
Hola a tots!
Un bon dia el que vam passar tots junts, però a mi personalment em va saber a poc. Esperes que arribin aquests dies i en un tres i no res, estan passats, però ben aprofitats.

Donar les gràcies al road-líder / organitzador / vice / ....Raimon... per l'organització de la ruta, el restaurant, etc,...
Com ja han dit també, una menció especial per la Mon i en Toni que es van preocupar de que en Pep no faltés a la cita :). Crec que ell tampoc s'ho volia perdre :p

Per la resta un plaer tornar-vos a veure i llàstima dels que van faltar per un tema o un altre... però ja n'hi hauran més.

Fins la propera!!!

;)
 
crec que ja esta tot dit, un bon matí per anar en moto i el millor de tot, bona companyia,:):), llàstima que sempre es fa curt:mad::mad:

gràcies Raimon per organitzar la sortida;);)
 
Epppss..., mas val tard que mai.... está tot dit peròoo...

Un dia Genial per compartir amb els amics, bona ruta, bona teka, bona companyia...., Gràcies Primo Raimon, al final tot va sortir a la perfecció..., be quasi..., a les cruilles s'ha d'esperar algú.

Fins la propera nen@s.

Gràcies pels retratus...sensei..., tinc uns quants mes de JOAN COACH, que el dia que pugui els penjaré...:(
 
Arriba