Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
XATA, nosaltres no podem venir a la arrosada a Can Muni, amb sap greu, doncs tenim compromís familiar, espero que us vagi molt bé.
TRIAS
Ahir va ser un dia ple d'emocions, apart d'una cámara nova que em donarà molta feina entendre-la la meva senyora i uns amics em vàren regalar una exposició de fotografía en un centre cultural del barri, 50 fotos, una per cada any. Si algú baixa a Barna ho podrá veure a l'Espai Alchemika, carrer Pare Claret al costat del DIR Maragall..:cheesy: :cheesy:
Enhorabona altra volta! Tal com diem per aquí, no foto = no càmera
Hauries de dir els dies de l'exposició, si és obert algun dissabte o diumenge, i l'horari. Que aviat munto una matinal "xava" !![]()
Malhauradament sols està obert de Dilluns a Divendres, és una pena i tampoc queda massa be dir-ho però està molt ben parida i la cámara practicament és una pro..
Encara no sé pujar fotos al post, n'he d'apendre..!!
Pep
i dissabte què? Vinga pringats que això sembla un funeral! :undecided:
Epppp!!!!!!!..........va a ser que tu no.....:cheesy::cheesy:....tu la pringas....:cheesy::cheesy:
Prost!!!!!!
[HIGHLIGHT2]xivato!![/HIGHLIGHT2]:cheesy::cheesy:![]()
Fins el 31, de dilluns a divendres..Primero, Gracias por la Felicitaciones a la Pubilla.... y si la Presi-Pubilla..., pues también sabe mandar....
Ara el carné SISO, pero primero la Sele....:cheesy:
Enhorabona PEP pels anys i pel regal.....! fins a quin dia fan l'expo..?
Gràcies a tots, us dec la convidada..!!:cheesy: :cheesy:
Eppps nois...! crec que dissabte plourà...![]()
Ei Xata en el meu cas la cosa està així:
El 31 de maig la Mirta (la meva filla) fa 18 anys i l'1 tenim festa familiar.
El 2 jo segur que vinc (si, apunta'm en ferm) però a la Muntsa millor que l'esborris, potser a última hora s'anima però ara mateix no es vol pas comprometre amb re més.
Felicitats per lo de dilluns![]()
Ostres, acabo de veure que fas un viatge per celebrar els 50 anys, mmmm .... haguéssim pogut parlar-ne i preparar-ne un nosaltres![]()
[HIGHLIGHT2]XATA[/HIGHLIGHT2], al final no podrem venir a l´arrossada...:lipsrsealed::lipsrsealed:
Salut
...descansi en pau en Georges !
...Xata, a mí l' arroç, encara que sigui black, m' agrada molt, pero molt i molt, i per aixó em sap mes greu no poder acompanyar-vos. Vagi be la festassa arrosera !
De segur que en podrem preparar més..
A més marxo amb la competencia i no sé......:undecided:
Pep
Bonas nois, Xata no he dit res fins ara per si podiam o no venir a la clasica arrosada que fas cada any, dons me la perdere :embarassed:que os valli be, merci a10.![]()
Competència???
A les terres de ponent a menjar kargols..!!:cheesy::cheesy:
Bonas nois veix que no ha sortit ningu, aquet temps ons despista, Yo dema viatjare fins a Sta Maria del Corcoll a fer la clasica cursa de btt del Cabrerest, y camvi de montura duran un mati que crec que sera bo, vale dons que dema sigui bo per tots, A10 Y BON CAP DE SEMANA.
[HIGHLIGHT2]pd. Pere a nat be el soport de la KGT.?[/HIGHLIGHT2]