LCN-GIRONA Maig 2014 - Anem a fer un Vol ?

Epsss...!

Cabesson , podrias haber aprovechao pa hacerte una redcucción de testa....! joer.....!!!!

M'alegro que tot hagi anat be..., ens dues setmanes o tres muntes alguna sortida...., que pot ser coincidirà amb l'arròs de KLONG

Epsss...!

Alpero Joan, enveja sana que tinc, m'ho vaig perdre, però en un mes y mitg m'en hi vaig jo..., espero no trobar tanta neu...i segur que amb els motocultors vostres vare-ho passar per ves a saber on...:huh:, Gràcies per compartir les fotos, molt guays....!

Eppss...!

Niño GeSusH2O..., que tambien me gustan tu foticos, gràcies per compartir..., ha de ser macu anar als Picos de Europa....! però hem triaré la companyia.....:D

Julius, que el Chata, tiene otra amoto... un motocultor de esos que se llevan ahora con agua y todo...!

Nissimo, apuntat estas a la Reunió i Sopar...! otro guadiana, como el Sicario...!

Pather, seras bienvenido però tendras que hacer algo para que te aceptemos en este grupillo de murris...te explicaremos la normas de aceptación, que pasan por pagarte algun Fervestar entre otras.

Bueno, pues nos vemos demà, espero poder llegar a tiempo...que como he dicho en otro medio de comunicación, operan a la mama mañana..

8+1+1-1=9 de momento a la reunión.

Última edición:
ELS ALPS
lxbt.jpg

Última edición:
Pere.. k sois las hermanitas descalzas para aceptar a la gente.. ju ju

Las birras cap prublema makus..

Pere ... que tot surti bé ..! ;)
Xata ... enhorabona i per fi tens moto de veritat :D
Jesus guapes les fotos :)
Ramón ... espero veure't aviat ;)
vagi bé la reunió...i la tecera edat que ???
records per a tots

Julio, ja tinc ganes de que tornis...una abraçada!!!

Nois després de fer més de 2500km la setmana passada pels Picos d' Europa, demà aniré a fer un vol en bici amb la MDR.

Salut!!!

Ei titus!!

Diumenge al mati sortirem a fer una volteta...de moment som jo, el vecino i posiblement l'Enricp. Si algu mes s'anima q ho digui...el plan es anar a esmorçar per la costa, s'accepten suggerencies, jejejeje

Ja direu, o no!

Ei titus!!

Diumenge al mati sortirem a fer una volteta...de moment som jo, el vecino i posiblement l'Enricp. Si algu mes s'anima q ho digui...el plan es anar a esmorçar per la costa, s'accepten suggerencies, jejejeje

Ja direu, o no!

Sicario, pon ligar de salida,hora, ruta i lugar de desayuno.... a ver si me puedo escapar...i alguien tambien..., claro...

Sicario, pon ligar de salida,hora, ruta i lugar de desayuno.... a ver si me puedo escapar...i alguien tambien..., claro...

Ok, a ver... Se sale de la Bicentury a las 09:15 hora zulu, rulamos a Banyoles; almorzamos en la Tina sobre las 09:40, subimos hasta Olot, volvemos hasta Besalu, i por la ruta pintoresca de Crespia hasta casita. Fervestar en mi casa o la del vecino...
De momento, fijos somos el vecino y yo, el Enricp y el presi estan por confirmar. Alguna mas hace intencion?

Quitando el madrugón que me voy a tener que pegar me apunto para mañana...;)

Lista pa mañana:
- El feo del Albur
- El ganster del vecino
- El pequeño del Enricp
- El lento del Nissimo
- El rajao del Presi? Jejeje
- Espacio para su publicidad

Joer, para ser una salida por la costa ... os vais mu palinterior ...:shocked: mañana tengo lio a primera hora, quizás me quedará tiempo para ir a espantar a algún despistao por la carretera de Tossa con la MBX a mediodía :cheesy:... que vaya bien ;)... y el celador que cumpla ... y no se escaqueen :rolleyes2:... y el combaleciente que se reponga rápido.:kiss:

Saludos !!! ;)

PD: recordatorio para los que tienen la moto llena de telarañas ... la primera pa bajo y el resto para arriba :tongue:... eso si la bicha dice de arrrancar!!! :D

Última edición:
La sortida d'ahir no passarà a la història per la quantitat de corbes, ni per la quantitat de quilometres...però pot ser si passa pel tamany de la rajada que va incloure a tot aquell que no va apareixer :D:D:D:D i no us vull explicar com va anar el tema després de caure la primera ampolla de ratafia...:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed:

És el que té ca La Tina Turner, és una aposta segura :cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Us paso quatre fotos del que va donar de si la sortida d'ahir, que va ser un puja i baixa a Mieres.

IMG_0101_zps2f208d76.jpg

IMG_0102_zps4cdbe553.jpg

IMG_0103_zps456f172d.jpg

IMG_0105_zps83ccf889.jpg

IMG_0106_zps4b61f9fa.jpg

IMG_0107_zps634e80f8.jpg

Última edición:
Vale ara si que m'ho crec....

Be, la mama ja va cap a Casa avui mateix....! per tant en principi estic una mica mes lliure per disabte o diumenge....!

Alguna suggerència......?

Pere desitjo que hagi anat tot bé i me n'alegro que ja estigui a casa:).Ara a cuidar-la. Dissabte i diumenge, de moment, res de moto:undecided:

Encara estic esperan la teva proposta de la setmana pasada!!:embarassed: M'alegra que la la mama estigui be!! Mama nomes ia una i és de L'unica dona que et pots fiar!!;)

:embarassed:

Es veritat... Testaraso, ho sento, però ja vaig dir que la mama va adavant de tot...!

Avui he anat a donar-los el dinar, el papa deauville tambien chunguito..., ja explica pocs chistes aixi que se m'acaba el repertori...

Espero que disabte una escapadeta, pot ser si, no...?

Jo aquest finde res de moto... que he tingut una patinada amb la scoopy i estic magullat...parò tranquils...mala hierba nunca muere!!!

Cuideu-vos i rwcords!!!

Jo aquest finde res de moto... que he tingut una patinada amb la scoopy i estic magullat...parò tranquils...mala hierba nunca muere!!!

Cuideu-vos i rwcords!!!
Nen, que fots patinant amb la Scoopy!!! :shocked: Espero que estiguis bé i et recuperis aviat :)

VVVsss...

:embarassed:

Es veritat... Testaraso, ho sento, però ja vaig dir que la mama va adavant de tot...!

Avui he anat a donar-los el dinar, el papa deauville tambien chunguito..., ja explica pocs chistes aixi que se m'acaba el repertori...

Espero que disabte una escapadeta, pot ser si, no...?

Veien las fotos del Albur, entren ganas d'anar a ca la Tina, tambe penso am el Restaurant la corva, fa poc vam estar i penso amb las costelles que estaban de mort:playful: Bueno tu mateix ja diras!!

Jesus, mira que t'ho he dit, no vagis amb aquest bitxo que és molta màquina per a tu:D:D, cuida't nen;)

Jesús! Que amb l'Scoopy la maneta de l'esquerra no és l'embragatge ... és el fre!

Bé, me n'alegro de que no hagi estat greu.

Aquest finde estic per altres menesters.

Salut!

Jesús! Que amb l'Scoopy la maneta de l'esquerra no és l'embragatge ... és el fre!

Bé, me n'alegro de que no hagi estat greu.

Aquest finde estic per altres menesters.

Salut!

Per sort...ja que no costa gaire trencar- se algun os...he estat de sort...gràcies pel teu interés.

Salut!!!

Cuideu-vos i rwcords!!!
...ves rumian a comprar-te una armilla d' aquestas tan xulas que porten els de moto-cros per anar amb la Scoopy !!! ...
smscooter.gif

...sigui lleu i a fer bondat Jesus.

Atrás