LCN Girona. Escapada Loteria de Sort 10/10/2015

RAMON DEAUVILLE

Curveando
Registrado
5 Dic 2009
Mensajes
1.428
Puntos
83
Ubicación
Girona
Salida del MES el SÁBADO 10/10/2015 NOS VAMOS A SORT A BUSCAR LOTERIA

Hola nois, pues eso.., quien quiera venir de ruta, haremos una pequeña excursión hasta Sort donde compraremos la Loteria como cada año, los que quieran venir que se apunten y los que no puedan o no quieran, que me envien un privi que les enviaré un nº de cuenta para que me hagan el ingreso de la loteria que quieran, el útimo dia para realizar la transfusión seria el Jueves 9 hasta las 24,00 horas, pues el viernes 9 iré a sacar los $ al banco. ( el que no haga transfusión, no tendrá loteria ).

El Plan es el siguiente,

Hora de Salida: 7,30 am
Lugar: Gasolinera de la republica, en la autovia de Banyoles ( para los de Figueres i/o rodalies) a les 7,45 am en la gasolinera de Besalú
Desayuno: Estacion ruta del Ferro
Comida: Entre la Seo y Puigcerda
Fervestar: Mister Biker

ASISTENTES

01-Raimon Deauville
02-Frontom
03-Tettsui
04-Julio ADV
05-Pep GS
06-Pere Deauville
07-Pikiland
08-LLuisFue
09-Alfredo el Cabesón
10-Oscar 750
11-Nissimo
12-Pere GS
12+1-Jaume X
14+



Ale, os podeis ir manifestanto, que iré actualizando la lista.

Salu2.
 
Última edición:
Salida del MES el SÁBADO 10/10/2015 NOS VAMOS A SORT A BUSCAR LOTERIA


Fervestar: Mister Biker

...tá tancat, Ramon ! ...
hostal-verd2.0.jpg
 
Ramón también veo muy justito ir a comer a casa! Hay mucha cola para coger la lotería!. El año pasado nos quedamos a comer por el camino!










Ni morreando a la bruixa nos tocó nada!!
 
Última edición:
Esta todo controlat, company, lo se que esta tancat el biker hace un any, es para relleno el comentarlo, jajajja:D
 
Jo ja confirmaré. de pujar ens trobaríem a Sant Joan Abadesses per esmorzar..

Pep
 
El nois:
Vaig super liat , però aquesta no me la perdo, ja ho sabeu!
A les 7.45 a Besalu!
Lluis
 
Raimon apúntame, no voy a transfusionar nada, pués nada es lo que, como es mi costumbre, voy a jugar (en 60 años llevo ganados unos cuantos miles de euros a la loteria a base de no jugar nunca nada).
Pero si quiero salir el sábado y la ruta me gusta, y la compañía también.

Raimon pots apuntar-me, no faré cap transfusió de res, doncs res es el que acostumo a jugar (desprès de 60 anys ja hi guanyat uns quants milers d'euros a la loteria amb la tècnica de no jugar mai res)
Però si vull sortir el dissabte i la ruta m'agrada, i els companys també.


Nota; Con objeto de limar asperezas y servir como ejemplo más allá de la Matarraña i hasta el Atlántico y la frontera Lusa, apuesto por la immersión inversa

Nota: per tal de llimar arestes i servir d'exemple més enllà de la Matarranya i fins l'Atlàntic i la frontera Lusa, opto per la immersió inversa

articulo-7.jpg
 
Última edición:
Ramón también veo muy justito ir a comer a casa! Hay mucha cola para coger la lotería!. El año pasado nos quedamos a comer por el camino!










Ni morreando a la bruixa nos tocó nada!!

Aquesta vegada l'hi claves les ungles.Per provar no es perd res..., es clar que tendre no la trobaras...:cool2:, i hi han coses que mes val que no es dobleguin...:cool2:
 
Última edición:
Així m'agrada quants mes millor! Esmorzar a la ruta del ferro, és el desviament que es va cap Ogassa!:tongue:

PD: Si ni fos de cartró segur que li clavaria les ungles!!!:D:D
 
Ep hora d'arribada a Sant Joan per esmorzar..?

Q vinc de l'eixample i tinc una estona...:D

Pep
 
Pep a las 8'10! Ruta del ferro! Encara que crec que és masa aviat per esmorzar! :undecided:
Potser seria millor al restaurant La corva!
 
Fins i tot la corva tambe molt aviat...!
Pero on digui el primo, es el que mana estara be...
Lligueu be per connectar amb en Pep..!:(
 
Bon dia tingueu..

A mí m'és igual matinar però saber ón esmorzo estaria bé i sobretot l'hora, m'agafa lluny i he de programar la sortida..

Ja direu..

Pep
 
Bon dia nois, el almorsar lo farem en la Molier en mig del pople, ya estarem a la wait per em Pep, tens rao Tettsui masa aviat en la ruta del ferro, a10.
 
Calculando......

Salida de Besalú 7,45 h... Por on passem pels tunels o per vallfogona...?

Opció 1- Tunels, sobre les 8,20 o 8,30 h mes o menys a Ripoll per recollir en Pep a la cruilla per encarar cap a Campdevanol...., esmorçar a La Molière sobre les 9,20 o 9,30 hores.

Opcció 2-Vallfogona, sobre les 8,35 o 8,40 h mes o menys a Ripoll a recollir en Pep a la cruilla per encarar cap a Campdevanol..., esmorçar a la Molière sobre les 9,25 o 9,35 hores...


Per dinar a la tornada, se d'un lloc abans de la Seu d'Urgell, altament recomanable...ho busco i us dic...
 
Hola Buenos días amigos de la Cosa Nostra, soy Doc y seguramente tendré el placer de conducir la caravana del amor Buti-Cosa Nostra del día 17/10/2015, la ruta definitiva es este link de Google

maps:
https://goo.gl/maps/EXfiup7McZE2



Mapa:

Ruta Germanor definitiva 17-10-2015.jpg


El Presi Rethane dispone el Track de la ruta para los navegadores, el que este interesado que se ponga en contacto con él (le puede enviar un privado)y lo facilitara.

Saludos a todos y nos vemos pronto.
 
Vale me parece bien, la ruta sera mejor por los tuneles, el ristorant de la Bordeta tambien correcto, divendres reservem que sera mes segur, merci.;)
 
..........Rainon.. apuntame a la salida de Sort, a ver si aguanto tantos km :tongue: ;)


Un saludo V,ssssss
 
Recordar que los de la part de la tramuntana, en Besalu (poste de petroli) os remolquem, ok nois!!
 
...Julio ..tu si que eres una madiquita .mira que comprarte la GS Colorá :cheesy:

Raimon ,ya sabes que ahora solo crezco a lo ancho...je..jeee ya quedaremos con el Cabeson y con Lluis para ir hasta Besalu;)


Un saludo V.sssssssssss
 
De entre els minuts que van des de que vaig decidir acompanyar-vos i aquest instant, han sortit uns imponderables que allà eren amagats, s'han llençat a sobre meu per tal d'aturar-me i anular la meva determinació de fer-vos companyonía. Haig d'acceptar que han estat molt hàbils i ho han aconseguit. Ho lamento, no podré venir.
Però us ho juro, m'entrenaré a fons i la propera guanyaré jo. Maleits imponderables.
 
Arriba