LCN-GIRONA ...viu els colors de la tardor...a peu de carretera !!!

Amb el vostre permís m'afegeixo a l'excursió de demà. Fa molt que no vaig amb vosaltres i això no pot ser! :)

Ens veurem al giratori de l'aeroport. :cheesy:

Facepalm-smiley-animated.gif
 
Bona route nois!!!

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:


unicycle2.jpg
 
Hola,

Nacho també s'apunta a la ruta de demà, a les 8:30 a la glorieta de l'areoport.
Jo no puc venir, ja que m'agraderia...apunteu-lo!!!!!
Bona ruta motars!!!:thumbsup::dankk2:

Bona nit
 
Hola Bona nit,

En Nacho també bé la ruta de demà 8-10-2016.:thumbsup:

Chao!
 
Bona sortida, pocs km però ben macos i entretinguts. Ara, hem compartit ben a gust unes bones viandes amb el corresponent beure i una agradable conversa.
 
Sortida feta amb la meva ruta! :D O sea, el presi s'ha comportat i no m'he la tombat! La ruta clàssica però divertida, abans d'esmorzar la carretera que s'ha fet era humida, algun tram brut i amb terra que ha fet que algú petis un ensurt d'aquells que et fa pujar l'adrenalina:huh:, ha pasat a ser una petita anècdota, afortunadament sense consecuencia. Després d'esmorzar i seguint la ruta prevista, la carretera molt bé amb poc trànsit i molt divertida!!
Sempre es un plaer compartir ruta, menjar i tertúlia un dissadte o cualsevol altre dia!!. Així que ja sabeu, ens trobarem per aquí cuand volgueu!!:cheesy:
:thumbsup::dankk2:
 
Última edición:
Epssss, nen@s, ens ho varem passar molt be, però molta taula , poca moto..., aixó si bon temperatura, bon temps i bona compañia, la ruta be, una mica bruta en algún tram, però acceptable, la meva proposta era la millor..... :D :D

Va, anem per la propera, a qui l'hi toca....?
 
Por sierto macaba que de llegà etto, abei bebido aseite.

7c1d33063db6eee77f28956444fe4960.jpg


Des d'un Lenovo Vive X3
 
Que passa aquiiiiiiiiiiiiiiii No veig sortida per al dissabte !! Si hi ha sortida la meva amiga diu que vindrà !!

ba0bb455cde77ea5bcd69acdf69158f5.jpg

Ara, no penso avançar-la !!
 
Por sierto macaba que de llegà etto, abei bebido aseite.

7c1d33063db6eee77f28956444fe4960.jpg


Des d'un Lenovo Vive X3

49703078cec6a5f5e55222e0a72e4e6e.gif
Vols dir que aquest casc tan estrany anirà bé amb la teva moto !! Amb aquesta visera com aixequis el cap et desnucarás!!

Si l'altre fa soroll, aquest prepara't!!
 
Última edición:
No és ben bé una visera es la pantalla solar que va per fora en els Arai.
El casc està dissenyat per a motos amb poca protecció aerodinàmica.
Provaré amb i sense la "visera" a veure que tal.

Des d'un Lenovo Vive X3
 
Bona tarda, jo sóc de bcn, però si feu algo aquest cap de setmana em vindria amb un amic. Millor anar de ruta amb més gent, que ens agrada coneixer gent nova.
Salut
 
BON DIA, doncs si aquest dissabte tindrem sortida, esmorzar i ruta les posarem aquest vespre. Una matinal sembla ser segons els pronòstics amb bon temps després de tanta humitat . Esteu atens .
 
BON DIA, doncs si aquest dissabte tindrem sortida, esmorzar i ruta les posarem aquest vespre. Una matinal sembla ser segons els pronòstics amb bon temps després de tanta humitat . Esteu atens .

burlaa.gif
No deixo de mirar i no veig la sortida per enlloc !! I demà divendres
01.gif~c200

 
DISSABTE DIA 15-10-2016, SORTIM A FER UN VOLT, per veure si s'han eixugat les carreteres.

Doncs per dissabte ens trobem a les 8'30 per esmorzar a Cala Cristina a Viladamat, AQUI, si primer aqui a esmorzar, després ruta per L' Empordà i Pla de L'estany. Fervestar a Banyoles. Apa doncs anem per feina.

Assistents

01-Jhonyleft
02-Tetssui
03-Pere Deauville, si no plou o be causa de força major..
04-Enricp
05-GesuH2O, nomes a esmorçar
06-Nissimo
07-Ozepe..(?)
08-
10-



Aneu diguen els que sereu que s'ha d'avisar a la Cristina...
 
Última edición por un moderador:
Bones!!!!
Com es presenta el temps per aquest dissabte?
Salut!
Ostres! Perdó ho acabo de llegir més amunt....ok
 
Última edición:
Bon dia!!!!!

Una pregunta :ssst: no em queda clar el lloc on ens hem de trobar, en el mateix restaurant??

Avui síiiii SOLETE!!!:sun_smiley:
 
...ja el vas probar en la CAT1000 ?
9e33588ac81f0d5cc9daf3bb45247655.jpg

Doncs no, va arribar aquest dimarts, ja vaig intentar que me l'enviessin abans però no va ser possible.

Aquest finde no estic, som a Valdepeñas, l'àvia de la dona està xunga i aprofitant el dia de la ejpañolidad hem fet aqüeducte i hem vingut al poble.

Des d'un Lenovo Vive X3
 
Arriba