LCN-GIRONA ...viu els colors de la tardor...a peu de carretera !!!

El grup LCN....de llarg els millors de Girona...!! :cool2: bones rutes i millors tertulies ....:cheesy:som l'hostia
visca el barça ...manque pierda !
 
Molt bona matinal nois!!
Ha estat una sortida 100x100 hivernal

Gràcies a tothom, i en especial a Juanma! ;);)
 
Molt bé amics seguim sumant sortides i un nou company de ruta, en JUANMA, espero que hagi gaudit de la ruta i la companyia, sempre seràs ben rebut, com tot el que s'animi a acompanyar-nos !!
La ruta molt maca i ben buscada, llàstima de la humitat i amb bastants zones gelades, ha fet que sigui una conducció poc relaxada i que a més d'un se li han posat per corvata !!!!


Semblava que no s apuntaria NINGÚ !! Volíem fer-li una brometa al Presi, teòricament ningú havia de apuntar-se fins dijous a vespre !!. No em vaig poder aguantar i em vaig apuntar abans !!
Siiiiiii ja séeee SEMPRE HE PECAT PER IMPACIENT !!
mi-villano-favorito-01.gif



Gràcies amics per compartir ruta i taula !!
 
Última edición:
un bon matí amb gelada inclosa, sort que a La Cona hem agafat suficients calories:D:D

benvingut Juanma, ara ja saps com som de mal parits:cheesy::cheesy:, esperem veure't una altra vegada ;)

gràcies Presi...bé...ara ets el nou Jefe:D..per muntar la sortida, ens ho hem passat de p..a mare...:):)
 
Hey!!!
Disculpeu el retard pero soc nou. Gracies a tots vosaltres. La ruta molt guapa, llastima de la carretera que no estava molt be. Lo millor el bon rotllo que doneu ;)

Juanma
 
Hola Malparits de LacosanostraGirona, que us pesave-ho, que em creia que us perderie-ho aquesta ruta tan ben parida....???, Doncs no, tenia clar que feie-ho la brometa, per aixó vaig amenaçar de tombar-la jo mateix....:D

Llástima del raconets gelats que hi havia en algun tram..., però aixó no ha estat cap impediment veritat, tots sabem el que portem entre cames quan es donen males condicions veritat..., de vegades la tecnologies de les motos no son suficients i ens confiem..., sort que tot va quedar en un ensurt del que segur en Juanma, ha apres i la majoria de nosaltres també...., aixi que, ja poden anar venint inclemències, que nosaltres tenim la lliçó apressa.

Be, crec que ha estat una bona matinal, bon tiberi, una ruta divertida però sense perdre el respecte per la carretera i les condicions i una bona colla d'amics disposats a passar-ho be.

Gràcies a tots per no faltar a la cita i gracies al novato Juanma per la convidada..., la propera serà mes barata... ;)

Ahhh en Xibeca, que ha fet anys..., be ha fet un de mes, dons els altres ja els tenia, ens ha convidat a un bon xupito.. Gràcies Jordi.
 
graciosos.gif
Molt xulo Jordi !! Però massa detallat !! Sempre li dic a la meva dona que fem 400 km a cada sortida i resulta que aqui es veu fins i tot l'estona que estem aturats i la fi de la ruta !! Ara com li explico que vaig arribar a les 6 de la tarda!
 
graciosos.gif
Molt xulo Jordi !! Però massa detallat !! Sempre li dic a la meva dona que fem 400 km a cada sortida i resulta que aqui es veu fins i tot l'estona que estem aturats i la fi de la ruta !! Ara com li explico que vaig arribar a les 6 de la tarda!
Et penses que no fa temps que va a mirar el comptaquilòmetres?
O les meta dades de les fotos del FB...
O truca a la dona de qualsevol altre per preguntar si el seu marit ja ha arribat.
Estàs apanyat si et penses que no fa temps que ho sap.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
graciosos.gif
Molt xulo Jordi !! Però massa detallat !! Sempre li dic a la meva dona que fem 400 km a cada sortida i resulta que aqui es veu fins i tot l'estona que estem aturats i la fi de la ruta !! Ara com li explico que vaig arribar a les 6 de la tarda!

Ja està arreglat, faltava algun detall.
 
Hola, companys !!!

Tenia moltes ganes de tornar a compartir carretera i taula amb vosaltres !!!

La ruta fantàstica, amb el meu estimat Collformic, una carretera que em torna boig, fred (tenia ganes de notar-lo de nou), terra gebrat, paisatges fantàstics, i sí, la carretera un pel perillosa; compartir-ho amb tots vosaltres és un privilegi !!!

Gràcies per ser com sou, aquest és el veritable esperit motero, o al menys jo ho veig així, el que es respira en aquest grup d'amics !!!

Una de les coses que més m'agrada és anar en moto....
Aquest vídeo us agradarà !!!

https://www.youtube.com/watch?v=1aAL4PUFLcA

VSSSSS !!!!!
 
Última edición:
Siiii...Gracies XIbeca i tambe en Juanma que es va convidar al Fervestar!!!
no erem pas pocs!!:cheesy:
 
Nois,h estat miran el video del Marroc de 2015...Quina pasada!
La Nena i jo volem fer ruta per el nord d Espanya.No el coneixen
No se si teniu previst fer-ne alguna a la primavera...
 
gràcies Xibeca pels xupitos;) ......no se com t'ho fas però sempre et tocar pagar quan som una bona colla:D:D...... per molts anys:cheesy:
 
Aquest cop no tocava, va ser iniciativa pròpia.
Però si per aconseguir que siguem una bona colla val la pena.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Demà esmorzar i ruta tranquileta per matar el cuc dels dissabtes moteros...:cheesy:

Trobada 9.30 a Can Cassolesde llagostera (esmorzar i decidim la ruta)

1.- Fontrom
2.- Trias
3.- Julio
4.-.......
5.-......
6.-......

qui mes s'apunta?
 
Demà esmorzar i ruta tranquileta per matar el cuc dels dissabtes moteros...:cheesy:

Trobada 9.30 a Can Cassoles de llagostera (esmorzar i decidim la ruta)

1.- Fontrom
2.- Trias
3.- Julio
4.- Tettsui
5.-......
6.-......

qui mes s'apunta?

Julio, saps que et dic, ... M'APUNTO !! Si ja sé que vaig dir .... si sabeu comptar no compteu amb mi, però com tampoc era una promesa, i el que pensava fer segur que ho podré fer dilluns o dimarts o dimecres o quan sigui, no hi ha res que s'esperi mes que la feina, si no ho fas, demà encara estarà per fer!!
Doncs a les 9'30 en punt Can Cassoles estaré !!
smiley56.gif

 
Última edición:
julio, saps que et dic, ... M'apunto !! Si ja sé que vaig dir .... Si sabeu comptar no compteu amb mi, però com tampoc era una promesa, i el que pensava fer segur que ho podré fer dilluns o dimarts o dimecres o quan sigui, no hi ha res que s'esperi mes que la feina, si no ho fas demà encara estarà per fer!!
Doncs a les 9'30 en punt can cassoles estaré !!
smiley56.gif


els de sempre.....
 
Joooooooo

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Poseu-me el 12+1 a veure si així s'animen els del mig.

Enviado desde mi Lenovo K50-t5 mediante Tapatalk
 
Demà esmorzar i ruta tranquileta per matar el cuc dels dissabtes moteros...:cheesy:

Trobada 9.30 a Can Cassolesde llagostera (esmorzar i decidim la ruta)

1.- Fontrom
2.- Trias
3.- Julio
4.-.Nissimo
5.- Tettsui
12+1 Xibeca
7.-......

qui mes s'apunta?

Xibeca...quedem a les 9 a la cantonada de casa teva amb en Trias
 
Bé !!! Sortida feta ia més m'ha donat temps de clavar les ungles com diu el Presi, és el que té sortir de casa a les meves hores! A l'hivern no està gens malament quedar directes per esmorzar, les carreteres estan molt humides! Durant l'esmorzar hem comentat per fer Romanyà i la carretera de la Ganga, però veient la humitat que hi ha, desistim i cada gall al seu corral !! Així que a més, també m'ha donat temps de fer a casa el que tenia previst !!
Gràcies amics,:dankk2::thumbsup: ni que sigui compartir taula i tertúlia ja val la pena sortir el dissabte !!

I demà més !! Esperem que les carreteres estiguin millor que avui !!
:peace!:
 
Última edición:
molt bé nois:)........ almenys heu matat el cuc i l'heu fet petar:D:D.......tot i que algun s'hagi desdit.......MAMPOOOOOOOOO:cheesy::cheesy::cheesy:....

A la pues, fins demà
;);)
 
cJm0GJL.jpg


MtQm2t4.jpg


ziElJ9J.jpg


vhjwHWh.jpg


s'estava molt bé ...qui no ha vingut s'ho ha perdut jajaja.
 
Doncs bé, a mi m'agrada saber si hi haurà sortida el dissabte com més aviat millor, així ja em comprometo i si algú em crida per el dissabte li he de dir que ho sento però ja estic compromès !!

M'espero 10 minuts i si ningú diu res poso jo la sortida !!
 
Companys...jo dissabte no puc venir :cry:....vaig a Valencia amb l'emi
vagi be la ruta

SISET......ja em pots apuntar pel dia 24..!!!!
:rolleyes2:
 
Ui !!! Han passat els 10 minuts i Ningú diu res !!


Sortida dissabte dia 17


PUNT DE TROBADA: Mas Pi de Verges, es menja bé i barat
HORA: Les 9'15 h,. per esmorzar al mateix punt de trobada. (No cal matinar tant)


RUTA: La posaré més endavant, així no teniu temps de tombar-la
CARITA%2BPREGUNTA%2BGIF.gif
 
Última edición:
Bona tarda nois!!
Dissabte ho tinc complicat per feina
Em fareu dentetes...
;)
 
Arriba