LCN-Girona…Primavera 2017

Doncs sembla que no podré venir ni a l'esmorzar !! Si no canvien les coses dissabte he de fer de cangur de la meva néta !!
Casc a la neta i tots dos a esmorzar.

S'han d'ensenyar de petits, que de grans costa més

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Apunteu-nos a l'Estrella i a mi.
Si us comprometeu a fer-me dos petonets cada un, us preparo un esmorzar especial, i , que diumenge es en meu cumple.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
Ostres, Doncs ara si que em sap greu no poder anar ... Però està clar que el primer és el primer, si em demanen a mi perquè faci de cangur a la Valentina....... segur que és perquè han acabat totes les opcions !!
TgC_emoticon29.gif

TgC_romantico_43.gif

20170515_153629.jpg
 
Ja m'han aixafat la guitarra !!!
M'ha sortit un compromis ineludible per dissabte i no podrem venir.


Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Cagum l'olla...! jo que ja esmolava les dents... :_(

Be, si no hi ha quorum, no patiu..., la piki i jo ja ens ho montarem..., però la convidada del Siset, si que em sap greu....

Per molts anys SISET...!
 
Apunteu-nos a l'Estrella i a mi.
Si us comprometeu a fer-me dos petonets cada un, us preparo un esmorzar especial, i , que diumenge es en meu cumple.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk

Moooltes felicitats Siset!!!!
Per mooolts anys i moltissims quilometres!!!

;););)
 
Be nen@s, ja se que falten dies, però que us sembla si dissabte matinem una mica.?, qui vulgui i pugui.., es clar..:|

Una sortida de les clàssiques lcngirona..?

SORTIDA LCN GIRONA - DISSABTE DIA 17-06-2017, Anem a veure sortir el sol al cap de creus.

La idea es sortir del kutre a les 4,30 hores per recollir als de rodalies Vilatenim (davant del Decathlon) sobre les 4,55 i tot segit enfilar cap a Roses i Cadaques...per ser al cap de creus a les 6,00 am en punt que surtira el sol a veurens..(qui vulgui pot portar una mica de cafe i xarop en un termo) despres de les fotos de rigor, feriem ruteta i esmorzar i cap a casa aviat, abans no ens enganxi el sol i ens achicharri....

Ruta: la poso però quasi la podeu intuir...

SERÀ AQUESTA https://goo.gl/maps/ZPmTpg4U8gK2



Girona,Medinya,Vilatenim,Roses,Cadaqués,Cap de Creus, Port LLigat,Cadaqués, Port de la Selva, Sant Pere de Roda, Vilajuiga i cap a casa...

LLoc d'esmorçar: EL CAU DE VILAJUIGA

ASSISTENTS

01-Pikiland
02-Pere Deauville
03-
04-
05-
06-

Apa aquesta setmana vaig d'hora perquè ningú em tregui la veu ...:excited:
[/QUO

Bona sortida nois!!

Ens encantaría, es molt xulo estar a Cap de Creus a aquella hora, peró ja estem ultimant detalls!!

Bona route xiquets!!;);););)
 
Cagum l'olla...! jo que ja esmolava les dents... :_(

Be, si no hi ha quorum, no patiu..., la piki i jo ja ens ho montarem..., però la convidada del Siset, si que em sap greu....

Per molts anys SISET...!
Pere, sembla que aquesta setmana la gent no té gaires ganes de matinar !. Això de matinar jo ho evito tant com puc !! És qüestió de gustos
mi-villano-favorito-01.gif
 
Pere ..presi jo ja estic amb la moto carregada i mirant a nortkap .....:excited::excited:
siset per molts anys....!! i guarda'm els cargols que em tocaven:rolleyes:
 
Avui siii!!! ;)Siset per molts anys!! :p Felicitats... espero que triguis molts anys per atrapar-me ho passar-me al davant o_O
 
Siset per molts anys. Disfruta del dia.

Enviado desde mi PRO 5 mediante Tapatalk
 
Avui, per celebrar que he gastat 53 anys del 106 que en penso viura, he pujat al més alt de la meva estimada terra per retre-li homenatge. VISCA L'ALT EMPORDÀ
92c751d86cda6e9f0f421f33cd57b2ad.jpg


Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Moltes gràcies a tots i una forta abraçada.

Enviado desde mi SM-G935F mediante Tapatalk
 
Arriba