Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
hola nois
manana tendreis un representante de l'emporda!
8.30 besalu ok
lluis
Hola nois
Uno que ya esta en casa. Como siempre buena ruta y buena compania.
Creo que hay alguna foto [HIGHLIGHT2]Esperando estoy ...[/HIGHLIGHT2]
A10
Bé, com sempre hem gaudit d'una bona matinal de moto, llàstima que la majoria tenien que estar d'hora a casa i només en Lluis i jo hem fet la totalitat de la ruta.
Avui hem tingut convidat sorpresa [HIGHLIGHT2](Òndia quin susto)[/HIGHLIGHT2] l'Alf ens ha acompanyat a esmorzar [HIGHLIGHT2](UF!, menys mal)[/HIGHLIGHT2] !!!
Salut !!!![]()
Ep gent!!
Sortida distreta la d'ahir...
A primera hora, en Jesús no en va tenir prous i va arribar puntual com un tren alemany
Fem camí a Besalú on ja ens esperaven en lluis i l'Alf, que per fi pot tornar a agafar la moto, "con cuidadin", pero ja la torna a agafar :cool2:
Continuem fins a Vallfogona, sempre complint l'horari :cheesy:, i allà ens trobem amb en Pep i la Marta :cheesy::cheesy:
A Vallfogona esmorcem de forma correcte, tot i que algunes opinen que el vi amb vichy no es del tot bo(no hi havia gasosa i van ddemanar vichi a mode de substitut)
A Valllfogona mateix, en Lluisfue procedeix a tombar la ruta d'en Jesus, amb la col·laboració d'en Pep. :cool2::cool2:
La tornada la fem per Vic, Rupit, Amer, i a les Planes d'Hostoles ens separem, en Lluis i en Jesus per Sant Gregori i la resta directes a un bar d'Anglés, a fer la última i cap a casa
Després posaré 4 retrats :tongue:
Un petó! :kiss:
Albur, no mientas cobbadde :angry:... que la tumbada se quedó en conato :rolleyes2:... hicimos la ruta tal como estaba planificada, vosotros hasta les Planes i Lluís i yo hasta St. Gregori... otro día tendré que planificar una ruta con una media más baja ... que vais chafando huevos !!!:cheesy:
Siso, quin ensurt que t'he fotut amb la sorpressa
V'sss:cool2:
GeSus
Bueno, la buena noticia es que el Cabezón la empiece a tocar una mica ya...! M'al.legro Alf, que comenci tot a rutllar...!
També m'al.legro que la sortida hagi anat de be...Salutacions el Lluis fué, que es com les marismes del Guadalquivir...!, gracies per compartir els retratus....!
Acabo de d'arribar de la Ridder's.., tot molt be, molta gent coneguda per allà, L'Omeya i Man de Castelló, En Xavi i la Mei, En Jovisan, Pather,Roses i respectives i en.... ara no m'enrrecordo..., si tenia una GS i va venir alguna vegada amb nosaltres, vaig veure també a l'Ozepe i Tuchi ...i per suposat al Alministrador..!
El ritme dels de Korbera, es infernal...Quin Estresss...., però vaig seguir-los be....( perque anaven parant,)
Bons minyons El Rioja, El Brett.on, El Ppiraña, El Fhoenix, que l'hi ha petat la moto i ha hagut de cridar al Raac, a veure que será...) en Pere, En Jonhnyhy, l'Elisanda, uns amics dels de ...Y los e Valencia que...? en Paco y More.., be una colla que hi van...
La tornada l'hem fet diferent que la anada, a Tremp ens hem separat i jo he anat tot solet per Sort, Port del canto, La seu, La Molina, Riipoll, Vallfogona, Olot, Besaluí, Girona..., he arribat xop com un ànek , però content...!
Ara us penjare uns retratus...!
[HIGHLIGHT2]Albur, no mientas cobbadde :angry:... que la tumbada se quedó en conato :rolleyes2:... hicimos la ruta tal como estaba planificada[/HIGHLIGHT2], vosotros hasta les Planes i Lluís i yo hasta St. Gregori... otro día tendré que planificar una ruta con una media más baja ... que vais chafando huevos !!!:cheesy:
Siso, quin ensurt que t'he fotut amb la sorpressa
GeSus
Per cert Dimecres i Dijous estarem a Caldes de Malavella, Albur prepara algo que vamos pa allá a comer...!!
Pep
:d:dbueno, la buena noticia es que el cabezón la empiece a tocar una mica ya...! M'al.legro alf, que comenci tot a rutllar...!
també m'al.legro que la sortida hagi anat de be...salutacions el lluis fué, que es com les marismes del guadalquivir...!, gracies per compartir els retratus....!
Acabo de d'arribar de la ridder's.., tot molt be, molta gent coneguda per allà, l'omeya i man de castelló, en xavi i la mei, en jovisan, pather,roses i respectives i en.... Ara no m'enrrecordo..., si tenia una gs i va venir alguna vegada amb nosaltres, vaig veure també a l'ozepe i tuchi ...i per suposat al alministrador..!
el ritme dels de korbera, es infernal...quin estresss...., però vaig seguir-los be....( perque anaven parant, :d:d:d)
bons minyons el rioja, el brett.on, el ppiraña, el fhoenix, que l'hi ha petat la moto i ha hagut de cridar al raac, a veure que será...) en pere, en jonhnyhy, l'elisanda, uns amics dels de ...y los e valencia que...? En paco y more.., be una colla que hi van...
La tornada l'hem fet diferent que la anada, a tremp ens hem separat i jo he anat tot solet per sort, port del canto, la seu, la molina, riipoll, vallfogona, olot, besaluí, girona..., he arribat xop com un ànek , però content...!
Ara us penjare uns retratus...!
No miento. La ruta fue tumbada en toda regla. Es más, se llegó al acuerdo de ruta alternativa pasando por Manlleu y Sant Pere de Torelló. Que luego tú no te aclarases, ni con el mapa ni con el GPS y te equivocaras y nos llevaras más o menos por donde estaba marcada al principio y nosotros para no dejarte solo a tu suerte te siguiéramos, es otra cosa :cool2::cool2::cheesy::cheesyque ya explicarás pa que tienes el GPS ese tan molón si luego te montas la bolsa sobredeposito y te imprimes el mapa :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
)
Un beso! :kiss:
Eh pájaro que yo llevaba a la señora y pa un dia que viene.... en acabando Rupit se mareo, al igual vamos de bautizo, je je...!!!
Pep
[HIGHLIGHT2]ME CREO NAAAAA!!!!![/HIGHLIGHT2]
Como es tradición, en estos casos se usa el silogismo NO FOTOS= NO SALIDA. :cool2:
Si,si ... [HIGHLIGHT2]yo solo me despisté en una redonda[/HIGHLIGHT2] :rolleyes2: ... no como otros, :lipsrsealed: que nos haceis pasar varias veces por la misma ...:tongue:
Siiiihhhhhhh!!!:ssst:... lo del mapa es por que el GPS es de pega... que pareces nuevo !!! :cheesy:
GeSus
Bueno, la buena noticia es que el Cabezón la empiece a tocar una mica ya...! M'al.legro Alf, que comenci tot a rutllar...!
També m'al.legro que la sortida hagi anat de be...Salutacions el Lluis fué, que es com les marismes del Guadalquivir...!, gracies per compartir els retratus....!
Acabo de d'arribar de la Ridder's.., tot molt be, molta gent coneguda per allà, L'Omeya i Man de Castelló, En Xavi i la Mei, En Jovisan, Pather,Roses i respectives i en.... ara no m'enrrecordo..., si tenia una GS i va venir alguna vegada amb nosaltres, vaig veure també a l'Ozepe i Tuchi ...i per suposat al Alministrador..!
El ritme dels de Korbera, es infernal...Quin Estresss...., però vaig seguir-los be....( perque anaven parant,)
Bons minyons El Rioja, El Brett.on, El Ppiraña, El Fhoenix, que l'hi ha petat la moto i ha hagut de cridar al Raac, a veure que será...) en Pere, En Jonhnyhy, l'Elisanda, uns amics dels de ...Y los e Valencia que...? en Paco y More.., be una colla que hi van...
La tornada l'hem fet diferent que la anada, a Tremp ens hem separat i jo he anat tot solet per Sort, Port del canto, La seu, La Molina, Riipoll, Vallfogona, Olot, Besaluí, Girona..., he arribat xop com un ànek , però content...!
[HIGHLIGHT2]Ara us penjare uns retratus...![/HIGHLIGHT2]
Si,si ... yo solo me despisté en una redonda :rolleyes2: ... no como otros, :lipsrsealed: que nos haceis pasar varias veces por la misma ...:tongue:
Siiiihhhhhhh!!!:ssst:... [HIGHLIGHT2]lo del mapa es por que el GPS es de pega[/HIGHLIGHT2]... que pareces nuevo !!! :cheesy:
GeSus
[HIGHLIGHT2]ME CREO NAAAAA!!!!![/HIGHLIGHT2]
Como es tradición, en estos casos se usa el silogismo NO FOTOS= NO SALIDA. :cool2:
De eso nada maco... tenías que haber dejado la C-17 antes de Vic para ir por Manlleu y Roda de Ter, no bajar hasta Gurb, coger la C-25 (eix) y luego equivocarte en la rotonda
Ehhh.[HIGHLIGHT2]Santo Tomás Te voy a llamar[/HIGHLIGHT2], SICARIO y a ti tambien Niño Gesús....! aqui estan las pruebas....! aunque con mobil , pero pruebas, son..y son válidas, valeeee...?![]()
Y AQUÍ aqui el enlace del resto...! las de la noche de copas, estava mu escuro to...! :rolleyes2:
bonas nois, wais las fotos de formigal pere, ya pasaremos la salida a segovia en cuanto pueda, nos hemos divertido mucho, un saludo companys y feliz diada.![]()
D'acord, val ... m'ho crec !
Gràcies per les fotos. Aquest Rioja és un canyero. La teva tornada guapa i com deu mana. Com van el pneumàtics de la KGTLloret, Quants km hi portes?
Salut!
Bonas nois, Wais las fotos de Formigal Pere, ya pasaremos la salida a Segovia en cuanto pueda, nos hemos divertido mucho, un saludo companys y feliz diada.![]()
Siso, la Paula cada dia está més guapa...! :shocked:
Gracies per compartir aquestes fotos moteres i una mica mes...! :rolleyes2:
De res Pere, ja saps que l'últim que voldria és posar-te en un compromís!
De totes maneres em sorprèn que d'una vintena de components, tan pocs hàgim comentat quelcom. Ho tenim cardat :embarassed:
En fi, si he de callar ja ho direu, ..., sempre ens quedaran les motos (o el Barça que, per cert, tampoc hi era)!
De res Pere, ja saps que l'últim que voldria és posar-te en un compromís!
De totes maneres em sorprèn que d'una vintena de components, [HIGHLIGHT2]tan pocs hàgim comentat quelcom[/HIGHLIGHT2]. Ho tenim cardat :embarassed:
En fi, si he de callar ja ho direu, ..., sempre ens quedaran les motos (o el Barça que, per cert, tampoc hi era)!