...13/12/2015 Dinar de Nadal LaCosaNostraGirona !

Això, això, a fer-ho ja...

Peró que pinta en Hans??
...Hans es en Krankl i ex del Barça, el Solo es Han a seques...lo pillas ?...
starsmiley-008.gif

star-wars-han-solo-1-0v.jpg

Bon dia.
Sr. Lacosanostra, apunti sisplau 2 menus més. Ja decidirem si carn o peix més endavant. També s'haurien de gestionar 2 menús infantils i passar preus (si es posible)
Gracies.

Bon dia.
Sr. Lacosanostra, apunti sisplau 2 menus més. Ja decidirem si carn o peix més endavant. També s'haurien de gestionar 2 menús infantils i passar preus (si es posible)
Gracies.
...ja tenim un presupost de menú infantil, pero tan sols canvia el segon plat per pollastre arrebossat amb patates i a 25€ per nen.
...com que els Alburetes son petits, crec que els podem negociar un plat combinat al seu gust i millor de preu, si et sembla be informa dels seus plats preferits i mirarem de negociar-ho...
...som-hi, ja quasi es un dinar de germanor...
heureux072.gif

Bonas nois y noias, queda algun despistat que no diu si vindra a peu o caminan, espero que esteo al loro y os pronuncieu, :)

Eppps....dos més cuixa + cuixa;), sense ruta directes al restaurant:cool2:

Bonas no@s, be dons perque ningu se me mosquite os deletreo la route:
Rotonda airport (11,00h)
aperitiu perlatallada (hostal la riera, hora de arrivada 12,10h) preu aperitif de 4 a 5 eureles
routa, rotonda airport, vilablareix, salitja, vilovi de onyar, fornells, medinya, berges, parlava, ullastret y perlatallada(aperitivo sin prisas y pipis varis), pals, rejincos, palafrugell, palamos, sant antua y platja de aro ( restaurant poldo, hotel costa brava), esta clar per totom?, merci per la paciencia xavalotes, fins diumenge.

Ok route!

Nosaltres, encara no sabem si anirem en moto, ja que la tenim a la venta per fer un canvi d'estil!!

Epsss, Piki i jo mateixa vindrem en moto....,

Però ja sabeu es Ruta i Dinar de Nadal , però per treure la moto per dues horetes, no ens hi posarem, aixi que si algu vol sortir una mica mes aviat de les 11,00 i fer una mini ruta previa, que ho digui, que prepararem una ruteta de veritat :lipsrsealed: per amortitzar la sortida de la Ruta de Nadal, que cada any sortim mes tard leñe..., aviat anirem tots al restaurant directes... :angry:

Ahhhh....!!!!! la propera serà sopar, i dissabte....:rolleyes2: :cool2:

Ho sento, però algú ho havia de dir aixó...

Bona tarda,
Perdoneu però fins avui no hem sabut segur q l'Anna podria venir. Voldrem 2 cuixes i 2 plats combinats pels marrecs...si no es poden negociar els plats combinats, els nens ja vindrien menjats.
Com q l'Anna pot venir, jo vindré en moto...i ja em va be sortir a les 11h...
Ja direu...

Perdó, q no m'aclaro...volua dir q per la ruta ja em va be fer-la més llarga i sortir abans de les 11...o sea, q me apunto a lo q dice el Deauville 3 post más arriba...

Epsss, Piki i jo mateixa vindrem en moto....,

Però ja sabeu es Ruta i Dinar de Nadal , però per treure la moto per dues horetes, no ens hi posarem, aixi que si algu vol sortir una mica mes aviat de les 11,00 i fer una mini ruta previa, que ho digui, que prepararem una ruteta de veritat :lipsrsealed: per amortitzar la sortida de la Ruta de Nadal, que cada any sortim mes tard leñe..., aviat anirem tots al restaurant directes... :angry:

Ahhhh....!!!!! la propera serà sopar, i dissabte....:rolleyes2: :cool2:

Ho sento, però algú ho havia de dir aixó...

Doncs a mi em va de primera començar la ruta a les 11 del matí !! Anant amb la dona i sortir molt aviat em costa un cabreig de collons arribar a l'hora !! Bastant em feu matinar la sortida dels dissabtes!
christmas-emoticon12-43451.gif

Bueno, jo per mi si mes aviat però pot ser no a les 8, però a les 9..???, però si som quatre gats ...... també podem anar mes aviat, que cony....., :rolleyes2: a veure si enganyo a Pikiland

fa9zfc.jpg

...total pax : 39

...suquet : 20
...cuixa : 17
...+ 2 kids menú !
...novemoyamimmo !
noel-nouv6.gif

...ja sabeu que las bonas rutas es lo meu, malhauradament aquesta vegada ens la saltarem i anirem directes i enllaunats al Restaurant...
mouchoir1.gif

Nosaltres finalment vindrem amb moto.

Aprofitarem per passar el cap de setmana a Platja d'Aro. Ens veiem a les 11 a la rotonda

☺☺

doncs a mi em va de primera començar la ruta a les 11 del matí !! Anant amb la dona i sortir molt aviat em costa un cabreig de collons arribar a l'hora !! Bastant em feu matinar la sortida dels dissabtes!
christmas-emoticon12-43451.gif

estic completament dacort, estos niñatos son la repolla!!!con sortir tan aviat::D

Nosaltres finalment vindrem amb moto.

Aprofitarem per passar el cap de setmana a Platja d'Aro. Ens veiem a les 11 a la rotonda

☺☺

Epsss... JAUME -X, si veniu el dissabte i voleu fer una ruteta, aviseu..., a veure si algú està disponIble...., ja que el diumenge aneu a collir margarides totes, doncs aprofiteu el dissabte, home....!

Parlo amb la Pili , a veure si dissabte també s'apunta.....
:huh:

Jo tinc un sopar a Barna el 12... i el diumenge al matí segurament tocarà sortir en bici... se m' acumula la feina... ens veiem directament a Can Poldo.

El dissabte podríem esmorzar a Can Cassoles i fer Tossa...

Bona tarda,
Perdoneu però fins avui no hem sabut segur q l'Anna podria venir. Voldrem 2 cuixes i 2 plats combinats pels marrecs...si no es poden negociar els plats combinats, els nens ja vindrien menjats.
Com q l'Anna pot venir, jo vindré en moto...i ja em va be sortir a les 11h...
Ja direu...

SICARIO, el Restaurant està avisat i no hi ha d'haver cap problema per fer un plat de macarrons o una escalopa amb patates i Barrato, Oiga...Barrato...., aixi que poden venir els Alburetes sense dinar que ja els hi donarem de menjar.., no pateixis, gestió feta per Ozepe per c.e, però no te intennette hace unos dies i no ha pogut contestar, per tant, acabarem d'ajustar el menu i el preu in situ sense cap problema....,

Sort dels nostres mitjans de comunicació... :D

Jo tinc un sopar a Barna el 12... i el diumenge al matí segurament tocarà sortir en bici... se m' acumula la feina... ens veiem directament a Can Poldo.

El dissabte podríem esmorzar a Can Cassoles i fer Tossa...

A mi em sembla bé quedar el dissabte per esmorzar a Can Cassoles a les 9 i després fer la ruta que digueu!!

Última edición:
pos a mi no..., el dissabte NO MOTO.... :ignore:

Però el diumenge, si, va una ruteta abans de la RUTA DE NADAL del Primo Raimon .....

LLoc de trobada: CAN CASSOLES a LLAGOSTERA

Hora de Sortida: les 9,15 h, estaria be, ens doina temps de fer un cafetó.

Ruta: AQUESTA ...

Sin título.jpg

Hora d'arribada: a les 10,55 h a la Rotonda del Uruport...., i ens trobem amb la resta.

Assistents

01-Pere Dv
02-Pikiland
03-Sicario
04-Fronton
05-
06-

Apa, a veure qui tiene webs...

Última edición:
Apuntesemele dissabte i diumenge,
pel dissabte ja quedarem.

Atrás