Les normes son per complir-les… i per
debatir-les (amb això estic incomplint el punt 7 de les normes del fòrum), el fòrum com qualsevol grup de persones hi ha moltes maneres de pensar i de veure les coses. Si a aquest handicap li sumes que la comunicació és per escrit el resultat pot ser bastant desagradable… i ho dic per experiència.
Crec que el que ens proposa l’
Administrador té la seva lògica per la gent que és vol apuntar a una sortida fora de la seva zona geogràfica… però com molt bé han dit altres companys els grups, grupets… o com li vulguin dir sempre existiran.
Dues persones ja són grup?...crec que no s'ha de lluitar en contra dels grups, sembla que molesti, no he llegit mai en cap post d’algú que fos rebutjat per cap grup. Al contrari tothom diu meravelles dels grups que ha anat algun dia en moto… la pregunta que em faig és… on és el problema?
Jo puc parlar del tarannà del nostre post LCN, que a més a més d’anar en moto es parla d’altres coses i es fa broma de tot. Si perdem aquesta característica això és convertirà en un post ensopit i obtús. >
Si la norma diu que s’ha de posar el dia de la sortida en el títol és podrà parlar d’altres coses dins del post de la sortida? Podrem ficar cosinetes? Podrem ficar fotomuntatges? Podrem ficar en majúscules el SE VE NAAAA? Podrem quedar per una altra sortida en un post que es parla d’una altra? Per exemple els que marxem a Castelló podem quedar dins el post per fer una llista de membres i punt de sortida? Podrem solucionar dubtes de GPS? Podrem parlar de pneumàtics i pastilles de fre? en Raimon podra fer rutes secretes? etc.etc.etc
Crec que les normes han de ser per sumar i no per limitar un lloc on cada dia som més.
Les sortides d’un dia ja ho fèiem així… obriem un post apart perquè la gent no és lies amb les sortides de cap de setmana, segons la norma ja no podrem posar Piojosada o Vive la France…no sé!, voler encasellar tant les coses fa que la gent s'ho pensi dues vegades alhora d’escriure, si és correcte o no, i al final la cosa es vagi apagant.
Si, si, si ja sé que tot continuarà igual i que la cosa seguirà el ritme que li vulguem donar, però de moment ja ens han tallat el rotllo… amb tot això voldria que l’
Administrador entengues que el nostre post és molt actiu, que sortim cada setmana, que tothom és convidat, que ens ho passem de PM… però
Administrador es gracies a què parlem d’altres coses a part de la sortida del cap de setmana.
Las normas son para cumplirlas… y para debatirlas (con esto estoy incumpliendo el punto 7 de las normas del foro), el foro como cualquier grupo de personas hay muchas maneras de pensar y de ver las cosas. Si a este handicap le sumas que la comunicación es por escrito el resultado puede ser bastante desagradable… y lo digo por experiencia. Creo que el que nos propone el Administrador tiene su lógica para la gente que es quiere apuntar a una salida fuera de su zona geográfica… pero como muy bien han dicho otros compañeros los grupos, grupitos… o como le quieran decir siempre existirán. Dos personas ya son grupo?...creo que no se debe luchar en contra de los grupos, parece que moleste, no he leído nunca en ningun post de alguien que fuera rechazado por ningún grupo. Al contrario, todo el mundo dice maravillas de los grupos que ha ido algún día en moto… la pregunta que me hago es… dónde esta el problema? Yo puedo hablar del talante de nuestro post LCN, que además de ir en moto se habla de otras cosas y se hace broma de todo. Si perdemos esta característica esto es convertirá en un post aburrido y obtuso. Si la norma dice que se debe poner el día de la salida en el título se podrá hablar de otras cosas dentro del post de la salida? Podremos meter primitas? Podremos meter fotomontages? Podremos meter en mayúsculas el SE VE NAAAA? Podremos quedar para otra salida en un el post que se habla de otra? Por ejemplo los que marchamos a Castelló podemos quedar dentro del post para hacer una lista de miembros y punto de salida? Podremos solucionar dudas de GPS? Podremos hablar de neumáticos y pastillas de freno?etc.etc.etc Creo que las normas deben ser para sumar y no para limitar un lugar dónde cada día somos más. Las salidas de un día ya lo hacíamos así… obriamos un post aparte porque la gente no se liase con las salidas de fin de semana, según la norma ya no podremos poner Piojosada o Vive la France…no sé!, querer encasillar tanto las cosas hace que la gente se lo piense dos veces a la hora de escribir, si es correcto o no, y al final la cosa se vaya apagando. Si, si, si ya sé que todo continuará igual y que la cosa seguirá el ritmo que le queramos dar, pero por el momento ya nos han cortado el rollo… con todo esto lo que querría que el Administrador entendiera es que nuestro post es muy activo, que salimos cada semana, que todo el mundo es invitado, que nos lo pasamos de PM… pero Administrador es gracies a qué hablamos de otras cosas aparte de la salida del fin de semana.