LCN-Girona…Tardor 2017 !!!

Nosaltres,en Marc i jo, vindrem directament a Mieres!!
Fins dissabte!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Bones nois!! Nosaltres tambe venim a fer la ruta LA NENA i jooo...
Però quedarem directament a Ca la Tina de Mieres per no baixar a la Republica...Ok?

Ems veiem dema!!
P.d. Algú em pot ensenyar a descarregar les rutes al GPS?

MERCESSS!!!!
 
Boooonesss, avui tinc un sopar de fires i segur que aniré a dormir tard. Tinc ganes de venir demà, que fa molt que no us veig, i si el roadleader Alejandro m'ho permet, vindré cap a les 10 a Can Met per fer la ruta, sense esmorzar.
 
Bones gent!!!!

Ens sap molt de greu de no poder fer la ruta amb vosaltres per demà ens ha sortit un compromís, sorto a fires aquesta nit, si em retiro aviat vindrem a esmorzar, tinc moltes ganes d'estar amb vosaltres....

Gas Gas Gas!!!!!!!:excited:
 
...a primera hora no podré, el sogre reclama una mica d' atenció, pero si veig que arribo al cigaló...allà m'hi presento !!!
...per no interferir en la polémica de ruta per Ripoll o per Santigosa us faig saber que passat el bikers hi ha una carretereta que porta directament al monestir de San Joan de les Abadesses...així no es pot queixar ningú, com diuen els castellers "...finet i pel mig "
 
Con el fin de desperezarnos de los ritmos estas últimas salidas y para que las ruedas no se queden cuadradas, propongo una ruta clásica:

SÁBADO 28-10-2017

Punto de encuentro: Aquí
Hora de encuentro: 8:20 a.m.
Hora de salida: 8:30 a.m.
Almuerzo: A las 9:15 aprox. en Mieres (La Tina)
Cerveza: Castellfollit de la Roca

Ruta: Por aquí (147 Km)

4lgiut.jpg


Asistentes

1- Nissimo
2- Mon & Norfeu
3- Pere & Piki
4- JesusGs
5- Julio Adventure
6- Quimdolot & Marc
7- Enricp
8- Ozepe -al cigaló
 
...a primera hora no podré, el sogre reclama una mica d' atenció, pero si veig que arribo al cigaló...allà m'hi presento !!!
...per no interferir en la polémica de ruta per Ripoll o per Santigosa us faig saber que passat el bikers hi ha una carretereta que porta directament al monestir de San Joan de les Abadesses...així no es pot queixar ningú, com diuen els castellers "...finet i pel mig "

"Con el fin de desperezarnos de los ritmos estas últimas salidas y para que las ruedas no se queden cuadradas" ;)
 
...ha sido una ruta fenomenal, una mañana estupenda y la mejor de las compañias en el aperitivo, poco más se puede pedir en una salida primaveral de Otoño !!!
...gracias Nissi por montarla y por la convidada !!!
...gracies també Jesus si es que has passat comptes amb Nissi !!!
 
Última edición:
Molt bona sortida amb un temps que ni triat hagués estat millor. Una gran celebració d'aniversar; gràcies pel convit i per organitzar l'excursió!
 
Moltes gràcies Nissimo, per la sortida tan ben parida de dissabte!!
El Road Líder ens ha fet gaudir d'un entorn de tardor preciós, per unes carreteres molt moteras! Paisatge molt bonic, temps espectacular, esmorçar víking i aperitiu a la salut dels que han fet un any més!!
Gràcies Nissimo i Gsus, per la convidada!!
Records tb als que no han vingut!!

GENT DE LA COSA NOSTRA, SOU GENIALS!!

SALUT I BENZINA !!!
 
...repetim aquesta cursa que ja varem fer l' any passat i per aquest any ens demanen 8 motos per portar el control i donar suport als Mossos, bé, els experts ja sabeu que s' ha de fer...aproximadament seran uns 1.000 participants i es un dels últims actes de les Fires de Girona.

APUNTATS

- Alex
- Ramon deauville
- Nissimo
- Jhonyleft
- Joan Trias
- Guillem Trias
-
- Ozepe
...Yeeep !!! ...ens continúa mancan una moto per aquest dimecres dia 1, si us voleu guanyar 50€ per gastar-los a Fires aquesta es la teva oportunitat !!!
...us confirmo que la previsió per Dimecres matí es bona, al cap vespre la cosa canviarà:

6f3d922fd038baaf1f84bbaf5b07843eo.gif
 
hola nens!!!
que aquí no había respondit!

Salida genial! La carretera muy transitable, quitado de alguna curva pero por el resto perfecta para ser finales de octubre!
Paisajes dignos de fotografiar con el cambio de estación ya visible.
Qué decir de la compañía! Pues que sois unos picados y unos viciados de la moto!!!! Pero grandes compañeros de ruta!! aunque sea en BMW's! :D

Gracias Alejandro por tu tiempo y dedicación a esta salida y como no al fervestar de cumple!!! :rolleyes:
 
NO CRÒNICA DEL ROAD LEADER, NO FOTOS= NO SALIDA, NO RUTA, NO DESAYUNO EN CA LA TINA TURNER, NOFERVESTAR POR LA PATILLA EN BEGET, GRÀCIAS NISSIMO POR MONTAR LA NO SALIDA DEL SABADO Y POR INVITARNOS A UN FESVERTAR EN COPAGO CON EL GESUSH2O, GRACIAS A LOS DOS....!!!!!

PERO INSISTO, NO FOTO NO SALIDA COÑO...:D:D:D:D
 
NO CRÒNICA DEL ROAD LEADER, NO FOTOS= NO SALIDA, NO RUTA, NO DESAYUNO EN CA LA TINA TURNER, NOFERVESTAR POR LA PATILLA EN BEGET, GRÀCIAS NISSIMO POR MONTAR LA NO SALIDA DEL SABADO Y POR INVITARNOS A UN FESVERTAR EN COPAGO CON EL GESUSH2O, GRACIAS A LOS DOS....!!!!!

PERO INSISTO, NO FOTO NO SALIDA COÑO...:D:D:D:D

Perdone usted por desconocer que hubiese un tiempo tan limitado para escribir la crónica de la salida... :confused:
 
SORTIDA DISSABTE 4 DE NOVEMBRE 2017

Punt de Trobada: Can Cassoles per esmorçar
Hora de trobada: 9:30
Ruta : aquesta : Llagostera-Tossa-SFeliu-Pd'Aro-Romanya-Llagostera-Caldes-Campllog
Ferverstar : Local Social Campllong ... sobre les 13:00h



Llagostera-Tossa-SFeliu-Romanya-Llagostera-Caldes-Campllong.png

ASSISTENTS:
1.- GesuS
2.- Nissimo
3.-Pere Deauville ( si no plou i sempre al derrera d'en Níssimo, mai al davant.)
4.-Enricp
5.-Julio
6.- Johnnyhy
7.- Tetsui ( enllaunat)


Si us ve de gust fer 4 revols i un bon esmorçar, ja us podeu afegir a la festa !!! ;)

V'sss
GesuS :cool:
 
Última edición:
...tot i que m' agradaria jo no podré Jesus, ja porto 2 disabtes saltan-me les meves resposabilitats familiars !!!
...vagi molt be la sortida !
 
Bé.... avui uns quants valents de LCN ( Nissimo, Pere Deauville, Enricp, Julio, Johnnyhy & Mónica, en Tetsui enllaunat i un servidor ) ens em trobat a Can Cassoles per esmorçar... tot desafiant el mal temps... jo pensava que no vindrien pel mal temps... i d'avant de la meva sorpressa s'han presentat tots... i sense taula reservada... sort que en uns minuts ens hem pogut entaular.
Després d'esmorçar a Llagostera
... i rajar de tots el madikitats que no han vingut... e s han vingut a saludar en Trias i l'Izquierdo... tot seguit hem començat ruta cap a Tossa... om ha començat a ploure i hem tingut que anar filant amb molt de carinyo cadascun dels 365 revols... i un cop arribats a Sant Feliu i veient que la tempesta anava a més... en Julio a marxat cap a casa i la resta hem decidit fer el vermut al 245 de S'Agaro... fent una llarga sobretaula tot explicant mil i una anécdotes i cap a les 14h... cada mochuelo a si olivo... després el Presi ja pujarà els retratos... per inmortalitzar aquests moments.
Un altre sortida al sarró... ens veiem a la propera...i merci per haver vingut... valents!!!
V'sss
GesuS:cool:
 
Molt bé Jesús ...!! feia temps que no feiem un can Cassoles i la ruta de la costa ... grande sensei venint a esmorzar;)
a Sant Feliu va caure la del pop ...:undecided: i jo amb les gomes gastades..:oops: era un perill seguir en ruta.. així que cap a casa !
 
Catxis l'olla la pluja! Però si ho heu passat bé, ha imperat el seny i no hi hagut incidents ha estat un bon dia

M'hagués agradat compartir esmorzar amb el mestre Tettsui (i amb els altres també, tot i que ens vam veure dissabte passat), però haurà de ser un altre dia.
 
Burgos???

Jo també per la meseta (Toledo) a la quedada de clasiques de la tardor (aquí otoño...oño)...

(Veure apártat sortides clasiques)...

Tots varem tenir pluja ahir...el Tajo baixava crescudet....

Abraçades mesetaries...!!!

(Jaleu massa...su engreixareu i acabareu en tricks...)
 
Arriba