LCN-Girona…Tardor 2017 !!!

Be nen@s...una vegada mes en Raimon ens portarà la SORT i aquest any segur que toca...., gràcies per organitzar-ho....!
Ha estat un dia diferent, bones carreteres,tant bones que algú les ha volgut abraçar i ho ha fet, amb molt de carinyo i tot....:|, la tornada amb pluja, però la majoria anavem amb modo Lorenzo :D, altres en modo Pànico :rolleyes:... l'esmorçar, acceptabe a la Pedra Negra i el dinar correcte a la Muga de Bellver...,

Us penjo quatre retratus que s'han fet... si algú en te més, que les pengi.


IMG_967027.jpg

IMG_9672.JPG

IMG_9656.JPG

IMG_9657.JPG

IMG_9664.JPG

IMG_9673.JPG


 
Última edición:
Hola mainada! Una altra que ja està a casa!
Lamentate l'ensurt d'en Frontom que per sort ha quedat en això. Recupera't aviat i el proper día darrera de la Susu que s'hi va millor

Un gran dia que la pluja no ha malmès perque ja estem acostumats a tot i més i quatre gotes d'aigua no ens espantaran! Hem compartit ruta, dinar i riures, ... perfecte!
Menció especial per en Siset i des d'aquí una forta abraçada per l'Estrella!! Molts ànims!

Així que dit tot això, a per la propera!!!

 
Bueno nois esperemos que este año la sort nos acompañe despues de tot lo de hoy nos lo merecemos tod@s, Joan cojetelo bien que de estas cosas se aprende, mejora rapit sosi, merci at@ts por la paciencia tot darrera, bon cap de senmana.
 
Bona sortida per carreteres de les meves i de les guapes...Baronia de Rialp, Comiols i Canto !!!
Quan us he deixat a la cruïlla d'Adrall direccio a Solsona ha parat de ploure i a bon ritme he arribat per dinar amb la Mònica a dos quarts de quatre.
Tot molt be, tambe carreteres de les que he fet infinitat de vegades.
Llastima de la caiguda del Joan, tal i com ha anat hem estat de molta sort...
Parlant de sort, l'hem anat a buscar a Sort, el nostre Roadlider segur que tambe ens ha portat per bon cami !!!
I parlant de Roadlider...si em permeteu...
Crec que en grups grans com el d'avui, el Roadlider es qui ha de marcar el ritme...
Si algu no vol i vol anar mes depressa s'avisa abans i qui vulgui correr surt davant.
Els avançaments com el que avui ha enviat al terra al Joan son perillosos. Podien haver caigut mes motos per carambola com el que veiem a les curses, com he dit al principi hem estat de sort.
En fi, es una reflexio ja en fred.
I jo en aquestes carreteres que conec be hauria estat dels de sortir per davant per correr, pero en sortir en grup no ho he fet.
Gracies avui per la vostra companyia, com sempre m'heu fet sentir com a casa encara que no sigui de la casa ;-)
Grans persones, bons amics.
Una abraçada, i a recuperar-se aviat Joan, que no ha estat res per sort !!!
 
Bona sortida per carreteres de les meves i de les guapes...Baronia de Rialp, Comiols i Canto !!!
Quan us he deixat a la cruïlla d'Adrall direccio a Solsona ha parat de ploure i a bon ritme he arribat per dinar amb la Mònica a dos quarts de quatre.
Tot molt be, tambe carreteres de les que he fet infinitat de vegades.
Llastima de la caiguda del Joan, tal i com ha anat hem estat de molta sort...
Parlant de sort, l'hem anat a buscar a Sort, el nostre Roadlider segur que tambe ens ha portat per bon cami !!!
I parlant de Roadlider...si em permeteu...
Crec que en grups grans com el d'avui, el Roadlider es qui ha de marcar el ritme...
Si algu no vol i vol anar mes depressa s'avisa abans i qui vulgui correr surt davant.
Els avançaments com el que avui ha enviat al terra al Joan son perillosos. Podien haver caigut mes motos per carambola com el que veiem a les curses, com he dit al principi hem estat de sort.
En fi, es una reflexio ja en fred.
I jo en aquestes carreteres que conec be hauria estat dels de sortir per davant per correr, pero en sortir en grup no ho he fet.
Gracies avui per la vostra companyia, com sempre m'heu fet sentir com a casa encara que no sigui de la casa ;-)
Grans persones, bons amics.
Una abraçada, i a recuperar-se aviat Joan, que no ha estat res per sort !!!
No puc estar mes en desacord sobre els comentaris de la meva caiguda, de totes les sortida a Sort que jo he anat sempre s'han fet grups recordo l'any passat arribar amb Julio i amb Tony fent bromes, air jo seguia a quatre motos que van avançar abans que jo insinuar que posem en risc a tot el grup dient que podia haver una caida en massa tipus "carambola" per a mi és exagerat, respeto la teva opinió com no pot ser d'una altra manera i et dire el que vaig posar ahir el el WhatsApp jo ahir no vaig dormir bé i no cal buscar excuses vaig agafar la corva con el cul, res mes, una abraçada per tu tambe.
 
Hola nois:
Els de Peralada també vam arribar bé.
Felicitar en Ramon que ens va saber portar molt bé per aquesta ruta tan llarga i plujosa a la tornada.
Estic molt content d'haver tornat a compartir ruta i riures amb vosaltres una altra vegada! I que no faci passar tant de temps en tornar amb vosaltres.
I de la caiguda, res, perquè ja està tot dit, i menys per part meva que apareixo poc per aqui, però hem de reconèixer que:
- Li podia haver passat a qualsevol de nosaltres (anant en moto: qui no reconeix haver tingut un excés de confiança o un despiste?)
- Ens faci recordar que anem en 2 rodes i que som fràgils: PRUDENCIA!
Ànims Joan i a recuperar-te aviat!
Lluis
 
Yo en principi disapta no sortire ya que diumentge tenim que escoltar la cursa de GERUNDONA, val, bona semana que segur será diferent que las demes, a10.
 
Bon dia!!!!

Gràcies Ramón per organitzar altre cop aquesta sortida cap a Sort, va estar molt bé.
Ja tenim el número a casa:excited::D!!!! TOCARÀ ( alguna cosa, hahahahahahahaha)
Molt bona companyia.
I esperem tant en Natxo com jo que en Frontrom tingui bé el dit, va ser un "susto", per SORT res greu.

Ens veiem a la pròxima sortida, SALUT!!!!!
AHHHHH!!!!! JA HEM VOTAT!!!!! ( ehhh! Pere!!!! comque deiem que VOTARIEM!!!!;))
 
2017-gerunda-road_59bbaa7c49d4e.jpg

https://www.elsbandolers.cat/ca/esdeveniments/gerunda/
...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
-
-
-
-
-
-
-
- Ozepe
 
Última edición:
Bones dema sortim una miqueta amb els de BMW figueres.. Algu s apunta??
 
El q volgui a les 8.00 estem al esclat de figueres el de la carretera de olot.
 
Ok cap problema!!!!! Ens veiem dema, soc el amic del Fuentes, je. Je. No se si ho he dit. Mieres sera el esmorzar!!!!!
 
Avui molt divertit tots circulant “al ritme “ ! Semblava que anàvem tots enganxats a la mateixa distància, uns dels altres. Felicitats a tots, així dóna gust anar en grup!

Una mica de boira a primera hora, però que no ha estat molt emprenyadora.
L’esmorzar molt bé! Haurem de parar alguna altra vegada a Can Reixach!

I una gran companyia con sempre, amb el plus que avui hi ha hagut més presencia de nenes

Doncs ja només falten 6 dies per la Treffen!! Ens veiem allà!!

 
...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
-
-
-
-
-
-
- Ozepe
 
Ok cap problema!!!!! Ens veiem dema, soc el amic del Fuentes, je. Je. No se si ho he dit. Mieres sera el esmorzar!!!!!
El mateix que l'hi he dit a l'enricp, finalment varem fer l'última previa de la Treffen 2017, que per raons obvies no varem publicar..., quedem per despres de la propera setmana que tenim la treffen.
fins aviat.
 
...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Joancoach (si voleu eh)
-
-
-
-
-
- Ozepe
 
2017-gerunda-road_59bbaa7c49d4e.jpg

...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Joancoach
-
-
-
-
-
- Ozepe

 
...i tant que et volem Joan, ho passaras bé, disfrutaras avançan als Mossos i com aquets et donen pas a alta velocitat, tindras accés lliure al catering de la cursa i veuras algun culet de tant en tant...t' agradará !
tlq0N440iLSKBKVdjtusY3SnxfsGGbxlC43QINKgiAPedqvr8B-aUNeg8JGEjpAWQomrL259X6Mc2d7U78jY2DEgvUrsv5WdllxX3x8ii1EfX6LCSM9mi2IGXEiY_qKNB3jnuxu88641T6XNH6fAJ31wb7BmhZauGvogAeZwTXD9I3RF6_-AfTGmAvFFZGbUklcj1DkV6xQOHyzCouNmtEKKzgrAD_wtZTPRSpYFtUTnPbieIT8TyJLMqV4K1Z4ZKAyfKdHK4G0yIK4OMKPTxpo5JZHvsKF7_ezLnXW9hxXmtm_AGwcVhVj3xADix2JbXpvtM17LNhZONE37dYhECWivDPTNmcKPQKYwsfH643TeTLgQusPQwn9oWAEfwGyAmNna43uMGB7tS6QJy8c5l0XXiQn9q9qBfedHfUxbHtbZAa6irqJBxoIXwRy64Gs-fm6ByszLTvTADE0TAeX-A9cygAbJy7_uEld1UY3b1i4yCPMckho4BGVr1ueCzP-xmXBpg4A6IKClRqlkdGWql_Ju02ja8Nz86L0MngKvuVWRU8iQwLIbFgfw8zkZyGfr9AyBW4OzJpbnT6fWUDRc7krw4-2IwtrL0rhqmqxyiKYAE9Cd=w413-h619-no

...i a sobre, cobraras !!!​
 
2017-gerunda-road_59bbaa7c49d4e.jpg

...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Joancoach
- Jhonyleft
-
-
-
- Ozepe
 
Josep apunta dos mes (JOAN i GUILLEM ) per la GERUNDA ROAD del 1 de novembre, si es que us va bé que vinguem, sino en s'ho dius.
 
2017-gerunda-road_59bbaa7c49d4e.jpg

...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Joancoach
- Jhonyleft
- Joan Trias
- Guillem Trias
-
- Ozepe

...cullons, 2 dies de treffen i ens enfonsem al fons del pou !!!
 
2017-gerunda-road_59bbaa7c49d4e.jpg

...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Joancoach
- Jhonyleft
- Joan Trias
- Guillem Trias
- Nissimo
- Ozepe

completo !!!
 
Con el fin de desperezarnos de los ritmos estas últimas salidas y para que las ruedas no se queden cuadradas, propongo una ruta clásica:

SÁBADO 28-10-2017

Punto de encuentro: Aquí
Hora de encuentro: 8:20 a.m.
Hora de salida: 8:30 a.m.
Almuerzo: A las 9:15 aprox. en Mieres (La Tina)
Cerveza: Castellfollit de la Roca

Ruta: Por aquí (147 Km)

4lgiut.jpg


Asistentes

1- Nissimo
2- Mon & Norfeu
3- Pere & Piki
4- JesusGs
5- Julio Adventure
6- Quimdolot & Marc
7- Enricp
 
Última edición:
Eppssss!!!
Molt guapa, aquesta ruta!!
Encara no puc confirmar assistència. Tant debò pugui acompanyar-vos!!
Gràcies Nissimo per la proposta

;););)
 
Gràcies Alex por la propuesta, aunque ya sabes que esta semana son las ferias de Girona...

lo confirmo con tiempo..!

PD: Una recomendación yo iria desde vallfogona directamente hacia Sant Joan de les Abadeses, es mas divertido que llegar hasta Ripoll, pues de Ripoll a Sant Joan de les Abadeses es un palo.
 
Gràcies Alex por la propuesta, aunque ya sabes que esta semana son las ferias de Girona...

lo confirmo con tiempo..!

PD: Una recomendación yo iria desde vallfogona directamente hacia Sant Joan de les Abadeses, es mas divertido que llegar hasta Ripoll, pues de Ripoll a Sant Joan de les Abadeses es un palo.

El coll de Santigosa!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Gràcies Alex por la propuesta, aunque ya sabes que esta semana son las ferias de Girona...

lo confirmo con tiempo..!

PD: Una recomendación yo iria desde vallfogona directamente hacia Sant Joan de les Abadeses, es mas divertido que llegar hasta Ripoll, pues de Ripoll a Sant Joan de les Abadeses es un palo.

La carretera de Vallfogona está orientada al sur y por tanto estará seca y divertida. La que tu propones está orientada al norte y estará humeda... :rolleyes:
 
Nissimo
Apunta a dos més per dissabte
Mon & Norfeu

SALUT I BENZINA, NOISSSSS!!
 
Bueno va, despres de consultar amb les altes esferes, ajornem les fires per la tarda vespre, aixi que apunta dos mes...

Pikiland
Pere Deauville

Segueixo pensant que de Ripoll a Sant Joan de les Abadeses es un pal..:D:D:D, igual us espero al trencant de Sant joan de les Abadeses despres d'haver passat per Santigossa, encara que estigui moll...

Pero ja veurem, un dia que en Níssimo propossa una Ruta no l'hi aixafarem...:rolleyes:

o si...? :D:D:D:D:D:D:D:D
 
Arriba