Com el  Vallès no hi ha res!! Sab. 7/05/05

lo_llop

Curveando
Este jueves pasado se gestó la idea en el Paddock con los habituales del lugar, y aquí tenemos rutilla para los que quieran salir a rodar un ratito este sabado que viene.

Una rutilla corta con curvas reviraditas y preciosas, saliendo de Matadepera, subiendo por el Mitico "Coll d'Estenalles",  siguiendo hasta Navarcles-Moià-Tona-Centelles-Sant Feliu de Codines-Gallifa-Sant Llorenç Savall-Sant Feliu del Racó. Es perfecta para realizar a cualquier ritmo ... ;D
Se desayunará en Talamanca (bar de la plaça), y se continuarà hasta la llegada, para acabar cada uno comiendo en su casa ...

Meeting Point: Gasolinera "Km 17" en la autopista C-58 entre SABADELL i terrassa jejejje ;D (la de color Naranja) a las 10h con depositos llenos y en disposición de marcha

Así pues quien se quiera apuntar ... bienvenido serà. Aqui va un pequeño mapa de la Ruta (aprox. 130 Km):

Apuntados por el momento:

La Playa
Jobisan
Jou ("el anonimo ;D")
Josetouring
Wilkop
Josep alias "galetes fontaneda" (l'altre anònim)
Nunuk
Llop

aav.gif

yo prime.....yo prime..... ;D

tu......"segun"....

Bueno que?????
que no se va apuntar nadie mas????
pues que sepais,que me han soplado,que en el restaurante donde paramos a desayunar,hacen un entrecot fileteado,que "pa que".....
;D
no seais timidos......... ;)

En principio tambien tenia que venir Karmoun no josep? eso dijo el jueves.

Y ese forero anonimo (no me acuerdo de tu nombre nen) con el que hicimos una cerveza en el bar donde paramos en la diekosstreffen ... Dona't d'alta que volem saber quelcom! ;D

Q PAI ALBERT si hubiese sido el dia 8 no habria problema pero el sabado hay cita con el currele, en otra ocasion sera buena ruta ;D ;D

Re: Com el  Vallès no hi ha res!! Sab. 7/05/0

Hola Llop

Otro que también está en Calafat este sábado :-/

A ver si en la próxima tengo más suerte

Vssssss

No puedo confirmar nada todavía, pero prometo hacerlo antes del miércoles.

Saludos!!

bueno....pues ya está aqui el forero anónimo de la salida de sitges... ;D

Yo EN PRINCIPIO me apunto a la salidiqui del Vallés, aunque confirmo el tema el viernes (estoy pendiente de actividad para el sabado mediodia)

Igual ficho otro amiguete con una R850.

Parlem ::)

Hola LLop:en principio cuenta conmigo, lo que pasa es que no podre quedarme a comer, por la tarde curro y tengo que estar en Girona a las 15h Supongo que me dara tiempo de hacer la ruta con vosotros.Para encontrar el punto de encuentro supongo que no habra problema.Aunque no me pueda quedar a comer supongo que habra desayuno no? ;D ;D nos vemos.

LLop otro que tambien esta en Calafat, probando esa K

Otro dia seguro

Una abraçada

Joan

A ver!
jou,josetouring,jobisan,y demas......
creo,que la salida esta planificada para que todo el mundo coma en casa!yo tambien tengo un compromiso al mediodia.
si llop,no dice lo contrario,me parece que la idea,era hacer un moton de curvas,parar a "desayunar",y vuelta a casa.....
creo que seria mejor,quedar un poco antes.....
Que dius llop?

p.d.por cierto,yo ire bastante de tranquis. ;D creo.... ;D

Pues si, desayunamos unas butis y despues a comer a casa y listos!
Para mi perfecto!

Por los demas que estais en Calafat (Tututis, Gabi, Joan, Bebel), pues la repetimos otro dia, porque con lo que mola seguro que no cansa!!

Respecto a lo del horario creo que si salimos a las 10h podemos hacerlo perfecto, es un trayecto corto, así que cambio de horario, a las 10 en el mismo sitio.

Llop, laplaya, ja estoy aqui apuntadme a mi.....

Y Josetouring, me han dicho que tiene mono de rodar y esta pendiente de confirmar, venga joseeeee ;) ;)

me parece bien lo de quedar a las 10 h!
Mas madrugón: + curvas y + tiempo pa la buti,jejeje ::)

Pues eso, que confirmado y mañana voy a cambiar la goma delantera para dejarla sin pelillos el sabadete!!! ;D ;D ;D

el anónimo gs... us saluda

Una Alta (Karmoun), una confirmación (Jou), y una baja (Josep E).

Se nos ha rajado el ducatista ... una pena, porque por el sitio donde vamos a ir es la moto mas indicada ...

Esto se anima!

Boo que paaaaachaaaaaaaaa!!!!! Me apunto, me apunto!! Que ganas tengoooooo...!! Eso si, podríamos quedar un poco antes, no se, ¿a las 6? ;D ;D ;D

Llop, apunta'm si us plau!!

Me parece muy bien lo de el cambio de hora alas 10 es perfecto, nos vemos el sabado.Saludos

oído cocina! Josetouring aaaaaaaapuntado

No quisiera que nadie se perdiera esto por no ver el post ... alehop! ;D ;D

Hola a todos! Aunque no escriba mucho sigo por aquí. Apunta a otro más que si todo va bien tengo libre y podré venir. Si alguién és del Maresme que me lo diga y salimos juntos (salgo de Premià).

Si senyor Wilkop! benvingut seras, feia molt que no ens veiem.

Fins dissabte!

Òstia quina enveja!

Maleïts 940 Kms! ;)

:-*Llop, Bebel, Maribel, Gabi... :-*

Bembe dijo:
Òstia quina enveja!

Maleïts 940 Kms!  ;)

:-*Llop, Bebel, Maribel, Gabi...  :-*

Dona, si vens tens l'esmorzar pagat! No em diras que la FoGosa no ho faria si li demanessis ... ;D

Fins aviat Bembe!

companys,

només comunicar que al final he fitxat un colegui que també s'apunta, un altre anònim... 8) (per si jo arribés tard: es diu josep alias "galetes fontaneda" i monta una r850)

nus vemus ::)

Apuntat queda ,
en josep "galetes fontaneda"

::)

Que envidia me dais pekadores de la pradera, pero tengo otros compromisos (con la parienta) para estas fechas.
Que vaya todo bien y cuidadin con los radares y los mosus.

Saludotes

[quote author=llop link=board=LOCALES;num=1114789524;start=0#0 date=04/29/05 a las 17:45:24]Meeting Point: Gasolinera "Km 17" en la autopista C-58 entre SABADELL i terrassa jejejje ;D (la de color Naranja) a las 10h con depositos llenos y en disposición de marcha

És això, oi? pq he llegit nosoké d'un canvi d'horari, però tots dos son a les 10.
M'apunto.
Algú surt de Barna?

si es a les 10 nunuk, el canvi d'horari el vaig rectificar al post inicial.

En Karmoun no ens podra acompanyar perque ha de baixar a Valencia, una llastima.

Apa nois, fins dema!

Tornat a casa i feliç. Bon profit a tots. ha estat una salidilla de collons, em sembla que no em deixat de fer un viratge de la comarca, no willkop?
La tornada per sant feliu de coña. Se d'un CeBeiRrillo que abans de dinar a tornar a la curva a mirar-se la derrapadilla de llop, despres de preguntar-Li si les nostres tenen estabilitat. :o seguia roda de lluny :P i va passar :-[.
avui no em deixo a ningú, fins aviat:
jobisan, la playa, nuknuk,joseturing, llop, willcop, jou i galetes fontaneda

pd. llop, com puc cambiar el nom d'usuari i possar el nik?

LLOP.
Ja ho tinc. tocando tocando l'he trobat. si ja m'ho diu la dona, Es que tó lo tocas joder... ;D

loooooooooool, està vist que és veritat, com el vallés no hi ha res!!
Un altre a casa sà i estalvi, gràcies al jove de barna que m'ensenyava la roda de tornada a barcelona (el que venia tot follat amb la "japo" haurà sortit molt wapo a la foto del radar de la Seat ;D ;D ;D)
De debò he disfrutat un colló, tot i que (tinc que confessar) no les tenia totes amb mi que hem sortíssiu una colla de boixos desmadrats. Moooooolt bé!!
Desprès de set anys sense anar amb moto de debò, no es pot demanar res més.

Llop, xapò!!

Records a la iaia i petonets al gos ;D

P.D.: Diego, el nick wapo, wapo... ;)

Petonejats el gos i la iaia, el llop ja es al cau.

El nanu de la CBR encara busca als Gary McCoy en BMW ("...ah pero les BMw son estables en curva? I que tal surten des de baix?..." jajajja)

Un plaer haber rodat amb vosaltres, m'ho he passat de por, a veure si el Marc penja les fotos que ha fet. Fins ben aviat nens!

P.D.: Diego, el nick collonut!

;D ;D masssss.......vull mes..... 8)
Ha estat be oi?

osti tu! el meu proper missatge sera el numero....... ;D

laplaya dijo:
osti tu! el meu proper missatge sera el numero....... ;D

ets un carbonilla amb moto i un marranot sense. :-*

No us perdeu la web aquesta, a part de ser un gran motero el La Playa te algo a dir-vos ... (jutgeu vosaltres mateixos clicant aquí )

Estos de las bmws son una caja de sospresas y los ves tan serios por barcelona entre semana..... ;) vaya con la playa.
nunuk tu me has acabado de cuadrar lo del nick tio.
la frasecilla del dedo es del llop. ya te esplicaré.

Bueno nois :jo tambe mo vaig pasar de conya amb vosaltres ho amb de repetir.la ruta estupenda i la companyia millor.aviam si os animeu i es veiem el proper dia 21 a Cubells (Lleida)Per cert no us an dit mai res per escriura els post en catalá?a nosaltres els del sector tramuntana ens baren escriura un post "de bon rotllo" que no ens entenian si en miraban ja que era un foro de ambit estatal,ja us dic sempre de bones maneres esta clar.no se es un comantari. no mes.Salutasions des de Girona ;) ;)

Donc jo també vaig passar-m'ho molt bè! Encara que no tingués un dia de bon feeling amb la moto, la ruta em va agradar molt. La propera vegada és qüestió de sortir una mica abans, que si no el temps s'ens tira a damunt. Molt de gust de haver conegut a tots els assistents!
Ah! Fotos jo no en vaig fer amb càmara, les dues que vaig fer amb el mòbil han sortit molt fosques pel contrallum.
Fins la propera companys!

Molt bona nit a tots que segurament ja descanseu per afrontar amb força el maleït dilluns...

Un altre que diu l'únic que es pot dir sobre la sortida: de conya!! Molt de gust d'haver-vos conegut a tots.

Llop, DIRRIOOSsss, si us plau, ja prou amb el "Racing" de la CBR... Ja en té prou amb el que va veure, juasjuasjuas!!! ;D ;D ;D

Ens veiem a la propera. De moment ens llegim per aquí.

Salut!!

P.D.: jobisan, encara no han dit res, imagino que com és un post entre veïns faran una mica la vista grossa...

P.D.2: nunuk, preciosa la teva màquina, de debó! ;)

P.D.3: llop, crec que et farem encarregat d'organitzar les sortides. Qui vota a favor?

P.D.4: això, llop, no et donarà CAP DRET a posar-nos a la primera plana de "El Menda" ;D ;D ;D ;D

P.D.5: mare de Déu!! Si hi han més postdates que missatge!!

en castellano patrio pa que lo entienda all the world: ;D ;)
1.- buen día
2.- buenas motos...les millors segurament..
3.- buen almuerzo
4.- buenas curvas
y....buena gente compartiendo todo esto!!!!!

¿Que més es pot demanar? o ¿Qué coño más se puede pedir(en castellano)?

Jo m'ho vaig passar "de puta madre"

Tema fotos: espero que el meu colega fontaneda me les passi i us dic algo

Salut!!!

Josetouring dijo:
P.D.3: llop, crec que et farem encarregat d'organitzar les sortides. Qui vota a favor?

Pero que dius tiuuu!!!! Si aixo ho pot organitzar qualsevol, dius una rutilla, i un puesto on fer una bona buti i ja ho tenim amanit! ;D ;D

Lo que fa bona una sortida es la predisposició de la gent i l'ambient que s'hi faci. Bueno va quedar pendent una rutilla pel penedès i un jalaret a Ventolà.

Enga les fotos fontanedaaaaaa ::)

Atrás