GIRONA - LCN (Sortides Octubre 2012)

Caunto tiempo hace que no vas als Cortals, Albur...?, no t'has fijao que hay un par de afoticos delante de la puerta..? Pos creetelo hombre y si no, pues te vienes un dia Cuyón..., a ver si crecen estos nenes de la colla de una ves....! ;)

a4xtofxcuaayjob.jpg

Eeeehhh?? Que me estás contando?? Con esa cara me has dejao...​

Soy al único que al clicar la foto de los güevos le sale esto?:

fotohuevos.png

Un beso! :kiss:​

Última edición:
Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics! :D:D

2010-10-16-Jaca%2520%2528VI%2520KDD%2520MT%2529_20.jpg

[HIGHLIGHT2]Jejejejeje, ahora ya he descubierto como es posible que tengáis tanto dinero, jejejejejeje [/HIGHLIGHT2] :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Si no gastáis naaaaa, ni en ruedas, oiga!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Ep nois..!!

una vegada em vàreu portar a esmorzar prop del pantà de Sau, era aquell dia que uns anàvem per lo "marró" i altres per lo "negre"...!!

Pregunta: nom del restaurant i si teniu telèfon, vull portar la dona el Dissabte al matí que és l'unic dia que tinc festa del pont..

Evidentment esteu convidats a companyar-nos, ja ens podriem trobar allà i així no us fem esperar pel camí..!!

Apa qui vulgui ja te pla pel dissabte..!!

A10

Pep

P.D. per cert la tornada per pista encimentada cap a Rupit i després hi ha la variant de pujar a Tavertet també per pista encimentada i el fervestar ja veuriem...!!!

Ep nois..!!

una vegada em vàreu portar a esmorzar prop del pantà de Sau, era aquell dia que uns anàvem per lo "marró" i altres per lo "negre"...!!

Pregunta: nom del restaurant i si teniu telèfon, vull portar la dona el Dissabte al matí que és l'unic dia que tinc festa del pont..

Evidentment esteu convidats a companyar-nos, ja ens podriem trobar allà i així no us fem esperar pel camí..!!

A10

Pep

P.D. per cert la tornada per pista encimentada cap a Rupit i després hi ha la variant de pujar a Tavertet també per pista encimentada i el fervestar ja veuriem...!!!

Pep, Santuari El Coll, crec que vols dir , es pasa per un trencant que hi ha entre Ossor i Sant Hilari, també es hostal per dormir el telefon es 972190191 te plana web www.hostaldelcoll.net.

Salut

Pep, Santuari El Coll, crec que vols dir , es pasa per un trencant que hi ha entre Ossor i Sant Hilari, també es hostal per dormir el telefon es 972190191 te plana web www.hostaldelcoll.net.

Salut

No Padrí era ben a la vora de la Presa de Sau, el dia que et van envolicar la KGT 1300 amb una cinta estranya un personatge ben stimat per tots nosaltres, y hasta aquí puedo leer..!!( com l'1,2,3....)

Pep

No Padrí era ben a la vora de la Presa de Sau, el dia que et van envolicar la KGT 1300 amb una cinta estranya un personatge ben stimat per tots nosaltres, y hasta aquí puedo leer..!!( com l'1,2,3....)

Pep

Cert, ara ho recordo..!!!!!, un poli sense gaire feina hem va embolicar la moto......busco les fotos....! la ruta la va fer en Siso i en panotxa...crec recordar

A ver Santo Tomas, prueba ahora...! ;)

Ahora, sí, melón...tantos años de foro y vamos a tener que enseñarte a poner enlaces en las fotos :D:D:D:D:D:D

Viendoos en las fotos, uno se da cuenta de lo que significa en toda su magnitud la expresión "belleza distraída " :D:D:D:D:D:D menos mal que por suerte pusiste las fotos pequeñas y los daños en las pantallas y las retinas son menores :D:D:D:D:D

Un beso! :kiss:

Ep nois..!!

A10

Pep

Ep Pep!

Quins bons records de la ruta, jejejejeje
entrepantans2010012.jpg

entrepantans2010016.jpg

entrepantans2010025.jpg

entrepantans2010033.jpg

M'agradaría molt repetir-la aquesta, i acompanyar-vos en l'esmorçar, però sent en dissabte me's imposible, ja saps, la cançó de sempre, que si nens, que si la dona treballa, ...

Que us ho passeu molt be, i ja ens veurem!

Un petó! :kiss:

Última edición:
Los únicos valientes somos el padrino y el nen...?

No me lo puedo creer..!!

Tots fent calers, casun l'olla...!!!!!

Pep

Hola tothom!

Be, especialment a n'en Jesús que avui se'ns ha fet un xic més vell ;) Felicitats!

Com està la reparació de la GS ? "Plica algu"

És veritat, ho he vist en un altre foro però no pensava que fos ell..!!

PER MOLTS ANYS NEN JESÚS...!!!!

Pep

Per molts anys Jesusito;), com esta la Gs?:huh:
Pep, aquest cap de setmana res de moto:(, toca familia:tongue:

Moltes gràcies per les Felicitacions !!! :kiss:

Pel que fa a la GS, en RamonDV ja te reparat el subxassis ( estava una mica tort i valia la pena recuperar-ho, ja que els 4 ferros s'en van a més de 2.000€ ) i els plàstics estan a punt de pintar ... aviso que faig canvi de loock
:rolleyes2:... pel que fa a MC la moto està pràcticament ficada en una capsa de cartró i estan esperant les peces d'Alemanya, ja que ara per reduir costos no més tenen les peces més comuns en estock, de moment crec que per la LCN ja tindré la moto, pero la Kdda me l'han fotut en l'aire... de tota manera en Ramon m'ha ofert la Aprilia 850 per si no arribem a temps !!!

Salut !!!

;)

Última edición:
Ep gent!!
Pos nada...FELICIDADES A LOS DOS!!!

314c7ly.jpg

Un beso! :kiss:​

Felicidades Alejandro, ya me invitarás en Roses, je je...!!

Que pases un buen dia..!!

Pep

Per molts anys Jesusito;), com esta la Gs?:huh:
Pep, aquest cap de setmana res de moto:(, toca familia:tongue:

I el temps no pinta gaire bé..!!

Si s'arregle poder canvïí de destí, he vist un corriol que va de Vidrà a Les Presses que tot i estret te molt bona pinta, igual surto a cremar rodes amb el 205..!!

Pep

Si s'arregle poder canvïí de destí, he vist un corriol que va de Vidrà a Les Presses que tot i estret te molt bona pinta, igual surto a cremar rodes amb el 205..!!

Pep
...es una pista cimentada Pep, els corriols son per les cabres ! ...:D

...em sumo a la convidada que faran el NISSI i el JESSY !
...moltes FELICITATS a tots 2 !

...els de Telefónica han instalat una nova linea al barri i m' han deixat 3 dies sense internete...GRRRRR!

Niño Gesús, recuerda que M&C pone a nuestra disposición dos escooters BMW, una la tengo reservada para mi, pero la otra la podrias tambien llevar tu..., tu mateix ..:rolleyes2:

PD: Me alegro que se vaya solucionando y que la Gs que como nueva o mehor...! :lipsrsealed:..., a ver de que color la pintas ehhh...! no me seas Xoni....!

Niño Gesús, recuerda que M&C pone a nuestra disposición dos escooters BMW, una la tengo reservada para mi, pero la otra la podrias tambien llevar tu..., tu mateix ..:rolleyes2:

PD: Me alegro que se vaya solucionando y que la Gs que como nueva o mehor...! :lipsrsealed:..., a ver de que color la pintas ehhh...! no me seas Xoni....!

Des de que salió en el 2010, esta pintada me ha en encantado !!!
:cheesy:

ClickHandler.ashx

Oido cocina ... tenemos plan B y C ... scooters BMW y Aprilia !!!
;)

Última edición:
Atrás