LCN Girona - Febrer 2014 - Anem a fer un volt?

Bé, un que ja ha arribat a acasa i està a punt d'anar a la feina ... aquest matí ens ho hem passat de conya amb la ruta que ens ha preparat en Pere, ... el Restaurant de Vallfogona (Mr Bikers) ara té nova direcció i hem fet un esmorzar BBB ... per acabar un campari al Caliu de Medinyà, on ens esperava en Turri... amb la seva tradicional copa de cava.

Salut !!!:cool2:

PD: Xata ets un MADIKITA !!!:tongue:

Bé, un que ja ha arribat a acasa i està a punt d'anar a la feina ... aquest matí ens ho hem passat de conya amb la ruta que ens ha preparat en Pere, ... el Restaurant de Vallfogona (Mr Bikers) ara té nova direcció i hem fet un esmorzar BBB ... per acabar un campari al Caliu de Medinyà, on ens esperava en Turri... amb la seva tradicional copa de cava.

Salut !!!:cool2:

PD: Xata ets un MADIKITA !!!:tongue:

+1

...hola a tots !
...per aquest Dissabte 22 de Març vaig quedar amb el Director d' aquest hotel per fer una visita de comprovació de les instal.lacions. Si os sembla be, podem quedar per esmorçar al Carril de Llagostera a les 9,30hs., despres fem la visita exhaustiva a l' hotel i acabem fent un Sant Grau, i aperitiu al Termic de Caldes:

Dia: Dissabte 22
Lloc de trobada: 9,00hs al Bycentury
Esmorçar: El Carril de Llagostera a las 9,30hs.

...ja os podeu anar apuntant !

1
2
3
4
5
6
7
8
9
- ...jo vinc.

slide_1.jpg

...hola a tots !
...per aquest Dissabte 22 de Març vaig quedar amb el Director d' aquest hotel per fer una visita de comprovació de les instal.lacions. Si os sembla be, podem quedar per esmorçar al Carril de Llagostera a les 9,30hs., despres fem la visita exhaustiva a l' hotel i acabem fent un Sant Grau, i aperitiu al Termic de Caldes:

Dia: Dissabte 22
Lloc de trobada: 9,00hs al Bycentury
Esmorçar: El Carril de Llagostera a las 9,30hs.

...ja os podeu anar apuntant !

1.- Ozep
2.- Xata H2O
3.- GeSusH2O
4
5
6
7
8
9

slide_1.jpg

Llista actualitzada ...;)

PD: Xata, si, és l'Eden Roc ... a Port Salvi en Sant Feliu ... la palmera és la del jardí del Xalet d'en Mompo ... :tongue:

Última edición:
Llista actualitzada ...;)

PD: Xata, si, --------------... a Port Salvi en Sant Feliu ... la palmera és la del jardí del Xalet d'en Mompo ... :tongue:
...ok, Jesus, pero tampoc calia donar tantes pistes si en Xata ja ho tenia mig ubicat...
vil-palmier.gif
:D:D:lipsrsealed:
...suposo que vosaltres de dret al Carril, oi ?

Ep, jo també aniré directe a Llagostera ... però continuo dient que a Can Cassoles s'ermorza millor que al Carril ... i a millor preu :undecided:...quina mania amb el Carril !!!:angry:

PD: Xata, si no vols tants detalls ... un altre dia no preguntis ... :tongue:

Bon dia a tothom!

FELICITATS A TOTS ELS JOSEP'S, PEP'S, JEP'S, PEPETA'S, PEPI'S, etc, etc, etc.

Salut & benzina

TRIAS I MARIA

Bueno pues uno k va..estare en LLagostera, y mas si acabais en mi pueblo en Caldes Al Thermic, pero ozepe no se si tienes hablado con el Padi dueño del Thermic, este si lo pides nos prepara unas tapas bien.si quereis ya se lo pregunto.
Queda saber cncertar el lugar de almuerzo, Carril,o Can casolas.

...nou ratdar de tram entre Cassá i Llagostera.
...entrará en funcionament a finals de Març i ja estan muntades les plataformes per ubicar-los, una a la rotonda de sortida de Cassá i l' altra abans de la rotonda de sortida cap a Romanyá, i controlaran el transit direcció mar. Las vaig veure Dimarts pasat.
...teniu en compte també que no sempre es sanciona per anar depresa, heu de saber que circular per sota el cinquanta per cent de la velocitat establerta també és sancionable i com que tindrá lector de matriculas també podrá sancionar per manca de ITV o assegurança.

Avui l'hi vist. Es maco, i espero que tothom s'assabenti per que no recapti ni sol euro.

Ara be, hi ha un aspecte que no m'acaba de quadrar;

Suposem que vaig a la velocitat legal, que m'entra un pixera de collons i paro almarge, descarrego, me la expolso, i torno a circular. I ¡ai las!, resulta que tot just quan passo detector de sortida, aquest determina que he passat el tram a menys de la meitat de la velocitat legal permesa.

Em fotran una multa per pixaner ?, i si es així, perquè en els múltiples caganers del pessebre els deixen tranquils?

Home! Jo tenia el pla de, un cop passat el primer radar de Cassà, anar a tot hòstia i parar a l'Alzina a fer el toc per a rebaixar la mitjana de velocitat.

Ara m'estàs dient que si anant a una velocitat normal, pares a l'Alzina a dinar, et multaran per lent?

Aquest dissabte -potser i si s'aclareix l'esmorzar- faig un ell.

Salut!

I una tercera qüestió:

Com que som un grup de gent viatgera i viatjada us proposo un petit joc pel gaudi dels insomnes.

Aquest vespre publicaré una foto i una pista sobre la mateixa. Es tracta de identificar el poble a on ha estat feta.

Home! Jo tenia el pla de, un cop passat el primer radar de Cassà, anar a tot hòstia i parar a l'Alzina a fer el toc per a rebaixar la mitjana de velocitat.

Ara m'estàs dient que si anant a una velocitat normal, pares a l'Alzina a dinar, et multaran per lent?

Aquest dissabte -potser i si s'aclareix l'esmorzar- faig un ell.

Home, si ja te la foten per pixar, imaginat si fas el dinar, pixes, i petes la xerradeta. T'empaperen i et porten, directe, a Figueres.

Jo. de tu, faria dejuni.

Salut!

Home, si ja te la foten per pixar, imaginat si fas el dinar, pixes, i petes la xerradeta. T'empaperen i et porten, directe, a Figueres.

Jo. de tu, faria dejuni.

Salut![/QUOTE]

Ozepe que dices de tema Thermix??

Manifiestate.. k si no este tipo no tendra na preparadoooo..

Enca em deixava un altre qüestió;

M'acabo de fer, just en aquest moment, soci de ple dret, de l'CNA (en anglès).

Mira que soc patxorra, però es que em treuen de pollaguera.

Última edición:
Enca em deixava un altre qüestió;

M'acabo de fer, just en aquest moment, soci de ple dret, da l'CNA (en anglès).

Mira que soc patxorra, però es que em treuen de pollaguera.

Vinga! Dels mil de nous, només me'n falten 998 per conèixer!

Muy buena Despertaferro.. pero como las tapas solo las hace los Domingo.. pué ná pá ké lo sepaiii

Hola nois, sobre la sortida del dia 22 disabta, es el hotel que en de mirar per la treffen?, dons mirare si puc venir dema confirmare, a10.

Muy buena Despertaferro.. pero como las tapas solo las hace los Domingo.. pué ná pá ké lo sepaiii
...pos si no hay tapas nos tomamos la birra ná más ! ...
2bierres.gif

...tampoc m' agrada gaire tenir compromisos marcats per que si despres no pots cumplir quedas malament y no vull qu' en Sebastia es gasti un paston en tapes i se las hagi de menjar.

Atrás