LCN-GIRONA-SE VE NÁ JOÉ QUE CALÓ -2017

...psssst! ...no oblideu de equipar-vos com cal per la conducció nocturna...
Ochki-nochnogo-videniya-NVG-A-2.jpg
 
Què vagi molt bé la nocturna! Sobre tot als noctàmbuls... :rolleyes:

Seré lluny :cool: i no us podré acompanyar :_(
 
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Per aquest estiu s'ha acabat la moto, però i som, que es el més important
Una abraçada a tots i aneu amb compte.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Ostia Siset quin ensurt..!!
Us cal res..?
Compte amb nosaltres pel que calgui..
Una bona recuperació i ànims..
Pep
 
Carai Siset quina putada, em sap molt greu i espero que us recupereu molt aviat, una forta abraçada a tots dos
 
...collons Siset, sap molt greu !!! ...esperem una pronta i bona recuperació per Estrella i que aquest ensurt no tingui emprenta en el vostre ànim motero...
 
Hola Siset, collons quin ensurt..., molts anims i qualsevol cosa que et poguem ajudar, només ho tens que dir.

Pert sort tot queda en una reparació vostre, la resta es igual...cuideu-vos molt y abraçada a l'Estrella y a tu.., ara toca recuperar-se ben aviat.
 
Joder Siset :oops::oops: Esperem que la recuperació sigui ràpida. Petons per la Estrella de part de L'Asun i meva!!
Una forta abraçada, paciència i molts ànims!!.
Després de tot sempre em de donar gràcies :_( perquè podria haver estat molt més greu!!:oops:
 
Ostres ...anims Siset i Estrella podria haver estat pitjor .... us desitjo una ràpida recuperaión i a disposar per al que necessitis
una forta abraçada
 
Estrella i Narcis ens sab molt greu ...!!!! desitgem una bona i ràpida recuperació.ÀNIMS...!!!!una abraçada. Joan i Roser
 
Ostres Siset quin ensurt..., sap greu tot això, podria haver estat pitjor......... tant la Nuri com jo destigem molts ànims a tots dos i que la recuperació sigui el mes aviat possible i que ens puguem veure una altra vegada tots plegats.

Una forta abraçada i petons a la Estrella, de part de la Nuri i meva......ÀNIMS......
 
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Per aquest estiu s'ha acabat la moto, però i som, que es el més important
Una abraçada a tots i aneu amb compte.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk

Sap molt greu Siset!!! Tant de bó no trigueu en recuperar-vos i ens trobem aviat un altre vegada tots plegats!!!
No dubteu en demanar-nos el que necessiteu per poder ajudar-vos.
Dona molts anims i records a la Estrella!!!
Salut !!!!

Mon & Norfeu
 
Que fort...!!!!
Molts anims, que us caldran (sobre tot quan canvii el temps...)...
Sortossament tot ha quedat en un bon ensurt i amb la pobre Estrella..."estrellá".
Qualsevol cosa que tingueu menester només demaneu....
Esteu al tanto, que a l'hora de fer els papers ja veureu com finalment "haura sigut culpa vostra per que amb el vostre fort magnetisme personal haureu atret el vehicle contrari que obviament circul.lava pel seu carril i poc a poc" (a mi em varen fer a terra fa un mes i haurieu de veure la versió surrealista que el tiu va donar...!).
Bona recuperació...per a lo demés MasterCard...
 
Última edición:
Bonas nois, como comenté en la reunión me la pierdo esta sevena, soy tanto Yo como la Dona unos Santos y tenemos que cangurear con dos angelitos, que disfrutéis y tomar un xupito de mis partes, vaji be.
 
@Siset acabo d'assabentar-me, em sap molt de greu, espero que us recupereu tots dos al més aviat possible. Una abraçada i si cal ja sabeu per on paro.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Moltes gràcies a tots per els vostres missatges d'ànims.
A veure si pot quedar en un altra per explicar i ens tornen a reunir aviat.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
Bueno, valen, pero que sigui molt aviat, i per si penseu venir en llauna 4 Rodes, abans li haurieu de demanar venia al Presi.....

Abraçades terapeutiques...!!!!
 
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Per aquest estiu s'ha acabat la moto, però i som, que es el més important
Una abraçada a tots i aneu amb compte.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk

Siset!!!!
Ho acabo de llegir!!! ostres quin espant!! la Estrella amb Helicòpter!!!
Encara que vigilis sempre pot passar alguna cosa :mad:.
Lo més important és que estigueu bé!!!!!
Una abraçada ben forta i càlida, si necessiteu alguna cosa, ja sabeu.
 
Noooo, el dia 12 està pactat...! NO PLUJA ....!

Però si per aquelles casualitats de la vida ho fes, no serà a l'hora de la ruta.... :excited:

Huyuyuiiiiiiii....!!!!
Per que no m'accepta la foto de Fornells avui a les 21 h....!!!!
Tots acollonidos i aturados l'A-2.....
 
Pere, ens hauras de esborrar de la nocturna, ahir anant cap a Andorra, passat Planoles, un esverat se'n va endur per davant a la sortida d'una curva, vaig intentar esquivar-lo però ens va venir a buscar a l'arcen del nostra carril.
L'Estrella la varen evacuar amb helicòpter al Trueta i per sort només té una fractura triple de tibia i perone a la cama esquerra. A mi em varen deixar marxa de l'hospital de Capdevanol a la tarda, tinc una contusio molt gran a la cama esquerra però res trencat.
Per aquest estiu s'ha acabat la moto, però i som, que es el més important
Una abraçada a tots i aneu amb compte.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk

Ostres, Siset i Estrella, quina putada, tot i que us hagin fet mal ho podeu explicar, però el mal tràngol i l'ensurt no us el treu ningú...
Suposo que el del cotxe va parar... només pensar-ho se'm posa la pell de gallina...
Si necessites qualsevol cosa també ens tens a nosaltres. Molta força, una abraçada, Siset i un petó per l'Estrella, a recuperar-se i a rodar junts ben aviat !!!

VVsssss !!!!
 
Última edición:
Respecte la quedada d'aquest dissabte al vespre...

Més que probablement la Mònica i jo estarem sense moto, si la tenim a última hora avisarem per estar a la hora a Fontejau... però es poc probable.
Dimarts vaig haver de portar a la Zebra a la BMW, feia un soroll que m'era familiar, cardan cardat...ja no fan les motos com abans. 70.000 kms i es trenca. I no es pla de venir amb la KTM del meu fill. En fi, tot sigui això.

Tenim reserva a l'hotel que deia el Joan Coach, així que malgrat no fer la ruta vindrem disposats a passar-ho bé amb tots vosaltres.

Per jalar, un de Orada per la Mònica i un de Vedella per mi.

Fins dissabte !!!!!

VVssssssss !!!!!!
 
Bon diiiiiaaaa!!!
Què passa si plou? quedem directament el restaurant???
:cool:
 
Respecte la quedada d'aquest dissabte al vespre...

Més que probablement la Mònica i jo estarem sense moto, si la tenim a última hora avisarem per estar a la hora a Fontejau... però es poc probable.
Dimarts vaig haver de portar a la Zebra a la BMW, feia un soroll que m'era familiar, cardan cardat...ja no fan les motos com abans. 70.000 kms i es trenca. I no es pla de venir amb la KTM del meu fill. En fi, tot sigui això.

Tenim reserva a l'hotel que deia el Joan Coach, així que malgrat no fer la ruta vindrem disposats a passar-ho bé amb tots vosaltres.

Per jalar, un de Orada per la Mònica i un de Vedella per mi.

Fins dissabte !!!!!

VVssssssss !!!!!!

Tomado Nota...! a veure si podeu venir en moto..!, sino, sort de les llaunes....!
 
Arriba