Salida Sábado EPP GIRONA !!! ELS DEL BAIX EMPORDA TAMBÉ SORTIM !!!

Tettsui

Curveando
Registrado
17 Ago 2010
Mensajes
2.786
Puntos
113
Ubicación
Baix Empordà
Doncs això, poso sortida per a aquest DISSABTE DIA 27 DE GENER !!

OBJECTIUS: Gaudir de la moto amb amics coneguts o per conèixer, l'important és compartir ruta i tertúlia, al voltant d'una taula, amb un bon esmorzar i així acabar la setmana desconnectant de la feina i la rutina diària !!

PUNT DE TROBADA: Restaurant TERRA CATO d'Ultramort: AQUI: https://goo.gl/maps/HZv4SKutjb62

HORA: 9'30 H,. (No cal matinar) Aqui l'esmorzar

RUTA: AQUESTA: https://goo.gl/maps/Bk1NAtAWws82

20180122_191326.jpg

APERITIU : L'Estartit

Asistents:

Tettsui
Eduard
Santi
Dani
Vale

Doncs ja direu, tots sereu benvinguts


V'ssss
Joan



 
Última edición:
Molt bones Joan!!

Un plaer tornar-te a veure per aquí.
Doncs encara no sé si podré sortir aquest dissabte, peró si puc m'apunto a la ruta

Salut i benzina!!;););)

 

Gràcies Pere !! Us havia convidat jo primer !!
5.gif
Doncs que tingueu bona ruta també!!
 
Epp què passa, no hi ha gent per aquest fòrum que sigui del baix Empordà ??

minion_che_alza_la_mano_gif_animata_20130813_1670048290.gif


Y si lo pongo en español ??
Epp qué pasa, no hay gente por este foro que sea del baix Empordà?
 
Buff, si que hi ha poc moviment per aqui !!, :undecided: Però si hi ha algú interessat en sortides amb moto pel Baix Empordà i comarca, em pot enviar un privat amb el seu número de telèfon i ens posem en contacte per WhatsApp.
De moment som 8 interessat !! Són sortides esporádicas per als dissabtes !.;) (TOTES LES MARQUES DE MOTO)
Demà sortim 5 Motards !!!:excited:


V'sssss
Joan

EN ESPAÑOL POR SI HAY ALGUIEN POR AQUI DE PASO

Buff, si que hay poco movimiento por aqui !!,:undecided: Pero si hay alguien interesado en salidas en moto por el Baix Empordà y comarca, me puede enviar un privado con su número de teléfono y nos ponemos en contacto por WhatsApp.
De momento somos 8 interesado !! Son salidas esporádicas para los sábados!.;) (TODAS LAS MARCAS DE MOTO)
Mañana salimos 5 Moteros !!!:excited:

V'sssss
Joan
 
13.gif

Doncs bé, demà sortim uns quants de Palafrugell, Hem quedat a les 9 davant la notària de Palafrugell. Si algú es vol afegir ja ho sabeu !!.

V'sssss
Joan
 
Epp què passa, no hi ha gent per aquest fòrum que sigui del baix Empordà ??

Es que L'Alt Empordà mola mes...!!! La prova es que veniu aquí a fer turisme...!!!
671487.gif
671487.gif
671487.gif


Ho sento, de bon grau m'apuntaria...pero tinc els paletes a casa dissabte....

Un altre dia pot ésser...
 
Doncs ja està, sortida feta, com no sabiem bé on aniríem i les ganes que haurien d'anar en moto vam decidir anar a esmorzar i després sobre la marxa ja veurem !!. Després de l'esmorzar, dos vam decidir passar el dia a la moto i menjar a Tapis. Farem part de costa Francesa i passarem per la Serra de l'Albera. El company fa una setmana que ha estrenat una KTM 1290 i tenia ganes de fer km, motorista de tota la vida i amb molta esperiencia, per cert fa 30 anys li vaig vendre la meva Kawa 750 R, ara venia d'una Honda VFR 1200, només diré que de ben segur no va quedar ni un polsim de carbonissa al motor. Un dia molt divertit i a un ritme no apte per mirar el paisatge !!
Gràcies Josep dóna gust compartir ruta amb tu.

AQUESTA RUTA: https://goo.gl/maps/kSoC5V4u9b42



20180226_160314.jpg 20180224_160506.jpg
AQUESTA RUTA:
https://goo.gl/maps/kSoC5V4u9b42

V'sss
Joan
 
Última edición:
Tinc una calçotada Tettsui. Sembla que tindrem bon temps. Bona ruta!
 
Doncs ja estem a casa !! La idea era esmorzar ruta i cap a casa, però al final ha estat esmorzar a Cal Degollat de Llagostera, ruta i dinar al Restaurant El Cabrit de Sant Esteve de Llémena !! És que quan se surt cal aprofitar de la moto i companyia !! I mes amb el dia que ha fet !!

20180310_102928.jpg
 
Última edición:
Epssss, Joan!!!!;);)

... caramba, aixó està molt bé!! Una bona ruta, sempre ha d'anar acompanyada de bona teca!!!;);)
Enhorabona!!!

Salut i benzina!!!;);)
 
Així és Toni !! I molt important sempre pensant en la pròxima ruta !! Ja tinc les rutes de Portugal preparades i entrades al Garmin !!;);)
Imagen-animada-Nos-vemos-07.gif

V'ssss
Joan
 
Ahir 4 MOTARDS experimentats vàrem fer la ruta adjunta!!

Estaven tan entretingut que no vàrem tenir temps de fer fotos!! Una ruta i ritme espectacular, amb un 10 per la ruta i un 10 per els Amics!!. Amics!!!!! feia temps que no disfrutava tant!! .
Gràcies nens sempre em trobareu per compartir ruta i tertulias!
 

Adjuntos

  • Screenshot_20180318-212356.jpg
    Screenshot_20180318-212356.jpg
    282,6 KB · Visitas: 12
Última edición:
20180323_183020.jpg

Sembla que no arriba el dia de la sortida que tens programada fa mesos, però, quan t'adones ja ha arribat! Però, el més fotut, és que aquests dies passen volant !!
Doncs bé demà 1.000 km del tiron !! Palafrugell Trujillo !! Moto, moto, moto ....
TgC_emoticon15.gif


https://goo.gl/maps/acVgJdriHCx
 
Ondies nois !!
Feu enveja sana!!!

Que tingueu molt bona ruta i gaudiu molt del viatge !!
;););)

SALUT I BENZINA !!
:excited::excited::excited:
 
Si Julio!!!! Hi ha hagut de tot menys discussions !! Tots sabem que en viatges llargs, en no tenir previst on menjarem ni on dormirem, (ja que d'això es tracta) no sempre pots parar a menjar quan vols sinó quan pots, això provoca la majoria de vegades una baixada d'insulina que pot altera el caràcter. D'aquí la importància de saber escollir amb qui faràs un viatge d'aquestes característiques.

Ja estic pensant en SETMANA SANTA 2019, espero comptar amb els 2 que no heu pogut venir aquest any, i per descomptat amb els que he anat , que per cert m'ho he passat genial, sou molt bona companyia, això si, un per habitació, res de trios !!!. JAJAJA


v'ssssss
Joan
 
Ens ho hem passat molt bé! L'enduro sorpresa del darrer dia va ser l'hòst...! :excited:

I marxar de casa diluviant també va tenir el seu què.

Però la resta de dies va fer molt bon temps i les rutes i els paisatges eren magnífics.

Et Tetsui és un gran Road líder :cool:
 
Molt bona nois, feu patxoca!!!
Enhorabona pel viatget!!!
Records per tots!!

Salut i benzina!!!:):):)
 
Ja podeu comptar amb mi per l'any vinent... m'ho he passat de conya... com sempre... moltes gràcies Sensei per organitzar aquestes escapades tan ben parides!!!
V'sss
GesuS:cool:
 
Siiiiii... ja sé que avui no és dissabte!! Però, alguns diumenges també sortim!!! Bueno la veritat és, que quedem no més cuand quedant les donés !!:_:)_( Dons sí, avui han quedat, i com no volem problemes els homes, no tenim un altre que obeir!! En tony ha sigut el Road líder.
La ruta aquesta:
IMG-20180331-WA0005.jpg
Dinar aquí:
https://g.co/kgs/QV7Js7
20180401_214027.jpg
Lloc per tenir amb compte cuand vols menjar molt bé i molt bé de preu!!

La ruta espectacular, el dinar un 10 i no dic res de la companyia perque ja saben el que penso!!:):):):)

Fotos demà ;)
 
OBJECTIUS: Gaudir de la moto amb amics coneguts o per conèixer, l'important és compartir ruta i tertúlia, al voltant d'una taula, amb un bon esmorzar i així acabar la setmana desconnectant de la feina i la rutina diària !!
IMG-20180401-WA0033.jpg
IMG-20180401-WA0027.jpg
IMG-20180401-WA0000.jpg
20180402_103730.jpg
 
Última edición:
Arriba