Francesc RT
Allá vamos
Ramón, ja te explicare el dels ocells UI,UI,UI axi podeu acabar tirant tan de les gomes:embarassed:No es un problema de pelas company, es de cuyons y temps que son catalans y del ......., jajajajaj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
Ramón, ja te explicare el dels ocells UI,UI,UI axi podeu acabar tirant tan de les gomes:embarassed:No es un problema de pelas company, es de cuyons y temps que son catalans y del ......., jajajajaj![]()
Caunto tiempo hace que no vas als Cortals, Albur...?, no t'has fijao que hay un par de afoticos delante de la puerta..? Pos creetelo hombre y si no, pues te vienes un dia Cuyón..., a ver si crecen estos nenes de la colla de una ves....!![]()
Albur, creu-t'ho! Jo vaig intentar seguir-los i oita com me van quedar els pneumàtics!
![]()
![]()
Eeeehhh?? Que me estás contando?? Con esa cara me has dejao...
[HIGHLIGHT2]Soy al único que al clicar la foto de los güevos le sale esto?:[/HIGHLIGHT2]
![]()
Un beso! :kiss:
![]()
Eeeehhh?? Que me estás contando?? Con esa cara me has dejao...
Soy al único que al clicar la foto de los güevos le sale esto?:
![]()
Ep nois..!!
una vegada em vàreu portar a esmorzar prop del pantà de Sau, era aquell dia que uns anàvem per lo "marró" i altres per lo "negre"...!!
Pregunta: nom del restaurant i si teniu telèfon, vull portar la dona el Dissabte al matí que és l'unic dia que tinc festa del pont..
Evidentment esteu convidats a companyar-nos, ja ens podriem trobar allà i així no us fem esperar pel camí..!!
Apa qui vulgui ja te pla pel dissabte..!!
A10
Pep
P.D. per cert la tornada per pista encimentada cap a Rupit i després hi ha la variant de pujar a Tavertet també per pista encimentada i el fervestar ja veuriem...!!!
Pep, Santuari El Coll, crec que vols dir , es pasa per un trencant que hi ha entre Ossor i Sant Hilari, també es hostal per dormir el telefon es 972190191 te plana web www.hostaldelcoll.net.
Salut
No Padrí era ben a la vora de la Presa de Sau, el dia que et van envolicar la KGT 1300 amb una cinta estranya un personatge ben stimat per tots nosaltres, y hasta aquí puedo leer..!!( com l'1,2,3....)
Pep
A ver Santo Tomas, prueba ahora...!![]()
Ep nois..!!
una vegada em vàreu portar a esmorzar prop del pantà de Sau, era aquell dia que uns anàvem per lo "marró" i altres per lo "negre"...!!
Pregunta: nom del restaurant i si teniu telèfon, vull portar la dona el Dissabte al matí que és l'unic dia que tinc festa del pont..
Evidentment esteu convidats a companyar-nos, ja ens podriem trobar allà i així no us fem esperar pel camí..!!
Apa qui vulgui ja te pla pel dissabte..!!
A10
Pep
P.D. per cert la tornada per pista encimentada cap a Rupit i després hi ha la variant de pujar a Tavertet també per pista encimentada i el fervestar ja veuriem...!!!
hola tothom!
Be, especialment a n'en jesús que avui se'ns ha fet un xic més vellfelicitats!
Com està la reparació de la gs ? "plica algu"
Per molts anys Jesusito, com esta la Gs?:huh:
Pep, aquest cap de setmana res de moto, toca familia:tongue:
...es una pista cimentada Pep, els corriols son per les cabres ! ...Si s'arregle poder canvïí de destí, he vist un corriol que va de Vidrà a Les Presses que tot i estret te molt bona pinta, igual surto a cremar rodes amb el 205..!!
Pep
Ep gent!!
Pos nada...FELICIDADES A LOS DOS!!!
![]()
Felicitats Nissimo, [HIGHLIGHT2]dema te porto la mochilla, fins dema companys[/HIGHLIGHT2].
Que no Ramón que te mires el blog...!
Muchísimas gracias por vuestras felicitaciones :cheesy::cheesy:
Niño Gesús, recuerda que M&C pone a nuestra disposición dos escooters BMW, una la tengo reservada para mi, pero la otra la podrias tambien llevar tu..., tu mateix ..:rolleyes2:
PD: Me alegro que se vaya solucionando y que la Gs que como nueva o mehor...! :lipsrsealed:..., a ver de que color la pintas ehhh...! no me seas Xoni....!