LCN-Girona…Estiu 2017, en busca de l' ombra !!!

Lacosanostra

Curveando
Registrado
4 Oct 2008
Mensajes
2.267
Puntos
113
Ubicación
Girona
7e0b91061164780c311216e752326219o.gif






 
Buff Nens !! Divendres revetlla, ja ho tinc tot a punt barbacoa ..... pa amb tomàquet i la tradicional COCA !! AHHH i una ampolleta de Gramona Imperial amagada només per a mi!!!, :p:p Els altres que beguin Cocacola !!. Així que si algú posa sortida per dissabte i sap comptar que no compti amb mi!!!:rolleyes::rolleyes:
És sant Joan, és a dir el meu Sant i el d'uns quants de per aquí, inclòs tú JOANCOACH.;);)
A més com no podia ser diferent Festa Nacional per a tots els Espanyols, bé per als Catalans també
TgC_emoticon260.gif

Cheers--cheers-champagne-wine-smile.gif
 
Última edición:
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!upload_2017-6-19_21-17-23.jpeg
doncs companys...serà fins la tornada !:)
 
Moltes gracies amics!!!!

Ja estem escalfant motors, no ens queda gaire temps per començar aquest maravellós viatge

Us anirem informant de les nostres aventures!!!

Skål!!!! Salut i benzina!!;);););)
 
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!Ver el archivo adjunto 76562
doncs companys...serà fins la tornada !:)

Moltes gracies amics!!!!

Ja estem escalfant motors, no ens queda gaire temps per començar aquest maravellós viatge

Us anirem informant de les nostres aventures!!!

Skål!!!! Salut i benzina!!;);););)

06603cc36f4c0db1630f98cda3bce82co.gif



...Bon Viatge i millor tornada, julio Adv, Emi, Norfeu, Mon, Jaume I Nuri !!!
 
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!Ver el archivo adjunto 76562
doncs companys...serà fins la tornada !:)
Molta sort amics. Que tingueu bon viatge. Aneu informant. Moltes abraçades
 
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!Ver el archivo adjunto 76562
doncs companys...serà fins la tornada !:)

Molt bon viatge!
 
Epssss...!

Fareu una mica de crònica de cada dia..?, no us emporteu un Ned Boock , d'aquests per connectar-vos.?

Bon Viatge companys, aneu en compte...

A quina hora marxeu el dissabte..?
 
No sé a quina hora sortiran, però si jo fos ells ja sortiria divendres a la nit !!. total tampoc tancaran els ulls
!!
TgC_emoticon08.gif
 
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!Ver el archivo adjunto 76562
doncs companys...serà fins la tornada !:)
Bon viatge nois!!! :cool:
 
Bon dia..
Una petita part d'aquesta gran familia estem recorrent terres Balkàniques..
Està sent un gran viatge i estem gaudin d'uns paissatges espectaculars així mateix d'unes cultures i gent molt diferents a nosaltres q val la pena observar...
A les grans ciutats hi ha una bona barreja entre Europeu i mig asiàtic que les fa interessants..
Avui cap a Mostar i a viure racons d'una història q mai hauria de repetir-se..
Seguirem reportant...
Petons...
 
Molt be, Pep...! bon viatge, aneu amb compte...quan torneu feu una crònica amb fotos i llocs recomanables al apartat corresponent que serà maco entretenir-se i llegir-lo, que aquest viatge el tinc pendent...
 
Nois!!!

Avui hem fet Praga (Txequia) - Cracovia (Polònia)
Les dues, són bones referències pel seus respectius territoris i fan que la pujada per aquesta banda prengui un interès constant!

Demà si podem farem la visita de Auschwitz Birkenau, i les famoses mines de sal

Salut i benzina!!

SKÅL!!!!!;););)
 
Nois!!!

Avui hem fet Praga (Txequia) - Cracovia (Polònia)
Les dues, són bones referències pel seus respectius territoris i fan que la pujada per aquesta banda prengui un interès constant!

Demà si podem farem la visita de Auschwitz Birkenau, i les famoses mines de sal

Salut i benzina!!

SKÅL!!!!!;););)

Gràcies Toni, per anar informant del vostre viatge..., enveja sana es el que sento...i aquest viatge queda pendent, com tants d'altres...

Cuida d'aquesta mainada que t'acompanya... bona ruta...
 
Si algú de per aquí vol sortir aquest dissabte que compti amb mi i com a mínim ja serem 2.!
Aposto per esmorzar al Restaurant el Roure Blanch de MONELLS
MONELL 2.JPG
3969_1.jpg
 
Última edición:
Nois!!!

Avui hem fet Praga (Txequia) - Cracovia (Polònia)
Les dues, són bones referències pel seus respectius territoris i fan que la pujada per aquesta banda prengui un interès constant!

Demà si podem farem la visita de Auschwitz Birkenau, i les famoses mines de sal

Salut i benzina!!

SKÅL!!!!!;););)
IMG-20170627-WA0005.jpg IMG-20170627-WA0009.jpg IMG-20170627-WA0007.jpg
Buff que mal rotllo dóna això !!
Per això s'han fet aquesta
IMG-20170627-WA0020.jpg
TgC_emoticon285.gif
 
Bon dia familia..
Ahir vem fer el trajecte Dubrovnik - Zadar tot per crta...Molt pesat. Molt trànsit pq aquí la màxima és 80 per crta.. El paisatge brutal.
Moguda a l arribada a l.hotel.Uns aptmts q ni tenen recepció ni pkg vigilat...petit caos q es soluciona amb molta ma esquerra i paciència.Zadar.la part vella.molt bonic..
I seguim veient dones guapíssimes. .
Avui cap a Pula..
Seguiren informant..
Pep
 
Bon dia familia..
Ahir vem fer el trajecte Dubrovnik - Zadar tot per crta...Molt pesat. Molt trànsit pq aquí la màxima és 80 per crta.. El paisatge brutal.
Moguda a l arribada a l.hotel.Uns aptmts q ni tenen recepció ni pkg vigilat...petit caos q es soluciona amb molta ma esquerra i paciència.Zadar.la part vella.molt bonic..
I seguim veient dones guapíssimes. .
Avui cap a Pula..
Seguiren informant..
Pep

Molt Be Pep, gràcies per la mini crònica...
 
Be, dissabte la previsió en principi es de pluja......, jo tinc una ruta diferent preparada , però me la guardo per un altre dia ...

Però estaré atent a la ruta i en funció del temps decidiré, no vull semblar un escombriaire anant de groc... :D, amb tots els meus respectes per els escombriaires...
 
Doncs en vistes del temps, que sembla que no serà massa favorable, CANVI DE PLANS!!.
Aprofitaré que L'Asun té festa (A MÉS ,no em recordava que és el meu ANIVERSARI!!!!,)
Per anar a celebrar-ho amb un bon dinar !!.
 
Última edición:
Bon dia familia..
Ahir vem fer el trajecte Dubrovnik - Zadar tot per crta...Molt pesat. Molt trànsit pq aquí la màxima és 80 per crta.. El paisatge brutal.
Moguda a l arribada a l.hotel.Uns aptmts q ni tenen recepció ni pkg vigilat...petit caos q es soluciona amb molta ma esquerra i paciència.Zadar.la part vella.molt bonic..
I seguim veient dones guapíssimes. .
Avui cap a Pula..
Seguiren informant..
Pep
Jajaja dones guapissimes!!! Ara ho entenem tot!!!
Veig que tot va sibre el previst no?
Us seguim. Abraçades
 
Doncs en vistes del temps, que sembla que no serà massa favorable, CANVI DE PLANS!!.
Aprofitaré que L'Asun té festa (A MÉS ,no em recordava que és el meu ANIVERSARI!!!!,)
Per anar a celebrar-ho amb un bon dinar !!.
Dons si ahir vaig celebrar 1 any més, la llàstima és que cada vegada que sumas també hi ha una resta :oops:
20170701_150020.jpg
20170701_150903.jpg
 
Primer son les copes plenes i després les buides!!!
Per molts anys Joan,encara que siguin amb un dia de retard!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Com veieu....La Cosa Nostra Girona no para...;)En Toni Jaume i jo mateix sortim el 24 de matinada direcció Nordkapp....!!!!:excited:
estarem fora 4 semanetes ..11 paisos i mes de 10 mil quilòmetres ..ja anirem informant
Felicitats per avançat a tots els Joans i "juanitos" de la colla....!!!!Ver el archivo adjunto 76562
doncs companys...serà fins la tornada !:)
ARA SÍ QUE HAN POGUT TOCAR la joiosa boleta!!
IMG-20170703-WA0018.jpg
 
Joiosos i al mateix temps envejosos dels nostres amics i companys q han volgut compartir aquest gran moment..
Bravo noi@s..!!
Pep
 
Be, dissabte la previsió en principi es de pluja......, jo tinc una ruta diferent preparada , però me la guardo per un altre dia ...

Però estaré atent a la ruta i en funció del temps decidiré, no vull semblar un escombriaire anant de groc... :D, amb tots els meus respectes per els escombriaires...
Aviam aquesta ruta que tens preparada!!:rolleyes:;)
 
BON DIA NEN@S, encara que una mica tard, donat que estava pendent de la previsió del Temps, us proposo una sortida per demà a veure que us sembla.

DISSABTE 08-07-2017 SORTIDA PER LA SELVA -GUILLERIES,OSSONA,MOIANÈS.....

Lloc de trobada: ROTONDA AEROPORT COSTA BRAVA
Hora de trobada: 8,20 AM
Hora de Sortida: 8,30 AM
Esmorzar : a les 9,15 amp aprox a ELS CORTALS ( Sant Hilari Coll de Ravell)
Fervestar: Coll de Ravell, sobre les 13,30 aprox, depen del que us entretingeu....

Ruta: aquesta https://goo.gl/maps/LeE1FCv1ANt i us poso també la foto..., es una ruta xula, entretinguda i fresqueta..us agradarà, des de el punt de sortida al fervestar uns 192kms... aixi que ja ho sabeu....

ruta 08-07-2017.jpg


ASSISTENTS

1-Pikiland
2-Pere Deauville
3-Tessui
4-Níssimo
5-
6-
7-

Apa, aixó no es matinar ehhh..!, ja direu.


 
Última edición:
Arriba