Salida Sábado EPP GIRONA !!! ELS DEL BAIX EMPORDA TAMBÉ SORTIM !!!

Sortida a les 9'30 h. de casa i tornada a les 21 h. I amb ganes de tornar i!! Que més és pot demanar?? ;);)
 
Noissss!!!

Aquesta retrobada motera, s'ha fet esperar, però ha valgut molt la pena!!

Pràcticament 12h rodant, visitant paratges molt bonics, menjant com autentics vikings...!!!

I el millor de tot ... sense parar de riure !!
Risoteràpia auténtica!!!!

Hem tornat com a nous!!

Com diuen alguns de mes enllà del Nord : MÁSSSSSSS !!!!

SALUT I BENZINA !! ✌️✌️✌️✌️
 
Ens ho hem passat molt bé! L'enduro sorpresa del darrer dia va ser l'hòst...! :excited:

I marxar de casa diluviant també va tenir el seu què.

Però la resta de dies va fer molt bon temps i les rutes i els paisatges eren magnífics.

Et Tetsui és un gran Road líder :cool:
20180324_233658.jpg
IMG-20180327-WA0002.jpg
20180403_223655.jpg
 
Última edición:
20180406_200633.jpg

Alguns d'aquí surtirant demà!! Jo després dels 3000 km de la setmana pasada i veiem la possibilitat de pluja, demà no moto!!! Ja vaig tenir prou aigua el dia de la sortida a Portugal, vàrem sortir de casa plovent amb ganes i no va parar fins passat Lleida!!
Josep vigila i posa seny!!;)

Vagi bé la sortida!!

V'ssss
Joan
 
Alguns de per aquí ahir van sortir en moto i van encertar !! Jo no vaig sortir perquè segons el temps plouria i no va ser així !!
Avui no moto, perquè si plou!! :undecided: :undecided: Hem canviat la moto per les llaunes, les dones han quedat directament al restaurant, sense jo saber-ho !! Ha estat una grata sorpresa !!
Ens ho hem passat super bé !! Així dóna gust compartir taula !!

IMG-20180408-WA0009.jpg
IMG-20180408-WA0011.jpg

Gràcies amics per compartir aquest diumenge !! Ha sigut una molt grata sorpresa ;);)
 
Última edición:
Alguns de per aquí ahir van sortir en moto i van encertar !! Jo no vaig sortir perquè segons el temps plouria i no va ser així !!
Avui no moto, perquè si plou!! :undecided: :undecided: Hem canviat la moto per les llaunes, les dones han quedat directament al restaurant, sense jo saber-ho !! Ha estat una grata sorpresa !!
Ens ho hem passat super bé !! Així dóna gust compartir taula !!

Ver el archivo adjunto 99049
Ver el archivo adjunto 99050

Gràcies amics per compartir aquest diumenge !! Ha sigut una molt grata sorpresa ;);)

Bona tarda!!
Totalment d'acord, ha estat un dia GENIAL!!
Gracies a tots!!!;););)
 
Arriba