LCN GIRONA - GENER 2014- Anem a fer un volt..?

...estic per robar-li la moto al nen per aquesta off !!! ...
dubitatif.gif

Ep !!! aquí la tenim ... Ruta ON ...jo ja vindré esmorzat de casa, ja que a La Vajol arribarem sobre les 11h i jo cap a les 12h tindré que marxar cap a casa.

e76p.jpg

Animeu-vos !!!:cheesy:

Ei bon dia !

Ja m'agradaria venir ja però es que porto un refredat que .... atxiiiiis !
:(

Proposta de sortida en moto dissabte 08/02/2014 ;)

Es una mica diferent a les que fem, en principi es una sortida apta per a GS, però podem fer un combinat i anar-hi tots.

La idea es la següent... :huh:

Punt de trobada: Estació de servei d'Avinyonet (veure mapa)
Hora: 9:00AM
Ruta: Avinyonet-Cistella-Terrades-Darnius-Maçanet de Cabrenys

...a partir d'aquí podem fer dos equips:

01.-Mode Off

Ruta: De Maçanet de Cabrenys agafem una pista, apte per a turismes, d'uns 12km que ens dura a la Mare de Deu de les Salines i d'allà a dalt de la muntanya més alta de l'Alt Empordà, el Moixer.(1440m)
Vàrem anar fa quinze dies a caminar i vaig poder comprovar que es pot pujar sense cap mena de problema, es un mirador impressionant.
Baixarem a Coll de Pou, antic pas dels exiliats a la guerra civil, i tornarem per la part de la Catalunya Nord, una pista de baixada d'uns 8km. Un cop feta la pista tot carretera fins a Les Illes i d'allà al monument a Lluís Companys i tornem a saltar a Catalunya.

Veure Ruta Mode Off

02.-Mode On

Ruta:
Fins a Maçanet de Cabrenys podem anar tots junt, a partir d'aquí es podria anar a Coustoges-La Forge-Arles Sur Tech-Ceret i Monument a Companys.
Podríem quedar al restaurant de la Manrella (veure mapa) i explicar-nos les "batalletes" :)
I si no quedem a La Manrella anem directes a Peralada a fer una copeta de cava.
Si algú s'anima en un moment li preparo la ruta pel GPS.

Pel tema de l'esmorzar, si algú coneix algun restaurant a Maçanet de Cabrenys, podem esmorzar junts, i si no, els Off podem fer un entrepà dalt del cim, amb cafè i una mica de vi. :D

Au, ja tenim tema de que parlar fins dissabte...salut! ;)

Som:
01.-Panotxa (Off)
02.-Despertaferro (Off)
03.-JesúsGS (On)

Ep !!! aquí la tenim ... Ruta ON[HIGHLIGHT2] ...jo ja vindré esmorzat de casa, ja que a La Vajol arribarem sobre les 11h[/HIGHLIGHT2] i jo cap a les 12h tindré que marxar cap a casa.
Animeu-vos !!!:cheesy:

Ep Jesús en principi la idea es esmorzar a Maçanet de Cabrenys els dos grups. :huh:

Companys,

Si no plou gaire, m'apunto a la ruta ON de demà, amb en Jesús, en Pere, si es decideix, i qui sigui.

Panotxa, a l'enllaç que has posat de l'estació de servei d'Avinyonet de Puigventós no sé veure cap gasolinera. :embarassed:

Doncs efectivament, no havent-hi res de nou, demà a les 09:00 seré a la gasolinera d'Avinyonet. Irem a esmorzar a Demasiadolímpiodecabritos i després improvitzaré una ruta ON de tornada. Amb el temps d'avui ni la pista del Moixer ni el pas de la Manrella han de ser practicables per una moto que no perdi el nom arrossegant-se pels fangars.

Fins demà,

Doncs efectivament, no havent-hi res de nou, demà a les 09:00 seré a la gasolinera d'Avinyonet. Irem a esmorzar a Demasiadolímpiodecabritos i després improvitzaré una ruta ON de tornada. Amb el temps d'avui ni la pista del Moixer ni el pas de la Manrella han de ser practicables per una moto que no perdi el nom arrossegant-se pels fangars.

Fins demà,

Baja, quina sort, en Jesus em feia patir, tot sol per aquestes carreteres de ON

Rebut Xata, Siso ja m' explicaràs demà lo de la Baixada d' Alou!!!

Menys mal que finalment esteu treient el nas!!!

Ens veiem demà!!!

Salut!!!

Ep, veient el tema de la meteo demà esmorzem tranquil·lament a Maçanet de Cabrenys i decidim que fem.

METEO MAÇANET DE CABRENYS

Opcions de tornada:

01.-Maçanet/Ceret/Monument a Companys (amb el que ha plogut, no és aconsellable el tram de pista que hi ha deu semblar un piscina)
02.-Maçanet/Prats de Mollo/Coll d'Ares/Beget/Oix...
03.-Maçanet/La Junquera/Cantallops...

...i aquesta ruta off, quedarà pendent aviam si aconseguim més quòrum de GS. :cry:

Salut! ;)

Efectivament la costa és d'Alou i un alou fa referencia a una relació de propietat de l'edat mitjana.

No sé quina és la història d'en Siso, però quan jo voltava per Llagostera hi havia un lloc que en dèiem la fin del món on s'hi anava a les nits a festejar dins el cotxe.

Per cert, algú pot dir-me on és l'estació de servei d'Avinyonet? És dins el poble?

La gasolinera és a la rotonda del mateix encreuament, Figueres-Besalú-Avinyonet.

Quedem allà, però cap a quarts de nou passaré pel kutre. Si hi sou tu i en Pere, farem pàtria gironina.

Fins llavors,

Efectivament la costa és d'Alou i un alou fa referencia a una relació de propietat de l'edat mitjana.

No sé quina és la història d'en Siso, però quan jo voltava per Llagostera hi havia un lloc que en dèiem la fin del món on s'hi anava a les nits a festejar dins el cotxe.

Per cert, algú pot dir-me on és l'estació de servei d'Avinyonet? És dins el poble?

Ep Ricard la Benzinera es aquí:

http://goo.gl/maps/A3RLJ

...fins demà! ;)

Nota: He trucat a La Quadra i fins a les 10:15' no fan esmorzars calents, si arribem abans haurem d'esmorzar embotits.

La gasolinera és a la rotonda del mateix encreuament, Figueres-Besalú-Avinyonet.

Quedem allà, però cap a quarts de nou passaré pel kutre. Si hi sou tu i en Pere, farem pàtria gironina.

Fins llavors,

Molt bé Siso. Si quan passi per Medinyà us veig, n'hi paro. Quarts són 2?

...aquesta tarda a desmontar el caballet i canviar-li el liquid hidraúlic, que ultimament li costa de pujar a la 1ª. Si algú esta aborrit i vol aprendre ja sap a on soc !
...pero no vingueu en colla que no tindré prous cervessetas !!!
2bierres.gif

Ozepe, vagi be el bricomotomania!

Això de que li costa pujar el cavallet... mmmmmhhhh, vols dir que no t'has engreixat una mica? :)

Gràcies per l'oferiment, i si sobra algun cargol directe a la cassola. ;)

Ep quatre ratlles de la ruta d'avui.

Puntualment ens hem trobat a la benzinera d'Avinyonet en Siso, Ricard, Despertaferro, Jesús i jo. Les carreteres estaven molles, la temperatura molt agradable i gens de vent.
En arribar a Maçanet de Cabrenys hem anat a veure l'inici de pista, que amb bon criteri hem decidit que farem un altre dia que no hagi plogut ...o sigui que queda pendent!
Hem anat a esmorzar a La Quadra, hem esperat una estona a que obrin la cuina per poder menjar quelcom calent, tot i que alhora de demanar gairebé tots hem demanat fred. El Siso ja ens posarà alguna foto.
Al final hem anat al cim del Puig Neulós, feia temps que ho tenia pendent i la veritat es que val molt i molt la pena, una carretereta que puja des de El Pertús i serpenteja cap amunt per dins la vegetació ...guapa, guapa.
Dalt del cim quatre fotos de rigor, la vista impressionant de l'Empordà, el Roselló, el Vallespir, el Canigó ...arreu on miro veig Catalunya!
Tornada fent infinitat de carreteretes per l'Empordà i cap a casa, un mica tard, avui hem arribat a les 15:00, be el Jesús no, que després d'esmorzar a fet un..."jo vaig passant" :)

Puig Neulós
1920x1080_zps6adcb9fa.jpg~original

Canigó
P1050096_zps3cdfc9db.jpg~original

Cap de Creus i l'Empordà
P1050091_zps8e9f3dcd.jpg~original

Nota: Avui hem trobat a faltar els acudits del Pere. :cry:

Al final hem anat al cim del Puig Neulós, feia temps que ho tenia pendent i la veritat es que val molt i molt la pena, una carretereta que puja des de El Pertús i serpenteja cap amunt per dins la vegetació ...guapa, guapa.

...i estaba oberta la carretera o us heu enpassat la tanca ?
...l' ultima vegada que ho vaig intentar estaba així:
CIMG0568.JPG

...per tornar-hi !

Ha estat una gran sortida, les vistes des del Puigneulós impressionants.

Ozepé, sembla que hem tingut molta sort amb la tanca oberta, perquè és habitual trobar-la baixada.

Si senyor, sortida de les maques. Bona volta, bona conversa, fantàstic Puig Neulós (també havia trobat tancat en dos ocasions anteriors) i tornada que penso rescatar del gps per saber per on hem passat.

La meva dotzena:

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_01.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_02.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_03.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_04.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_05.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_06.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_07.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_08.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_09.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_10.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_11.JPG

2014-02-08-Puig%2520Neul%25C3%25B3s_12.JPG

Salut!

Veig que m'he perdut una sortida molt maca però amb el refredat que portava no em venia gens de gust de venir :(

Al proper Puig Neulòs ... vinc !

M'ha fet gràcia veure el senyal del vèrtex geodèsic, aquests dies n'estem veient molts ;)

Us deixo testimoni de la volteta que he fet aquest matí amb la MBX ... en la que m'he creuat amb dues relíquies : Yamaha RD350 i un SEAT 1600 !!!:shocked:

Avui tot i no fer molt de sol, m'he trobat un asfalt sec, que convidava a anar a ritme :cheesy:... dintre de les possibilitats de la petita 75cc !!! :rolleyes2:

Espero que us agradi i us animi a sortir més en moto !!!:tongue:

[video=youtube_share;LikE2m9tj2E]http://youtu.be/LikE2m9tj2E[/video]

Salut !!! :cool2:

Bonas nois, segons lo parlat en la reunio del dijous, farem la calsotada LCN el proxim mes de Març y el dia sera el 9, diumentge, feo el que pugui la posada en el foro, merci y comenseo a dir qui vindra, ya dire el preu y la ruta en dicho foro, a10.

Atrás