ozepe
Curveando
...Hans es en Krankl i ex del Barça, el Solo es Han a seques...lo pillas ?...Això, això, a fer-ho ja...
Peró que pinta en Hans??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Se debe tener en cuenta: This feature may not be available in some browsers.
...Hans es en Krankl i ex del Barça, el Solo es Han a seques...lo pillas ?...Això, això, a fer-ho ja...
Peró que pinta en Hans??
Bon dia.
Sr. Lacosanostra, apunti sisplau 2 menus més. Ja decidirem si carn o peix més endavant. També s'haurien de gestionar 2 menús infantils i passar preus (si es posible)
Gracies.
...ja tenim un presupost de menú infantil, pero tan sols canvia el segon plat per pollastre arrebossat amb patates i a 25€ per nen.Bon dia.
Sr. Lacosanostra, apunti sisplau 2 menus més. Ja decidirem si carn o peix més endavant. També s'haurien de gestionar 2 menús infantils i passar preus (si es posible)
Gracies.
Eppps....dos més cuixa + cuixa, sense ruta directes al restaurant:cool2:
Apunta dos más también.:shocked:
Lo de los platos también lo confirmaré :huh:
Ok route!
Nosaltres, encara no sabem si anirem en moto, ja que la tenim a la venta per fer un canvi d'estil!!
Perdó, q no m'aclaro...volua dir q per la ruta ja em va be fer-la més llarga i sortir abans de les 11...o sea, q me apunto a lo q dice el Deauville 3 post más arriba...
Epsss, Piki i jo mateixa vindrem en moto....,
Però ja sabeu es Ruta i Dinar de Nadal , però per treure la moto per dues horetes, no ens hi posarem, aixi que si algu vol sortir una mica mes aviat de les 11,00 i fer una mini ruta previa, que ho digui, que prepararem una ruteta de veritat :lipsrsealed: per amortitzar la sortida de la Ruta de Nadal, que cada any sortim mes tard leñe..., aviat anirem tots al restaurant directes... :angry:
Ahhhh....!!!!! la propera serà sopar, i dissabte....:rolleyes2: :cool2:
Ho sento, però algú ho havia de dir aixó...
doncs a mi em va de primera començar la ruta a les 11 del matí !! Anant amb la dona i sortir molt aviat em costa un cabreig de collons arribar a l'hora !! Bastant em feu matinar la sortida dels dissabtes!
![]()
Piliiiiiiiiiiiiii, no deixis que t'enganyi! Que tan aviat fa fred !!![]()
![]()
Nosaltres finalment vindrem amb moto.
Aprofitarem per passar el cap de setmana a Platja d'Aro. Ens veiem a les 11 a la rotonda
☺☺
Piliiiiiiiiiiiiii, no deixis que t'enganyi! Que tan aviat fa fred !!![]()
![]()
No te va a hecer caso... ala, ala, ala.....!![]()
Parlo amb la Pili , a veure si dissabte també s'apunta..... :huh:
Bona tarda,
Perdoneu però fins avui no hem sabut segur q l'Anna podria venir. Voldrem 2 cuixes i 2 plats combinats pels marrecs...si no es poden negociar els plats combinats, els nens ja vindrien menjats.
Com q l'Anna pot venir, jo vindré en moto...i ja em va be sortir a les 11h...
Ja direu...
Dos dies de "paquet"???
:undecided:
Si, no...???? :tongue:
Jo tinc un sopar a Barna el 12... i el diumenge al matí segurament tocarà sortir en bici... se m' acumula la feina... ens veiem directament a Can Poldo.
El dissabte podríem esmorzar a Can Cassoles i fer Tossa...