LCN Girona Calçotada 9 de Març de 2014

Lacosanostra

Curveando
CALÇOTADA LCN - DIUMENGE 9 DE MARÇ

Punt de trobada : El Carril de Llagostera a les 10:30h (qui vulgui esmorzar ... que vingui abans)

Preu : 28$

Restaurant : Arcada de Fares ( San Ferriol )

2014-03-09-Cal%25C3%25A7ot%2520Fares_01.JPG

Llista d'inscrits:

1.- Ramon DV$ i Sra.
2.- El nen Jesus ( només ruta ... ha de treballar a la tarda !!! ) :angry:
3.- Capità Siso
4.- Joan Trias i Sra.
5.- J. Rodríguez i Sra.
6.- Xata i Sra.
7.- Capità Spock
8.- Panotxa, Montse i l'Àngel
9.- Pere Deauville
10.-Ra- mon
11.-Jhonny + MDR
12.-Pather

Provisionals :

-Turri

Última edición:
Apunta'm que jo soc dels de la ceba o, si és el cas, dels del calçot! :)

Heyyy, nois esta molt fred la calsotada no!!, be dons SR. Lacosanostra apunteo a Sr. Trias y Sra., merci y anims;)

¿...hi ha menu alternatiu per als que no li agradin els calçots ? ...
calsots-133x300.jpg

Aquest supòsit, Josep, està mancat de sentit. No existeix persona, ni humana, ni inhumana, a qui no li agradin els calçots.
Si algú hi ha de reticent en vers aquesta, la més popular de les espècies del gènere "allium", es, de ben segur, per què no ha tingut la oportunitat de tastar-la en un clima de confortabilitat emocional, equilibri gustatiu i actitud emocional receptora. Res que no es pugui corregir amb una mica de temps, i amb un resultat plenament satisfactori, garantit.

Consulto l'agenda i dic quelcom el diumenge a la Romàntica, que el mes de Març ens toca "ballar" molt..!!

Pep

Aquest supòsit, Josep, està mancat de sentit. No existeix persona, ni humana, ni inhumana, a qui no li agradin els calçots.
Si algú hi ha de reticent en vers aquesta, la més popular de les espècies del gènere "allium", es, de ben segur, per què no ha tingut la oportunitat de tastar-la en un clima de confortabilitat emocional, equilibri gustatiu i actitud emocional receptora. Res que no es pugui corregir amb una mica de temps, i amb un resultat plenament satisfactori, garantit.
...mecreoná; Xata ! ... de mi et pots esperar qualsevol cosa, com que les gambes tampoc és el meu plat preferit, les ostres em donen arcades i els cargols fàstic. Jo sóc de cullera, un bon plat de fabada, un bon arròs a la cassola o un esplèndid "cocido maragato" em fan feliç, tota la resta l'hi deixo als esnobs!
calccedilotada_zpsf35dee93.png

Última edición:
Ya, però estas segur de gaudir d'un clima de confortabilitat emocional, equilibri gustatiu i actitud emocional receptora, cada cop que et poses davant d'uns bons calçots ?

TALLER-RELAJACION.jpg

Última edición:
Bonas Sr. LACOSANOSTRA, podeo apuntar al Sr. J.Rodriguez y Sra., y si no recordo malament en Xata crec que tambe, vale dons dit aixo, bona senmana per tots.

Ep, atenent l'encàrrec dels organitzadors, s'ha publicat la ruta i s'ha modificat el lloc de partida. Salut !

Ramon, malauradament no podré venir al dinar :cry: , ja que em toca treballar a la tarda :angry:, però vindré a esmorzar i faré part de la ruta. ;)

Salut !!!:cool2:

Ramón, que m'acabo de trobar els calçots per terra. Te'ls torno a posar aquí al damunt.

Per cert, diuen que els va descobrir un tal Xat de Benaiges cap a finals del IXX al plantar les cebes "encalçades", es a dir ben colgades de terra per fer romandre la tija a recer del sol, del sol de dalt, no pas del sol de sota.

Ramon, ho sento però aquesta calçotada me la perdré, que vagin bé les cebetas:)

Ramon, jo aquesta vegada tampoc podré venir. :cry:
Que vagi molt bé.

Estic de baixa per problemes en una cama, ja estic molt millor però encara no tinc prou mobilitat.

Fins a la propera !

Pues uno que se apunta .... Si no puedo hacer la ruta (x motivos de resaca del día anterior....)voy pal restaurante vía directa..

Atrás