LCN-GIRONA Tardor 2015"...tornen els bolets i les castanyes !

NUEVO NIC - OFICIOSO


  • Votantes totales
    18
  • Encuesta cerrada .
ohno-oh-no-wow-smiley-emoticon-000448-large.gif
Alejandro està sense bateria

Tienes razón. No he tenido tiempo de pedir una batería :undecided:
 
Poso ruta proposada pel presi! No té temps de posar-la!!

Sortida nocturna hivernal
2283317190d98cf9c6e9149e7637457f.jpg

Dia: Dijous dia 3
Punt de trobada: Can cassoles (Llagostera)
Hora: Les 20'29

Ruta: https://goo.gl/maps/Gff1dqNLyqQ2

1.-Pere (El Presi)
2.-Fontrom ( H
o té molt a prop )
3.-Amador (Xata- El despertaferro)
4.-Jesús (solo cena)
5.-Nissimo (solo cena)
6.-Tettsui ( A
l final vinc, molt serà que em facin fora de la feina )

Algú més s'anima ??. Amb les carreteres ben humitejades per poder relliscar molt bé !!. Ha de ser super divertit !!
emoticono18.gif
 
Al final vinc amb moto, molt serà que em facin fora de la feina!! :undecided:

Pot ser que arribi 10 minuts tard
 
Quina llet que heu tingut de trobar la carretera bé...lo normal per aquestes dates és que estiguin molles...deuen haver estat els llums del Xata que l'anavan eixugant...:cheesy:

V' sss:cool2:
GeSus
 
Dons sí al final vam ser 6 per sopar! Però només 4 valents, a dos els hi feia por poder patinar, pero resulta que la carretera estaba molt seca i sense trànsit! Temperatura ideal, no es podria haver escollit un dia millor, per sort a última hora em vaig decidir jugant-me que em fessin fora de la feina!. Ha valgut la pena aquesta sortida i he pogut posar a prova la xr una vegada més!
Gràcies Pere per organitzar-ho!
Una vegada més gràcies per poder compartir taula i ruta amb uns bons amics!

IMG-20151203-WA0023.jpg

S4034534.jpg

IMG-20151204-WA0001.jpg

IMG-20151203-WA0030.jpg

Mes fosc imposible :D

S4034537.jpg
 
Última edición:
Pos eso..., nit magnifica, per sopar uns quants i criticar als que no varen venir, també però als qui hi eren, :shocked: , als que no diuen ni piu, als que no escriuen , als que només miren, als que no miren mai..., es a dir a tothom, qui belluga i qui no...;)

La temperatura ideal, la carretera solitària i seca, la brisa de la mar salada desfeia el pocs racons que eren humits..... es feia de dia per allà on passava en Chata, no calien les llums, i un cel estrellat ens va acompanyar al trajecte entre LLagostera-Tossa i SFG, només una mica de boira, des de LLagostera fins a Cassà i prou.., el sopar a Can Cassoles a tenir en conte, el preu, sense voler també, 15,00 $ dels den Raimon, ...ho dic per properes Reunions...
 
Última edición:
Bé amics L'Asun i jo demà volem fer una sortida i dinar a Begudá!

Així que ho poso aquí per si algú ens vol acompanyar!

Diumenge dia 6

Ruta, la que porto al GPS

Punt de trobada, Benzinera la república ( Autovia de Banyoles)
Hora 11'30
Aperitiu, Ogassa
Dinar, Restaurant ca la Násia de Begudá a les 14 Hores

1.- Tettsui & Asun
2.- Despertaferro & Glòria
3.- Presi

Algú més??
Ja direu
 
Última edición:
Bé amics L'Asun i jo demà volem fer una sortida i dinar a Begudá!

Així que ho poso aquí per si algú ens vol acompanyar!

Diumenge dia 6

Ruta, la que porto al GPS

Punt de trobada, Benzinera la república ( Autovia de Banyoles)
Hora 11'30
Aperitiu, Ogassa
Dinar, Restaurant ca la Násia de Begudá a les 14 Hores

1.- Tettsui & Asun
2.- Despertaferro & Glòria
3.- Presi

Algú més??
Ja direu



Heiii noi que vaji be la sortida con la mastresa y avera si dona el vis y plau a la montura nova, ala a disfrutar del dia, bon cap de senmana;)
 
Aquí alguns que avui han fet una ruta! :undecided:per el que es veu la ruta era secreta perquè per aquí no la sabía ningú! Un que si ho sabía l'han deixat plantat!! Pobriso s'ha quedat sense esmorzar!!:D:D

IMG-20151205-WA0000.jpg

IMG-20151205-WA0001.jpg

Buena pinta ese desayuno!!!!!!!!!
RAMON POR TU CULPA EL JESUS HOY NO HA DESAYUNADO POBRECILLO :embarassed: jajajaja
 
Última edición:
Aquí alguns que avui han fet una ruta! :undecided:per el que es veu la ruta era secreta perquè per aquí no la sabía ningú! Un que si ho sabía l'han deixat plantat!! Pobriso s'ha quedat sense esmorzar!!:D:D

Ver el archivo adjunto 22544

Ver el archivo adjunto 22545

Buena pinta ese desayuno!!!!!!!!!
RAMON POR TU CULPA EL JESUS HOY NO HA DESAYUNADO POBRECILLO :embarassed: jajajaja

Doncs si noi... si arribo a saber que esmorzem al costat de casa m' hagués estalviat matinar tant per res...i a més amb pluja. Si en Ramon m' hagués trucat en comptes d' enviar-me un whats quant eren a lloc ...no hagués passat res...però un cop el vaig llegir a casa...se m' havien passat les ganes.
Que vagi bé el faisà nois...jo avui faré un vol en bici.
V'sss
GeSus
 
Última edición:
Fotos sortida d'avui!! Una imatge millor que mil paraules!!
Bona companyia, bon tiberi i molt bon preu!!!

IMG-20151206-WA0009.jpg

IMG-20151206-WA0010.jpg

S4034544.jpg

S4034547.jpg

S4034548.jpg

S4034549.jpg

S4034551.jpg

S4034557.jpg

S4034559.jpg

S4034558.jpg

S4034554.jpg

IMG-20151206-WA0020.jpg

S4034555.jpg

S4034561.jpg

S4034556.jpg

IMG-20151206-WA0022.jpg

Gracies amics per compartir aquest dia!! :dankk2:

Julio, felicitats per la nova adquisicio!! Que la gaudeixis moltissim i que jo ho pugui veure!:thumbsup::thumbsup:

 
Si, es la adventure!! Que callado se lo tenia el cabroncete,:lipsrsealed: ja fa una setmana que la te!!:undecided:
 
Bones,

Demà a dos quarts de 9 al cutre de Medinyà sortim a fer una rutilla petita fins a Viladamat a esmorzar a Ca La Cristina. Qui vulgui venir, benvingut serà!!!!

De moment som l'Izquierdo i un servidor.

Salut!!!

TRIAS
 
Última edición:
Dons ja serem tres! La dóna vol anar al mercat de Palamós i la veritat m'estimo més anar amb moto!!
Ahhhhh, tranquils que respectaré a la gent gran:D:D
A les 8'30 al cutre seré :cheesy:
 
Perfecte Joan!!!! Ja tinc ganes de veure la teva moto nova!!!
Fins demà al cutre.
 
Veig que us ho passeu d'allò mes bé, com sempre...ja .ja.ja

Julio, enhorabona per la nova adquisició, posa alguna foto, home.:)

:):)
 
Dons la rutilla programada per en Trias ja està feta! Al Cutre Hotel ( no se perquè li diuen així) ens em trobat els tres avis joans :D.:D. Sortim a l'hora prevista, en Trias fa de capità, l'altre Joan segon i un servidor al darrera controlan als de la tercera edad. La veritat és que em anat a molt bon ritme tinguen en compta la boira i la humitat a la carretera, es d'aquell días de humitat i boires que cuan et lleves i veus el día que fa et tornaries al llit, però has quedat amb els companys i com educat que ets t'has de presenta!
Després d'un bon esmorzar en Trias continua de capità, ja sabeu, si voleu que en Trias vagi a ritme deixeu que es posi al davant! :shocked: Només li he fet una petita adelantada amb una recta per que poguessin escoltar com sona la XR, després m'he tornat a posa al darrera per respecte a la gent gran ! . Hem anat fins Banyoles a fer la cerveseta que per sert ens ha convidat en Trias!!
Gràcies amics!
Ens tornem a veure diumenge ( DINAR DE NADAL)

DSC_6084.jpg

DSC_6086.jpg

DSC_6087.jpg

DSC_6081.jpg

DSC_6091.jpg
 
Última edición:
Joan XR:
Tot i que la qualitat de la foto no es molt bona, els teus pneumàtics semblen mostrar que ja t'has acoplat a aquest tros de màquina...

jejeje
 
Toni ens veiem molt i molt aviat! :thumbsup: Peró vine amb moto, no vindrà de fer-li 100 km més!!
 
molt bé Joan l'explicació de la sortida d'avui.Quan m'has adelantat m'has fet un susto que pensaba que passaba en Rossi. Fins diumenge que aviat hi serem perque aquesta setmana sera mes curta.
 

Pos eso, rico, rico el Faisà...., la ruta també.... la companyia...., bueno, farem alguna excepció...., també...

Gràcies, Joan, fins la propera...., Chata... altre dia avisa, ja saps....!!!!
:ignore:
 
Dons aquí fotos de la sortida d'avui! Bona hora de trobada bon tiberi i bon preu!. La ruta curta però guapa! La carretera molt humida i això provoca una mica de tensió amb la conducció!!

DSC_4529.jpg

DSC_4532.jpg

DSC_4533.jpg

DSC_4534.jpg

DSC_4537.jpg

DSC_4538.jpg

DSC_4539.jpg

DSC_4540.jpg

DSC_4542.jpg

DSC_4543.jpg

DSC_4550.jpg

Això es tot per avui, fins demà companys!!:dankk2::thumbsup:
 
Última edición:
Aquest dissabte és l'últim de l'any no festiu! Així que cal fer sortida !! Però a una hora decent, Millor quedar per esmorzar directament i després la ruta.
Diumenge jo no sortida, ja ho tinc compromès en la mesa electoral
index.php
 
Podem quedar a les 9'15 directament al restaurant l'Arbre Sec de Ventalló! Així cadascú es fa la seva ruta fins al restaurant i després fem la ruta junts!
Siiiiii Pere ja sé que per a tu és molt tard, però ja així he de sortir de casa a les 8'30 que per aquesta època ja està bé!!

Que us sembla ??

Podria ser aquesta ruta!

https://goo.gl/maps/yNET4MBsiQG2

 
Última edición:
La ultima del Any, també la podriem fer el 27 neng...! ho dic perque Piki el dissabte no podria venir..., tu mujel tampoco y les demes pot ser tampoco.., el diumenge 27, voldran dinar fora i descarregar-se de familia tocagüevos..., ja direu...
 
Última edición:
Arriba